شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » با انتصاب معاون سیاسی فعلی استاندار بعنوان ریاست ستاد انتخابات استان لرستان موافق نیستم

سید مهدی موسوی

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخابات دکتر روحانی در استان لرستان در سالگرد دوم خرداد و در آستانه دومین سالگرد پیروزی اعدالیون در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یازدهم دیدگاههای خود را در خصوص مسائل سیاسی استان لرستان از جمله انتصاب شاهرخی بعنوان رئیس ستاد انتخابات مجلس دهم و همچنین برخی انتصابات و اظهارات استاندار لرستان مطرح کرده است.

برخی مدیران کنونی استان در سفر هیات دولت لرستان دهن کجی کردند

بعد از انتخابات ۲۴ خردادماه نود و دو که مردم خواستار تغییر شدند و دولت تدبیر و امید روی کارآمد در استان لرستان، متأسفانه اینک که دو سال از روی کارآمدن دولت گذشته است آهنگ تغییرات دیده‌ایم که بسیار به کندی پیش میرود!

حتی مدیران دولت قبل هم‌چنان بر مسند امور هستند و ناکارآمدی خود را درعرصه مدیریتی نشان داده‌اند و برای نمونه می‌توان به کارشکنی این‌گونه مدیران و دهن‌کجی آنها در سفر هیئت دولت و رئیس‌محترم جمهور به استان لرستان، اشاره کرد.ما همواره این دولت را در انتخابات و جمع‌آوری رأی برای روی کارآمدن دکتر روحانی، حمایت و کمک کرده‌ایم و در این مدت از مجموعه‌ی دولت در استان نیز حمایت کرده و مساعدت هم نموده‌ایم.اما همیشه حرفمان این بوده که در سطوح گونه‌گون مدیریتی، مدیران کارآمد، توانمند و همراه دولت تدبیر وامید در مصدر مدیریت‌ها قرار بگیرند؛ متأسفانه این خواسته ما محقق نشده است و اگر هم به این مطالبه توجه شده در حدی بسیار ناچیز بوده است و به تعداد انگشتان دست از مدیرانی که ویژگی‌هاشان را برشمردیم استفاده شده است.

تأمل‌برانگیز آن است که استاندار محترم، حتا به بعضی از مدیران دولت قبل هم امتیاز و «نمره بیست» داده است! که این نمره دادن به اعتقاد ما، «ناپخته و غیرکارشناسی» است.

با انتصاب معاون سیاسی فعلی بعنوان ریاست ستاد انتخابات استان لرستان موافق نیستم

از سوی دیگر، همواره به حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری و زیرمجموعه‌اش گوشزد نموده‌ایم که باتوجه به گستره کاری که این حوزه دارد و با عنایت به نقشی که این حوزه در امور اجتماعی و سیاسی و فرهنگی می‌تواند ایفاء کند به اعتقاد ما، چندان «کارآمد» عمل نکرده و نسبتاً ضعیف بوده است.

به همین خاطر بنده به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخابات دکتر روحانی در استان لرستان، با انتصاب معاون سیاسی فعلی استاندار به ریاست ستاد انتخابات استان لرستان موافق نیستم و به این انتصاب، «انتقاد» دارم.

از طرفی می‌دانیم که وزیر محترم کشور نیز با سیاست‌های دولت همسو نیستند و همین می‌طلبد در سطح استانها در مورد انتصاب رؤسای ستادهای انتخابات، بادقت بیشتری عمل شود؛ زیرا هدف از انتخابات پیش‌رو آن است که یک مجلس قوی، مقتدر و مستقل تشکیل بشود که همه سلایق فکری درون نظام در آن حضور داشته باشند.

  1. حسین

    آقای موسوی بنده خدادرست گفته ولی کوگوش شنواآن ازماجرای سیدحسن وراحت گذشتن ازکناراین مسئله واین هم مسؤل انتخابات که برخی دیگرپزش رامیدهند

  2. شاکرمی

    درود بر سید مهدی موسوی به نظرمن سید سعید شاهرخی اصلا به فکر اصلاح طلبی نبوده و در فکر قویت غیر ه هستند

  3. موسوی

    به نظربنده جناب مهندس شاهرخی بهترین گزینه برای ریاست ستادانتخابات میباشد، نظرآقای موسوی بیشترخصومت شخصی میباشد بجای اینکه فکر عوض کردن استاندار… و مدیران احمدی نژادی باشند که با نمایندگان جبهه پایداری دارن تعامل میکنند باشند گیر به شاهرخی دادند، آقای موسوی راه قدس ازکربلا میگذرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان