شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » با هر سلیقه سیاسی معتقدیم انتخابات و آراء مردم حق الناس است

photo_2017-02-01_18-51-00

فرماندار کوهدشت گفت: مبارک فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است . به گزارش بلوطستان نورمحمد فردی بیرانوند با بیان اینکه  مراسمات این دهه باید باشکوه برگزار شود،افزود:  هرچه داریم از انقلاب است، اضافه کرد: همه مدیران موظفند در دهه مبارک فجر عملکرد و خدمات دولت تدبیر و امید را به صورت آماری برای مردم تبیین و تحلیل کنند

وی گفت:  باید خدمات دولت را به صورت شفاف برای مردم بیان کنیم. متاسفانه عده‌ای معلوم نیست به چه علت دستاوردهای دولت را زیر سوال می‌برند که این امر بی‌انصافی است.

فرماندار کوهدشت افزود:  با توجه به اینکه کوهدشت شهری کاملاً سیاسی است و به انتخابات نیز نزدیک هستیم باید مواظب باشیم تریبون‌ها دست هرکسی نیفتد، حرف‌ها باید حساب شده باشد.

وی ادامه داد: کوهدشت شهری حساس است و با هر سلیقه سیاسی معتقدیم انتخابات و آراء مردم حق الناس است و باید کاملاً مراقبت کرد.فردی بیرانوند در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت سد معشوره گفت: بالاخره معشوره به نتیجه رسید و وزیر نیرو قول داد عملیات اجرایی آن به زودی شروع شود.وی بیان کرد: پیگیری‌های همه مسئولین استان بویژه استاندار لرستان جواب داد و باید از همه آنها تقدیر کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان