شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بهره مندی ۶۳۰ روستای لرستان در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز

photo_2017-02-01_19-15-21
استاندار لرستان گفت: ۶۳۰ روستای لرستان در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز بهره‌مند شده اند. به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اقتصاد مقامتی لرستان با بیان این مطلب افزود: گاز رسانی در لرستان از سرعت جهشی برخوردار بوده است. وی با بیان اینکه گازرسانی از ۳۲۷روستا در دولت قبل به هزارروستادر خرداد ۹۶خواهد رسید، اظهار داشت: بر اساس سند اقتصاد مقاومتی تا خرداد ماه ۹۶ باید گازرسانی به هزار روستای استان به بهره برداری برسد.
photo_2017-02-01_19-16-13

وی گفت: اگر مطابق برنامه ریزی ها پیش برویم به طور حتم تعداد این روستاهای گازرسانی شده از هزار روستا نیز بیشتر خواهد شد.استاندار لرستان افزود: طی این دولت دو برابر سنوات گذشته کار گازرسانی به روستاهای استان انجام شده است.

معاون وزیر نفت هم در این جلسه گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب برنامه ششم توسعه روزانه یک میلیارد متر مکعب گاز در کشور تولید می شود. عزاقی افزود: امسال گاز رسانی به ۵ هزار روستای کشور آغاز شده است. وی گفت:  از این تعداد طرح گازرسانی به ۲ هزار و ۷۰۰ روستا طی هفته دولت افتتاح شد و دو هزار و ۳۰۰ مورد نیز طی ایام دهه فجر امسال افتتاح می شود.

مدیر عامل گاز لرستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر ۷۱ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شده اند.شمس خرم آبادی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این عدد در سال آینده به ۸۰ درصد می رسد.وی تصریح کرد: ضریب گازرسانی در شهرهای لرستان در سال آینده  به ۹۰ درصد می رسد. وی افزود: هم اکنون ضریب گازرسانی به شهرهای لرستان ۸۸ درصد است.وی ادامه داد: در لسرتان رومشکان شهر سبز است و تا خرداد ماه سال ۹۶ تعداد روستاهای گازرسانی شده لرستان به ۱۰۰۰ روستا می رسد.

photo_2017-02-01_19-33-11

عکس ها از ایمان بیرانوند و امین آزادبخت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان