شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » با عوامل پخش کلیپ ناهنجار در سطح شهر برخورد شود

Image result for ‫در خطبه های نماز جمعه کوهدشت‬‎

امام جمعه کوهدشت گفت: با عوامل پخش کلیپ ناهنجار در سطح شهر برخورد شود. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی در خطبه های نماز جمعه کوهدشت افزود: شهرستان کوهدشت ،شهرستانی است که بسیار باشرف ، غیرتمند و با عفت است .وی با بیان اینکه  گویا دست ها پلیدی در کار است تا این کارها در سطح جامعه انجام شود،گفت: اشخاصی که این فیلم را پخش کرده اند باید به اشد مجاز برسند.

وی ادامه داد: این شهرستان دارای شهدای بسیاری می باشد که در دفاع مقدس جانانه برای میهن اسلامی مبارزه نمودند و این گونه رفتارها موجب بروز فساد و اشاعه آن درخانواده و جوانان می گردد و اثرات نامطلوبی در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی تصریح کرد: نیروی انتظامی و دادگستری پیگر باشند و بایستی به شدت با کسانی که این فیلم را پخش کرده اند برخورد کنند.وی در واکنش به اختلاس  هشت  هزار میلیارد از صندوق فرهنگیان افزود: باید با اختلاس کنندگان این صندوق برخورد قاطع شود .:وی ادامه داد:  وظیفه دولت اسلامی  پیگیری و جلوگیری از این کارهای خلاف است متاسفانه یکی از آقایان چپاولگران بیت المال  را ذخیره انقلاب  نامیده اند.

  1. الف.ب

    انتشارتصاویروکلیپ های شخصی دیگران بدون اجازه ممنوع بوده واز نظر شرعی هم حرام است‌.در ضمن مقامات قضایی شهرستان نباید بی تفاوت باشند چون پای آبروی یک قوم در میان است.

  2. کامبیز نجات پور

    از مسئولین شهرستان انتظار داریم برخوردی جدی با عوامل پخش فیلم داشته باشند

  3. ع-همشهری.

    ننگ بر کسانیکه با نادیده گرفتن مسائل شرعی قانونی وحتی
    عرفی،با اعمال شیطانی خود،باعث آبروی دیگران می شوند،
    امید است که نیروی انتظامی وقوه قضائیه هرچه زودتر
    عوامل پخش کلیپ را به سزای پرده دری وافشای……،آبروی
    دیگران به سزای اعمالشان خود برسانند،

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان