شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » انتصاب حاشیه دار در جهاد کشاورزی لرستان انجام شد

50683-620x400

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان معرفی شد. به گزارش بلوطستان با حکم بازدار مدیرکل جهاد کشاورزی استان عیسی میرزایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد.

آئین  معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورز ی استان صبح شنبه برگزار و میرزایی رسمآ فعالیت خود را در حوزه معاونت جهاد کشاورزی لرستان آغاز کرد. پیش از این سید حمید شاهرخی این سمت را برعهده داشت.

سیدحمید شاهرخی در ۷بهمن ۱۳۹۲به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی لرستان جانشین سید عماد شاهرخی معاون اسبق این سازمان شده بود و امروز پس از دو سال و ۹ماه جای خود را به میرزایی داده است.

گفتنی است پیش از این انجمن اسلامی معلمان لرستان ،شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان و همچنین برخی چهره ها از جمله سید مهدی موسوی رئیس حزب اعتماد ملی شاخه لرستان و سجاد رضایی رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان و برخی دیگر از جهره های سیاسی مخالفت خود را با عزل شاهرخی اعلام کرده و حتی نامه هایی از سوی برخی از احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب به حجتی وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص ارسال شده بود.

عیسی میرزایی اهل پلدختر لرستان است و در رزومه مدیریتی وی مدیریت جهاد کشاورزی دره شهر ،مدیر امور دام جهاد کشاورزی لرستان و سرپرست گروه امور تولیدات زنبورعسل وزارت جهاد کشاورزی به چشم می خورد.همچنین وی به عنوان رئیس اداره تجهیز و نوسازی جایگاه امور دام / رئیس اداره اصلاح نژاد دام جهاد کشاورزی استان ایلام / معا ونت امور دام استان ایلام و مدیر نمونه کلی در دولت اصلاحات از دیگر رزومه مدیریتی میرزایی به شمار می رود. او متولد ۱۳۴۶ و دارای درک تحصیلی فوق لیسانس امور دامی است.

%d8%aa%d8%aa

تقدیر حجتی وزیر جهاد کشاورزی و برادرران شرکا از میرزایی در دولت اصلاحات

 

این در حالیست که معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان پس از این انتصاب در گفتگو با چکیده خبر گفته است:با انتصاب اخیر در جهاد کشاورزی لرستان مخالفیم و آقای بازدار هم‌چنان حق ورود به استانداری را ندارد.

وی تصریح کرده است: «این‌ چنین انتصاباتی را مخالف سیاست‌های دولت تدبیر می‌دانیم و رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، آقای بازدار، هم‌چنان حق ورود به استانداری لرستان را ندارند و آقای استاندار هم چند روز پیش دستور دادند آقای بازدار حق ورود به استانداری لرستان را ندارد».

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ادامه داده است: «نباید انتصابات به‌گونه‌ای پیش رود که در بدنه‌ی اجتماعی و سیاسی حامی دولت تدبیر و امید، سرخوردگی و یأس ایجاد شود و متأسفانه چنین انتصاباتی، سرخوردگی حامیان دولت را به‌دنبال دارد که باعث تأسف است».

  1. گامران

    آقای ……الآن به فکر تضعیف دولت افتاده که فامیلش برکنار شده.آن زمان که موجبات…… کاندیداهای اصلاح طلب در پلدختر،کوهدشت ووووو را فراهم کردند، فرماندار اصلاح طلبان پلدختر را جابجا کردند،وووو حامیان دولت سرخورده نشدند؟با برکناری فامیل و همشهری ایشان دولت تضعیف میشود ولی با ۸ نماینده اصولگرا نه

  2. ناشناس

    این حق و از اختیارات مدیر است در عزل ونصب مدیران

  3. کر سوز

    وقتی که بازم پای ………. درمیان است فعلا چوب خدا صدا ندارد

  4. حامیان دکتر روحانی

    این روزها واخیرا” شاهد انعکاس اعتراضات شدید جامعه سیاسی ومردم حامی دولت تدبیر وامید نسبت به انتصابات نا حق ونا صواب صفی خانی مدیر ما مور وتاییده شده توسط استانداری در سازمان صنعت ومعدن در ادارات شهرستان بروجرد ودلفان بودیم انتصاباتی که دقیقا” بر گرفته از طرز تفکر دولت احمدی نژاد می باشد واز طرفی لجاجت غیر معقولانه با حامیان دکتر روحانی این را به خوبی می رساند که مدیران عالی استان در این خصوص نه تنها بی تفاوت هستند بلکه با سکوت خود دارند حمایت می کنند بالاخره این روزها هم می بایست بازدار خود سر بدون اعتنات به پیامها عزل ونصب کند آنهم نیرویی غیر بومی فردا پس فردا انتخابات ریاست جمهوری می باشد این گوی واین میدان با کدام دلخوشی وامید وپیگیری استاندار ومعا ون ایشان.

  5. مردآزما

    جالب است بحث دموکراسی اصلاح طلبان گوش فلک هم کر کرده، گویا کوچکترین اختیار را هم برای مدیر کل نصوب شده خودشان هم قبول ندارند، به به از این شیوه مدیریتها؟؟؟؟

  6. کامبیز نجات پور

    اقای میرزائی با این رزومه باید رییس سازمان میشد البته طبیعی است لرستان به مدیر کارامد روی خوش نشان نداده ونخواهد داد اقای استاندار بله قربان گو میخواهد نه مدیر

  7. معین

    امیدواریم مجموعه بازدار و میرزایی بتونه مافیای مدیران ………رو از مجموعه قسمت های جهاد کشاورزی جمع آوری کنن

  8. محمد

    عقده وجود برخی را در پلئختر گرفته و هیپپچ وقت تحمل شنیدن ودیدن نام عزیز سادات را ندارند یکی از ان عقده ایهاووووووو است عقده ای بدان که نسل پاک فاطمه می ماند گرچه کوردلانی چون شما نخواهند

  9. محمد

    ضمنا اینکه نمایندگان اصولگرا رای می اورند به مردم مربوط است نه به معاون استانداراحتمالا هشت سال که یک….د شما داشتی ……

  10. رامین

    یک مدیر زمانی می تواند موفق عمل کند که معاونینش با وی و برنامه هایش هم عقیده و هم نظر باشند.آیا به نظر آقایان مخالف این جابجایی در جهاد غیر قانونی نیست؟آیا در خود استانداری لرستان مگه پست ها براساس رشته و مدرک تحصلی زده شده هست.رشته مهندسی چه ربطی به سیاسی داره؟نگرانی این آقایان صرفا دلیل کنار گذاشتن مهره خودشان در حوزه جهاد سازندگی بوده؟

  11. محمد

    اقای رامین عقده شما قابل درکه طبیعتا شما نباید از تغییر مدیران فعلی شهر ناراحت بشید چون همسو با فرماندار نیستند قبول داری که؟

  12. محمد

    برای استان لرستان ومردم لر متاسفم که یک فرد ایلامی وغیر بومی احمدی نژادی به راحتی مدیران حامی دولت و اصلاحات را برکنار میکند وکسی هم جرات دفاع ندارد کجایند لرهای با غیرت

  13. حسین م ازدره شهر

    آقای مهندس میرزایی مدیری توانمندباتفکراصلاح طلبی است ولیقت بالاترازاین راهم داردضمناًمنطق حکم میکندمدیرمعاونینش راخودانتخاب کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان