شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بحثی به عنوان کاندیدای دولت ، محلی از اعراب ندارد

LS2A6602

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:از حضور همه افراد و سلایق به عنوان رقیب خود در عرصه انتخابات استقبال می کنم.به گزارش بلوطستان علی کاییدی در حاشیه ثبت نام رسمی برای حضور در انتخابات دهم افزود: ضمن تبریک به همه رقبای محترم که برای حضور در این عرصه داوطلب نمایندگی مجلس شده اند معتقدم حضور همه افرا د با هر سلیقه و فکری تمرین خدمت گذاری و تبلور توانمندی است که در همه نخبگان،فرهیختگان و جوانان بومی ما وجود دارد و باید آنرا به فال نیک گرفت.
وی با بیان اینکه یکی از آرمان های مردم پلدختر در اسفند ۸۶مبارزه با انحصارگرایی بوده است،گفت:پس از آنکه با رای مردم شریف پلدختر و معمولان بعنوان خادم این مردم انتخاب شدم اعلام کردم این منطقه دو هزار جوان فرهیخته و نخبه دارد که می تواند وارد عرصه انتخابات شوند و با برادر خود رقابت کنند و از اینکه این امر محقق شده بسیار خوشحالم.
وی حضور افراد نخبه و جوانان فرهیخته در انتخابات را بخشی از میراث گرانبهای حرکت پرشور مردم در انتخابات هشتم عنوان کرد و اظهار داشت: در انتخابات نهم فضایی آزاد ایجاد شد و در حرکتی بی سابقه همه داوطلبان و نامزدهای محترم که در صحنه حضور داشتند از فرزندان بومی پلدختر و معمولان بودند که افتخاری بزرگ برای مردم این دیار است.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این میراث را خود مردم با ایستادگی و مبارزه خود در انتخابات ۸۶به جای گذاشته اند و باید دست جوانان و نخبگان بومی ما بیفتد زیرا خود حماسه هشتم مولود حرکت تاریخی مردم بود و مردم خود تصمیم خواهند گرفت چه کسی با چه سلیقه ایی به مجلس برود.
علی کاییدی گفت: در نظام ما به اقلیت های دینی هم حق حضور در انتخابات داده شده و اینکه من کاندید تشخیص بدهیم چه کسی بیاید و چه کسی نیاید اصلا قابل قبول نیست زیرا قانون در اینجا فصل الخطاب است و قانون به در ستی شرایط انتخاب کننده و انتخاب شونده را مشخص کرده است.

ااا

نماینده مردم پلدختر و معمولان افزود:مردم دو دسته اند یا انتخاب کننده اند و یا انتخاب شونده و لذا انتخاب کننده وظیفه ایی شرعی و ملی دارد که برای حفظ نظام و انتخاب سرنوشت خود در انتخابات شرکت کند و انتخاب شونده هم وظیفه شرعی و ملی دارد اگر توانایی حضور به عنوان کاندیدا را می بیند بیاید و توانایی هایش را عرضه کند.
وی ادامه داد: نه دیکتاتور هستم که بگویم چرا فلان کس آمده و نه انحصار طلبی کرده و به دنبال بستن فضا بوده ام .کاییدی گفت: در مجلس نهم همه سلایق،گروهها،طوایف و افراد آمدند و رقابت کردند و الان هم خوشبختانه همه کسانی که در انتخابات ثبت نام کرده اند بومی هستند و باید به این دستاورد افتخار کرد.
کاییدی با بیان اینکه بحثی به عنوان کاندیدای دولت محلی از اعراب ندارد،گفت: اینکه برخی بیایند و بگویند ما کاندید دولت هستیم و دولت از کاندیداتوری ما حمایت می کند موضوعیت نداشته و نخواهد داشت.
وی افزود: نظام ما نظامی مردم سالار بوده و مردم تعین کننده هستند و کسی بگوید من کاندیدای دولت هستم از نقش مردم غافل بوده است. کاییدی تصریح کرد: دولت جناب دکتر روحانی دولتی معتدل و برآمده از رای مردم است و چون مجری انتخابات است فقط به دنبال سلامت انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم خواهد بود زیرا خود دولتمردان و مجریان انتخاباتی بر این امر تاکید دارند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت در انتخابات مصداق بارز پایمال کردن حق الناس است و اگر کسی از مجریان انتخاباتی بخواهد به نفع کاندیدی جهت گیری داشته باشد حق الناس را پایمال کرده است.
وی افزود: دولت مجری انتخابات است و کاندیدایی ندارد زیرا در نظام ما و قانون اساسی رای مردم ملاک اصلی خواهد بود.نماینده مردم پلدختر در مجالس هشتم و نهم خاطر نشان کرد: دولت حزب نیست که به دنبال معرفی کاندیدا باشد . وی با بیان اینکه دولت متعلق به همه مردم است،گفت: اگر جریان سیاسی همسو با دولت و یا حامی دولت کاندیدی معرفی کند مانعی ندارد چونکه فعالیتی سیاسی صورت گرفته و حامیان دولت در احزاب و گروههای سیاسی از کاندیدای نزدیک به خود حمایت می کنند.
وی اضافه کرد: برای ارزیابی فعالیت ها باید گریزی به قبل از دوران نمایندگی بنده زده شود همان دورانی که شهرستان واقعا در بین ۹شهرستان لرستان واقعا از حیث زیر ساخت ها ضعیف بود .کاییدی بیان کرد: ما الان در بخش های زیر ساختی چون بهداشت و درمان،راه،کشاورزی ،آمو.زش عالی بالغ بر شش ردیف ملی داریم که در قیاس با گذشته تفاوت های زیادی دارد.
وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه تدریجی است،گفت: کسی به دنبال مصادره کردن فعالیت های نظام و دولت های برآمده از نظام و مردم نیست اما من به عنوان خادم این مردم ذره ایی در راستای دفاع از حقوق آنها کوتاهی نکرده ام.
کاییدی افزود:ما در گذشته از حوزه آب،راه،گاز،آموزش عالی ،کشاورزی و..اصلا زیر ساخت نداشتیم اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اینک پلدختر یکی از قطب های آموزش عالی لرستان است.وی ردیف مستقل ملی برای دانشکده پرستاری را حاصل تلاش های صورت گرفته عنوان کرد و گفت: نماینده قانون گذار است و به سبب این رسالت معتقدم یک مجلس خوب مجلسی است که قانون گذار خوبی باشد.
وی طرح سلامت را یکی از افتخارات نظام دانست و افزود: در دورانی که به عنوان نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور داشتم روی بحث سلامت و طرح تحول دو سال کار کارشناسی کردیم و این طرح را با کار کارشناسی زیاد به صحن آوردیم و تصویب کردیم و دولت محترم آنرا اجرایی کرد. وی این امر را یکی از مصادیق قانون گذاری خوب دانست و اظهار داشت: معتقدم در حوزه انتخابیه ام کمبود هایی وجود دارد و با توجه به فراهم بودن زیر ساخت ها در صورت حضورم در مجلس دهم در راستای ارتقای زیر ساخت ها و شکوفایی آنها گام خواهم برداشت.
وی افزود: وقتی نماینده پیگیری می کند و برای اختصاص اعتبار یا یک پیوست بودجه و ردیف ملی همچون پمپاز جایدر ،راه آهن دورد-خرم آباد – پلدختر به اندیمشک ،چهار خطه کردن جاده خرم آباد – اندیمشک با ردیف ملی و یا ایجاد واحدهای دانشگاهی کار می کنند و تلاشش هم ثمر می دهد توقع این است که نخبگان ما بیایند و مشاوره بدهند ،بررسی کنند و با کار کارشناسی نماینده خود را یاری دهند.

IMG-20151224-WA0007

کاییدی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه ام قبل از سال ۸۶موضوع آب آشامیدنی روستایی یک معضل بود ،وقتی در شهرستانی زیر ساختی مثل آب،گاز روستایی،جاده،آموزش عالی ،بهداشت و درمان و..وجود نداشته چطور توقع داشته ایم که سرمایه گذار خصوصی بیاید ودر شهرمان سرمایه گذاری کند.
وی گفت: در دو دوره گذشته تمام تلاشم این بوده که زیر ساخت ها ابتدا ایجاد شود،بعد به دنبال سرمایه گذاری برویم.نماینده مردم پلدختر توسعه را فرآیندی تدریجی دانست و گفت:دولت ها همه برنامه چند ساله دارند برنامه توسعه پنج ساله اول و دوم و..من هم برای شهرستان در حوزه های مختلف برنامه چند ساله داشته و موفقیت هایی نیز حاصل شده و در برخی جهان نیز مشکلاتی وجود دارد.
کاییدی گفت: در دوره آینده دغدغه زیر ساختی ندارم و توسعه را بر مبنای کمبودها دنبال خواهم کرد.وی بیکاری را پدیده ایی فراگیر ارزیابی کرد و گفت: در کشور این پدیده وجود دارد و باید برای مهار آن با تکیه بر توسعه زیر ساخت ها و سرمایه گذاری های خصوصی و دولتی برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم پلدختر گفت: پلدختر هم اینک در حیث گازرسانی روستایی یکی از شهرستان های برخوردار است و در حوزه آب روستایی نیز در زمره شهرستان هایی است که مشکل آب آشامیدنی روستایی آن به حداقل رسیده و در رتبه های اول قرار دارد.
وی توسعه کشاورزی،دامپروری و توسعه بر مبنای طرح آمایش سرزمینی را در کاهش بیکاری مهم ارزیابی کرد و افزود: راه اندازی طرحی بزرگ چون واشیان و جایدر و چم مهر و پمپاژهای در دست ساخت علاوه بر توسعه کشاورزی به اشتغال کمک خو.اهد کرد.
وی راه اندازی مرکز فنی و حرفه ایی پلدختر را یکی از اقدامات درخشان سالهای اخیر دانست و گفت: به مدد این مرکز و مهارت های آموزشی بیکاران می شود بخشی از ظرفیت ها را بالفعل کرد.وی گفت: همیشه در ارزیابی ها باید نیمه پر لیوان هم دیده شود و اینگونه نباشد خدمات زیر سوال برده شود زیر در شهری که نرم حضور پزشک متخصص با توجه به تخت بیمارستانی پایین است و در شهری که کشش ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی ندارد توسعه و تجهیز مراکز بهدشاتی و درمان و حضور متخصصین و راه اندازی و ساخت درمانگاهی در قیاس با مناطق بهره مند کاری بزرگ و قابل دفاع است.
وی اشتغال و پیشرفت را بدون زیر ساخت ابتر عنوان کرد و افزود: در دوران نمایندگی ام به دنبال ایجاد نگاه حاکمیتی و انحصار گرایی نبوده و این امر را افتخار دوران حضورم بعنوان خادم مردم شریف پلدختر و معمولان در خانه ملت می دانم.
وی با بیان فرازی از نامه امام علی علیه السلام به مالک اشتر گفت: از دیدگاه آن حضرت مردم دو دسته اند یا برادران دینی هستند و یا در خلقت با ما برابر هستند و باید با آنها به یک دید نگاه کرد و معتقدم مردم باید در ارتباط با نماینده لکنت زبان نداشته باشند.

با تشکر از همکار رسانه ایی محترم امیر رضا میرسیدی که بلوطستان را در این گفتگو با نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی حین ثبت نام در خانه ملت یاری داده است.

  1. ناشناس

    درود خدا بر کاییدی ایشالا این دوره ام باز خودتی

    • امرایی

      http://8pic.ir/images/bbi51q8auh1fuec5ixva.jpg
      این است سند پیگیری های ایشان

    • سلیمانی

      اصلاحات:
      اصلاح طلبی یعنی چی؟؟ یعنی بوجود آمدن اصلاحات و تغییرات . خب این یک نسخه کلی ندارد هر جایی به اقتضای شرایطش باید اطلاح امور صورت بپذیرد و امّادر ””پلدختر””
      “اصلاحات” از ۸سال پیش شروع شده این مهم است که شما این باور را داشته باشید .دنبال انظباق ۱۰۰%ای در برهه ای کوتاه نباشید.همین که مردم الان از انحصار خارج شده اند موفقیت بزرگی است ،امیدوارم با درک اوضاع منطقه وخطرات تهدید کننده و واکاوی دقیق اذهان عموم موضع گیری شتاب زده ای در پلدختر نداشته باشید
      پلد ختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر در حال گذراست این را دقت کنید.

  2. جوان آبسری

    انصافا که خیلی …….خداشاهده نمیدونم اون دنیا میخواد چطور جوابگو این همه بی عدالتی و …… باشه که به جوونای این دیار شد.جوونایی که هر ماه باید خبر مرگ یکیشونو با مدرک لیسانس بیارن اونم به علت سقوط از داربست یا تیرآهن در هنگام جوشکاری یا کارگری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    در عجبم از کسانی که ………………….

    • عزیز دل

      مغرضانه ننویسید
      اون کسی که الان جوشکار حداقل ۲۰سالشه ۸سال ازش کم کن میشه ۱۲سالش اون موقع مسئول سرنوشتش کاییدی بود یا یکی دیگر؟؟؟ با فرض اینکه نماینده مسئول باشه

    • فدایی

      مگه این شرایط فقط برا پلدختره؟بیکاری تمام کشور رو فرا گرفته

    • عزیزی

      بعضی ها طوری حرف می زنند که انگار کاییدی رئیس دولت بوده یا قاضی القضات بوده یا …و حقی را پایمال کرده بابا جان کمی هم انصاف خوب است یکی دو بار مصاحبه دکتر را بخوانبد نکاتی گفته که درد هستند نکاتی گفته که اگر به عقب برگردیم متوجه می شیم که آنچه خواستیم رو انجام دادیم کسی به کسی زور نمی گوید ،کسی بخاطر نامه ایی هفت خوان رستم را طی نمی کند،نماینده قابل دسترسی است،حکومت تشکیل نداده است اینها ارزش هستند به قول دکتر دولت و کاندید دولت و این حرفها یعنی چی ،هرکی توان داره بیاد و بره مجلس

  3. شهروند بی وجدان

    دکتر تو به پلدختر خدمت کردی هرکس قدر ندانست بدان که دنبال قدرت است دنبال مسائل دیگری است او قصدا” نمیخواهد این مساعی وزحمات را ببیند.کار او عمدی است.مگر میشود کسی در روز بگوید آفتاب وجود ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟
    غیر ممکن است مردم شهرستان این حجم کار وتلاش وپیگیری را نبینند .مگر مردم فراموش کرده اند که شما ظلمی به کسی نکردی خدایی هست.یک عده ای از تو جدا شدند خب طبیعی بود که باید بروند واین عرف کار است.به امید خدا مردم قدر شناسند نگران نباش خدا را داری ومردم را.

  4. از بالاگریوه دوست داشتنی

    از بین کایدی و کاظمی با اینکه از کاییدی نگرانم من به کایدی رای میدم

    • ح.علیپور

      دکتر یک تحصیلکرده دانشگاهی است این کجا و آن کجا؟؟؟
      حق دکتر کائیدی است قبل کائیدی پلدختر فقط ادارت دولتی داشت الان نگاه کنید چقدر عوض شده وپیشرفت داشته ایم

      • صمد

        آقای علیپور شما ارکدوم کارهای زیربنای صحبت می کنی که کاییدی انجام داده ایشان که خواست یک دور بره مجلس وبه قول خودش خط را بشکنه غیرازبی عدالت و……..

  5. علی

    کایدی پایگاه خود را از دست داده وبا این حرفها دل مردم را به دست نمیاره اگر عاقل باشه محترمانه کنار میره واسم خودشو به این صورت جاودان میکنه وگرنه …… شکست میخوره

  6. واشیان

    درود بر دکتر توانمند و مدافع مظلوم

  7. ناشناس

    از حرف تا عمل خیلی فاصله هست به فکر قیامتتونم باشید جناب کاییدی!!!!!!!!!!!

  8. ویرایشگر

    بلوطستان تیتر بسیار ضعیفی زده…واقعا که/حداقل بین کلمه ی «دولت »و « محلی»یه کامایی قراربده …
    این همه مطلب تو این مصاحبه هست که میشه بعنوان تیتر ازش استفاده کرد

  9. نظری

    نماینده محترم
    چند سوال خدمت شما داشتم
    ۱٫چرا در دور گذشته رای مردم را حق الناس اعلام نکردی
    ۲٫ چرا برای ثبت نام به حوزه خودودر کنار مردمی که موکلشان هستی نیامدی
    ۳٫آیا برای زیر ساخت یک شهرستان و رفع مشکلات بیش از ۸سال نیاز است
    ۴٫آیا به نظر مبارک در دولت جدید برخلاف دولت قبل که هم طیف شما بود می توانی برای شهرستان اعتبار زیر ساخت فراهم نمایی

    • عزیزی2

      دور گذشته که فقط اونایی که باختند میگن تقلب شده و هنوز هم معلوم نیست اگر باز مغلوب بشن چه چیز جدیدی میگن
      دور گذشته گفتید هشت ماه کاییدی مجلس رو رها کرده الان می گید چرا نمیاد بابا به چه سازی از شما باید رقصید ثبت نام در وزارت کشور هیچ فرقی نمی کند دور گذشته هم خیلی از این کاندیداهای پلدختری اونجا ثبت نام کردند دور گذشته هم دکتر اونجا ثبت نام کرد
      فراهم کردن زیرساخت یا ردیف اعتباری و بودجه ربطی به هماهنگی با دولت ندارد جهت اطلاع

  10. پلدختری

    مثل آقا محمدی برو تهران کاندید شو

    • جودکی نژاد

      کاندید شما دوست …… است به او بگید برئه ایشان فرزند پلدختر است خادم پلدختر است شما با وجود ایشان عرصه را تنگ میبیند نترسید کائیدی اهل ظلم نیست اهل زور نیس

  11. ناشناس

    سلام واقعا متاسفم برا این ژستها شما حتی پوششتون و ژستتون رو از یکی از کاندیداتورهای محترم تقلید کردید… دیگه ۸ سال … بس اس خدا وکیلی با چه ر…. ثبت نام کردین….

  12. مردمی

    با سلام و احترام خدمت مخاطبان محترم و کاندیداهای احتمالی اینجانب با این نکته ی جناب کاییدی موافقم که هرکس بیاید و بگوید من کاندیدای ختصاصی دولت هستم بحث عبث و بی موردی است و بایست کاندیدای عموم ملت بود نه گزینه دولت و طایفه خاص . کسی در این عرصه موفق است که در بین توده های مختلف مردم و لایه های اجتماع محبوبیت و مقبولیت و مشروعیت داشته باشد

  13. اخلاق

    با سلام بنده پیشنهاد میدهم به تمام کاندیدهای محترم حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان که بنا را بر اخلاق گرایی و دفاع از برنامه های خود بذارند مردم هم داور خوبی هستند و هر که بهتر برنامه طرح کند را انتخاب میکنند کشور ما الان فروش نفت برایش هم توفیری ندارد نفت با قیمت ۳۰ کم دلار هزینه استخراجش ۱۲ دلار هست و نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ دلار هم اختصاص به پرداخت حقوق کارکنان دولت است همین الانش نزدیک به ۳۰ دلار برای هزینه های جاری کسر بودجه کشور دارد و عملا قیمت نفت تا ۲ تا ۳ سال آینده حول حوش ۳۰ دلار پیش بینی شده پس عملا بودجه عمرانی وجود ندارد بهر حال کاندیدهای محترم برنامه هاشون رو با بودجه کشور هم تطبیق بدهند !!چون یک نماینده محلی هم تابع شرایط ملی هست و شق القمر نمیتواند انجام بدهد عربستان سعودی بعلت خصومتش با ایران قیمت نفت رو بنا داره تا ۲۰ دلار هم کاهش بده دیگه خودتون قضاوت کنید چه خبره!!پس واقهی به مردم وعده بدهیم چون تنها راه دولت برای خارج شدن از این شرایط جذب سرمایه گذاری خارجی و فروش اوراق قرضه برای تامین هزینه های جاری میباشد ولو غیر تو رو خدا کاندیداهای محترم بحث علمی و واقعی داشته باشند

  14. واقع گرا

    با سلام بنده پیشنهاد میدهم به تمام کاندیدهای محترم حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان که بنا را بر اخلاق گرایی و دفاع از برنامه های خود بذارند مردم هم داور خوبی هستند و هر که بهتر برنامه طرح کند را انتخاب میکنند کشور ما الان فروش نفت برایش هم توفیری ندارد نفت با قیمت ۳۰ کم دلار هزینه استخراجش ۱۲ دلار هست و نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ دلار هم اختصاص به پرداخت حقوق کارکنان دولت است همین الانش نزدیک به ۳۰ دلار برای هزینه های جاری کسر بودجه کشور دارد و عملا قیمت نفت تا ۲ تا ۳ سال آینده حول حوش ۳۰ دلار پیش بینی شده پس عملا بودجه عمرانی وجود ندارد بهر حال کاندیدهای محترم برنامه هاشون رو با بودجه کشور هم تطبیق بدهند !!چون یک نماینده محلی هم تابع شرایط ملی هست و شق القمر نمیتواند انجام بدهد عربستان سعودی بعلت خصومتش با ایران قیمت نفت رو بنا داره تا ۲۰ دلار هم کاهش بده دیگه خودتون قضاوت کنید چه خبره!!پس واقهی به مردم وعده بدهیم چون تنها راه دولت برای خارج شدن از این شرایط جذب سرمایه گذاری خارجی و فروش اوراق قرضه برای تامین هزینه های جاری میباشد ولو غیر تو رو خدا کاندیداهای محترم بحث علمی و واقعی داشته باشند

  15. بهاری

    جناب دکتر کاییدی اینشالله موفق باشید

  16. دوست

    جناب دارایی
    این بابا ……. که خود جزو تیم فعال آن بوده است.شما که خبرنگاری و میدانی که آنچه او می گوید …… بیش نیست. بیمارستانی که ۹۵% قبل از نمایندگی ایشان تکمیل شده بود را بررسی کنیم و بقیه موارد را هم آنالیز خواهیم کرد. حمله به گذشته ی خود یعنی اینکه ایشان همچنان از گذشته خود هراس دارد.اما بیمارستان:
    آقای دارایی:
    بیمارستانی که آماده شده بود و ایشان نایب رییس کمیسیون مربوط به حوزه بهداشت هستند چه دارد؟از نظر آسایش مردم شما بعد از هشت سال نیمکتی برای نشستن در محوطه آن یا درختی برای سایه گستری آن یا نمازخانه ای که در دسترس مراجعین باشد کجا می بینید؟ از نظر تخصصی، متخصص بیهوشی و جراح عمومی و جراح زنان که باید ۲۴ ساعت در دسترس باشند، اما خداییش اینچنین است؟پس راز تلف شدن مصدومان و بیماران اضطراری که در زمان نیاز بجای جراحی فوری در بیمارستان شهر به خرم آباد اعزام میشوند چیست؟
    آقای دارایی
    شما همچنان در نقش تریبون تبلیغاتی ایشان عمل میکنید و با پوشش ضعیف اخبار اصلاح طلبان که خودتان را از آنها میدانید! در نقشی دو منظوره عمل میکنید
    آقای دارایی
    دانشگاه های غیرانتفاعی و علمی کاربردی که شخصی هستند و دانشگاه آزاد و شاخه اقماری دانشگاه لرستان نیز حکایت جالبی دارند. حکا افشین نظری از جوانان پاعلم برای دانشگاه آزاد در زمان شاهرخی نماینده وقت همچنان سندی بر دروغ بودن ادعای دایر کردن دانشگاه آزاد توسط آقای …. هست.شعبه اقماری دانشگاه لرستان در پلدختر در زمان ریاست دکتر صادقی و نمایندگی شاهرخی مصوب شد و اجرایی شدن آن به دوره …..هشت ساله رسید.
    حال آنکه هر شخص اهل نظری میداند سیاست دولت احمدی نژاد توسعه دانشگاه ها بود و پز دادنش مال دیگران…
    آقای دارایی
    تنها شعبه دانشگاهی که نماینده فعلی در آن نقش دارد دانشکده پرستاری است و لاغیر.به امکانات خوبگاهی دانشگه دولتی پلدختر نگاه کنید تا ببینند که بعد از ظلم ۸ ساله این دانشگاه توان پذیرش دانشجوی دختر ندارد حال آنکه پذیرش بومی برای دختران اولویت بیشتری دارد و رازش نبود فضای خوابگاهی است.فضای دانشگاهی آن هم که دیدن دارد…چند موسسه علمی دیگر در آن شریکند…
    آقای دارایی
    پمپاژ آب به دشت های واشیان و … سالهاست که در دوران قبل از ایشان مصوب شده اند پس ایشان بعد از …. چه کرده اند که هنوز خبری نیست
    جوانان ما در پس ……. ایشان از حقوق مسلم خود محروم شده اند و ایشان دعوای خود را با گذشته پیراهن عمان میکند.
    آقای دارایی
    هشدار به شما و ایشان که اینبار جوانان این مرز بوم کوتاه نخواهند آمد و از بین حاضرین در بین کاندیداها یکی را انتخاب خواهند کرد و برای ……برنامه ها دارند….بماند تا بعد

    • سرویس خبر

      با سلام
      جناب آقای م که بانام مستعار دوست کامنت گذاشته ایی بلوطستان برای همه کاندیداها اطلاع رسانی کرد و با همه نیز گفتگو گرفت گفتگوی آقای کاییدی هم بوسیله یکی از دوستان مستقر در وزارت کشور اخذ شده و فکر نکنم در این خصوص گناه و جرمی برای ما محسوب شود جنابعالی هم بهتر است به جای این نگارش انشا گونه ات همین عبارات را با عنوان مطلبی و انتخاب تیتری و با نام اصلی در یکی از پایگاههای خبری منتشر کنی ضمن اینکه ما در این خصوص آمادگی انتشار مطالبتان را داریم.

    • اصولگرا

      این فردی که میگه دوست هستم راستی در قبال بازگشت آب کشکان چه نظری داره تابستون میگفتن کاییدی مقصر بوده الان که آب زیاده و احتمال طغیان رودخانه وجود داره لابد میگن سیل مقصرش کاییدی بود

    • کهنه سوار

      این دوست فقط خودشو مسخره کرده همه می دانند که یک متر چهار خطه هخم نداشتیم و دانشجویان ما می رفتند نراق و شوشتر و روستاهای استان های دیگر
      همه می دانند که در افرینه و چولهول و بابا بهرام و زیودار و زورانتل و کپرگه و دول گز و لطوندو جلگه و ۴۰روستای دیگر ما آب خوردن هم نداشتیم .
      مرغ همسایه همیشه غاز نیست برادر یا خواهر محترم .
      سال ۸۲آقای شاهرخی عکس گاز پلدختر را پشت کارت تبلیغاتی اش طراحی کرد چطور برای کاییدی این دروغ است چطور مصادره کرده اید کارهای کاییدی را ؟

      • دوست

        جناب کهنه سوار
        آن کس که خودش را به سخره گرفته ما نیستیم برادر. واقعیت ها را نمی دانید. بواقع فکر میکنید که افکار سردار ۸ سال ……… را شناخته اید.یکی از چند تئورسین ……….. همین آقا بود که ساده دلانی چون ما سنگش رابخاطر ظاهر کلامش به سینه می زدیم. جوانان صادقی مانند خانی پور یا سایر کاندیداها حرفها و برنامه های نو و واقع گرایانه تری دارند. زمان …….. که شعار ایشان به به و چه چه از عملکرد ایشان بود. با ……..تحت پوشش های آن رشد کرد و از پشت پرده های عزل …………..بود و…مگه نمی گفت انحصار طلبی مخصوص جریان……… است. چگونه عقبه خود را در آن جریان نفی و پاک میکند؟؟؟ مگر قحط الرجال است که بعد از هشت سال بازم کاندید شده است.خودمان را به آن ره نزنیم ما کجای کاریم.چه فرقی بین ایشان و آن جریان می بینید.۸ سالش را گذرانده در رویای تساوی با شاهرخی در دوره نمایندگی است.آقای کهنه سوار شما شاید خودتان را دست کم گرفته باشید اما جوانان و بزرگان این منطقه به اندازه کافی فکر نو دارند که منتظر انحصار طلبی ایشان نمانند. دولت قبلی که حامی ایشان بود و برایش هزینه ها داد تمام شد .چند سال است که هیچ اختیاری هم ندارد.خلاف جریان آب با قایق شکسته و بدون پارو حرکت کردن،مقدور نیست.دولت عوض شده و ایشان حضورشان جز برای……… نیست.اگر میتوانست از منسوبینش دفاع میکرد.اگر امیدی به او بود الان منسوبین معزولش در اردوگاه مخالفانش نبودند.ببینید بکجا رسیده ایم.کهنه سوار عزیز بخاطر خدا دقت کن و بجای حمله به این دوست، عمیقا فکر کنید و بیا تا دست به دست هم دهیم و ریشه انحصار کنده شود و شخصی تازه با اید ه های نو موفق شود.
        باتشکر از آقای دارایی بخاطر انعکاس نظرات

  17. محمد

    دور قبل که برنده انتخابات کاظمی بود و تو حق الناس رو پایمال کردی و حق مردم رو ضایع کردی. خداروشکر مردم خیلی آگاه اند و فریب ….. نمیخورند.

  18. جودکی

    باسلام به دوستان، من سال ۸۶بادکتربودم ولی دورقبل بش رای ندادم نیازی بش ندارم خداروشکر ولی عقده ای هم ندارم بی انصاف نباشید بیکاری درکشور و استان موضوعی است که دلایل خیلی عمیقتر داره طوری که درسه دولت گذشته (خاتمی ، احمدی‌نژاد وروحانی) همچنان لاینحل مونده. همه ما میدونیم الان بش میخوام بازم رای بدم چون حداقل زیرساخت ها (گاز و آب روستایی. جاده. بیمارستان. دانشگاه…) درست شده. برای بقیه کاندیدا ها آرزوی موفقیت دارم ولی اینکار تجربه و کاریزمای خاص خودشومیخواد

  19. دریکوند

    دولت به مردم نیازداره شما جوری حرف میزنید انگار دولت برای مردم تعیین تکلیف میکنه. نماینده برخاسته ازمردمه… تارای مردم نباشه….

  20. شهروند

    دکتر ای دور هم خوتی…. چون کار عمومی کردیه ی سی مردم محرومضعیف پلدختر و معمولان… خداوادیارسرت

  21. دریکوند

    دولت به مردم نیازداره شما جوری حرف میزنید انگار دولت برای مردم تعیین تکلیف میکنه. نماینده برخاسته ازمردمه… تارای مردم نباشه اتفاقی نمیفته

  22. شهروند

    باسلام به دوستان، من سال ۸۶بادکتربودم ولی دورقبل بش رای ندادم نیازی بش ندارم خداروشکر ولی عقده ای هم ندارم بی انصاف نباشید بیکاری درکشور و استان موضوعی است که دلایل خیلی عمیقتر داره طوری که درسه دولت گذشته (خاتمی ، احمدی‌نژاد وروحانی) همچنان لاینحل مونده. همه ما میدونیم الان بش میخوام بازم رای بدم چون حداقل زیرساخت ها (گاز و آب روستایی. جاده. بیمارستان. دانشگاه…) درست شده. برای بقیه کاندیدا ها آرزوی موفقیت دارم ولی اینکار تجربه و کاریزمای خاص خودشومیخواد

  23. مبارز میدان

    درجواب دوست عزیز نظری
    ۱٫کاییدی اگر تنها یک خصوصیت داشته باشه مردمی بودن و تکیه برحق الناسه. چرادرادوارگذشته (۸۶)انقد روصیانت آرا حساس نبودید
    ۲٫ثبت نام شیوه قانونی داره و مهم تخلف نکردن از آن است. کایدی پنجاه ساله بین مردم بالاگریوه است
    ۳٫مگر زیرساخت چیزی جز آب وگازروستایی بیمارستان درمانگاه دانشگاه وجاده است؟
    ۴٫مورد چهارم که فرمودی جواب مورد قبل خودت رودادی. یعنی کایدی درزیرساخت موفق بوده. دولت فعلی دولت اعتدال و برخاسته ازمردم است ونماینده حق نظارت وسوال از آنرا دارد کمی مطالعه کنید لطفا

  24. حسین

    اینه نشریه ای که گرایش به هیچ سمت و سویی نداره
    ههه برو جمع کن کاس و کوزت رو
    اینم دومین هشدار …..
    سومیش ان شا الله حضوری…..

  25. علی

    باسلام خدمت همه دوستان, ما در دو دور قبلی و سه دور قبلش شاهد مدیریت ضعیف دو قشر خاص بودیم که متاسفانه هیچ منفعتی برای منطقه ما نداشت, ولی این دوره با آمدن نماینده مردمی و مردمدار حاج غلامرضا کوشکی امیدها صد برابر شده. موفق باشید و اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

  26. ناشناس

    درود خدا بر مرد عمل دکتر غلی کاییدی

  27. هم ولایتی

    گرچه این دور به دکتر کایدی رای نمی دم چون به نظرم این دور شایسته تر از ایشون هم هست ا ما تا قیامت ازش ممنونم که مردم رو ا……..جا می زدن ن……../ کاش انسان ها اینقدر فراموشکار نبود

  28. جوان آبسری

    ………و آنها که …… را روا داشته امد و ادعای تلاش و مبارزه در راه ظلم کرده اند آقای کاییدی بس است ….دوران ……با دولت احمدی نژاد پایان یافت بهتر است شما نیز کنار بروید امیدوارم که همانند دوستانتان ………. که به بار آوردید لو بره تا مردم بدونن چه ………
    اون عزیزانی که کامنت میزارن میگن زیر ساخت شهرو درست کردیم و شهر آباد شده …………نیازی به بحث و مجادله نیست یه دور توی شهر بزنید میفهمید چه بلایی سر مردم شما و نمایندتون آوردید

  29. وطن

    درخصوص آب آشامیدنی روستایی بجز حیف ومیل نمودن پول بیت المال درچندسال گذشته تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته ،روستاهای استانهای همجوارروببینیددرچه وضعیتی هستن ،دربخش مرکزی پلدخترچندین روستای باسابقه وپرجمعیت هستن آب آشامیدنی ندارن،دست خوش دیوارکوتاه رای مردم خدابخیرکنه

  30. استوار پیدا نشد........

    یک سئوال از مسئولین اجرایی شهرستان:چرا با بعضی از رئیس ادارات که دنبال وعده های دروغ استخدام بعضی از …….. شهرستان هستند برخورد نمی شود…..در پیشگاه عدل الهی باید جوابگو باشید

  31. ممه جو

    جهت اطلاع.نماینده نباید ….. باشد….نماینده نباید برای فلان خبرنگار …………بگیرد.نماینده باید مدیر ومدبر باشد .نه با عده ای …….باشد فدات بشم بلوطستان با این همه توانایی وعقبه.واقعا سایت خوب وعالیه…منظور از جملات بالا فقط چند تا از خصوصیات یک نماینده میباشد ….ممه جو بقیه خصوصیات یک نماینده را به صورت سریالی ودنباله دار درقسمت نظرات اعلاممیدارد

    • محمد چودکی

      سلام تورا خدا چی فکر کردی اگه ۱۰ رای از روستای ولی عصر که دور گذشته ۲۸۸رای داشتی آوردی شک نکن برنده ای ،گذشت که…..

  32. عزیزی

    قبلا را خوب به یاد داریم که کسی نتوانست کاندید شود و همش از بیرون کاندید می اومد دکتر حرفهای خوبی زده که نیاز به تفکر دارد کاندید دولت و زیر ساخت ها و فضای باز سیاسی و..توجه کنید دوستان

  33. بالاگریوه

    دروغ بسه

  34. محمد چودکی

    دیگه گذشت که جنجال راه بندازین طایفه گرای کنید

  35. ناشناس

    کدوم زیر ساخت درست کردی کمر مردم پلدختر از بیکاری شکسته شده مردم باید تعرف کنن نه خودت

    • اصولگرا

      قتلگاه بابازید که مرحوم حجت کاییدی و افشین رضایی و مرحوم رضایی برادر زاده فرج رضایی و دهها جوان اونجا به علت تنگی جاده تصادف کردند یادتون نیست؟جلگه و مورانی را یادتان نیست،اول معمولانو نمی بینید،گاز در روستاهای چم قلا،پران پرویزفمورانی و گل گل و ولیعصر و گری بلمک و واشیان و اسلام آباد و رحیم آباد و سراب گنجعلی و شهید جودکی هم لابد کار دولت بوده فقط اگه شما می تونستید چرا روستایی که مرکز اتخا تصمیمات سیاسی بود تا الان بی گاز بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//نگید برنامه چندم توسعه و برنامه ملی و ..که توجیه ندارد اگر راست می گید چطوری شمایی که با هاشمی و جاسیبی هم قطار بودید دانشگاه آزاد راه اندازی نکردید ؟چرا در دوران ما قبل کاییدی غیر بومی ها کاندید می شدند؟چرا و چرا وچرا
      چرا کاییدی تغییر شیوه نمیده و مونده روی تفکر اصولگرایی ؟

      • پلدختری

        خودت زدی بخواب و نمیخوای بیدار شی .گاز که شاهرخی اورد بعدشم اگه خودتو گول نزنی میفهمی که چند سال طول میکشه که به تمامی روستا ها ومعمولان برسه .همچنیین اب.که کایدی شانس اورد همزمان شده با دوری کایدی.اگه مسلمان نیستید حداقل مرد باشید.دانشگاه ازاد که در کامنت دوست به صورت دقیق امده در بالا.که باز افتاد تو دوره کایدی . بجز دانشگاه پرستاری که اونم کایدی که وکیل …..دوله بود و همه دنیا میدونن که احمدی نژاد چطور نماینده هاش میبرد بالا که به همون دلیل الان معاون اولش تو زندونه.که الان کایدی میگه نمایده دولت فلانه وبهمان.بجز دانشگاه پرستای یه زیرساخت بگو نه اصلا یه کار بگو که تو دوره کایدی بوده باشه.روی جاده اسفالت میرفت تو دوره افتاده ترین روستاهای بعد میگفت شاهرخی کاری براتون نکرده

  36. نجفی

    دوست عزیز بااسم مستعار وطن
    شهرستان های مجاور برای درمان ودانشگاه به پلدختر مراجعه میکنند این درحالی است که پلدختر حدود ۷۵۰۰۰جمعیت دارد وازنظر وسعت هم ازآن شهر های مجاورمدنظر شما کوچکتر است. بروید دانشگاه و بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی راببینید.

  37. نجفی

    انصاف هم چیزخوبی است. کایدی رای بیاورد یانه مااجازه نمیدهیم انحصار گرایان …….. بیایند. مردم اگاهند

  38. اصولگرا

    کسانی که خشک شدن اب کشکان را در تابستان به گردن کاییدی انداختند حالا چطور با پررویی تمام می ایند و کارهای انجام شده را مصادره می کنند؟میشه الان بگوییم آب به کشان برگشته پس کار کاییدی بوده ؟خودتان به ادعاهایتان فکر کنید و بعد جواب بدید چطور دانشگاه آزادی که در سال ۹۰ افتتاح شد و بیمارستانی که در سال ۸۶۳۰درصد پیشرفت داشت و در سال ۹۰ با اعتبار زیاد به بهره برداری رسید یا جاده و پمپاژی که کلنگ آن شهریور سال ۸۸بر زمین زده شد را انکار می کنید می گویید مال دوران قبل بوده بخدا این جماعت اینقدر بی تدبیرهستند که حتی ادعا می کنند فردا که کاییدی فامیلیش هم کاییدی نیست شکر خدا ی را که کاییدی برای شما لولو شده این بار هم طعم شکست را می بینید

    • سهراب آبسری

      کسی نمیتواند هیبت کار کائیدی را زیر سوال ببرد
      خدا با ماست
      زنده باد کائیدی

  39. شهروند

    با سلام خدمت همه دوستان و همشهریان عزیز
    تو را بخدا چرا ی کم عقل خودتون رو بکار نمیندازید این حرف ها و کارها که جناب دکتر فرمودند طرح های ملی ست که در بوق و کرنا کردند مثل همون کارهای نماینده قبلیست که ایشونگفتند اینها که طرح ملیست ولی حالا شدند کارهای عمرانی و زیر ساخت …. بس کن بابا مردم که بچه نیستن با این حرفها فریب بخورند

  40. قوم لر

    با در نظر گرفتن زحمات تمامی نمایندگان قبل از سال ۸۶و با وجود اینکه نقدهایی بر بعضی از آنان وارد می باشد بیان اینکه مردم ۸ سال است از انحصار نجات پیدا کرده اند توجیهی بر کم کاری و کم لطفی های صورت گرفته می باشد گذشتگان ضعیف بودن شما چرا با این همه عزل و نصب بی مورد رشد و توسعه پلدختر و معمولان را از کندی به سکون تبدیل نمودید به قول دوستمان دیوار کوتاه رای مردم ، دیگر بس است با آگاهی و شعور مردم خواهشأبازی نکنید

  41. جبار

    باسلام خدمت همه دوستان من به عنوان کسی که دو دوره قبل خود وتمامی اطرفیانم حامی دکتر کاییدی بوده چندسوال از دکتر داشتم که اقای دکتر تو چه فرقی با قبلیها داشته ای ؟ تو چرا ول کن نیستی ؟انحصارطبی تو کی تموم میشه ؟بازی باشعور مردم کافی نیست ؟

    • انصاف

      کاییدی کسی را برکسی حاکم کرد ؟
      وقتی بهش فحاشی کردند آیا پرونده ایی برای کسی تشکیل داد؟
      به بهانه خشک شدن کشکان بر علیه این فرزند شهید فحش دادند کسی بهشون گفت بالای چشمتان ابروست ؟
      خبرنگار و نویسنده ایی برعلیه اش نوشتند حرفی زد؟
      برای دیدنش نیاز بود از هفت خوان رستم بگذریم ؟
      به آبادی رفتید برای دیدن واسطه نماینده؟

      • پلدختری

        تو چون بهش رای دادی نمیدونی و خبر نداری که کسی که بهش رای نداده چی کشیدن و کایدی چکار که نکرده . دوره گذشته فقط با سران کار داشتن ولی کایدی به هیچ کس رحم نمیکنه حتی اگر تو شهر دیگه بخوای ……….و مخالفش بوده باشی و میفهمید نمیذاشت بخدا دوره گذشته ریس و کارمند و اداری را اذیت میکردن ولی کایدی با عامه مردم کار داشت حتی با ………….

    • نظری آبسری

      انحصار طلبی معنیش نماینده بودن نیست،معنیش همه چیز را برای خود خواستن است اجازه ندادن به کسی نفس کشیدن است

  42. ..

    کسی نیست به این کاییدی بگه شما که انقد از اومدن بقیه کاندیدا استقبال میکنی
    فردا وس فردا اگه هرکدومشون برنده بشه. باز بهش تبریک میگی؟ یا … رو میزنی؟؟؟

    • قاسمی

      بهت بگم که اگر کاییدی نبرد قطعا به دنبال ابطال انتخابات نمی رود و نمی گوید تقلب شد و از این دست حرف ها مثل یک بازی فوتبال شکست را می پذیرد اما با این اوصاف فکر نکنم شماها ببرید چون ادبیات زشت تان را اصلاح نکرده اید

  43. ابسری واشیان

    خدایش دکتر برای شهر وروستاها کار کرده واین بی انصافی هست ک بخواهیم حق را پایمال کنیم.به امید حق دکترجان

  44. علی مروت اصلاح طلب اصولگرا

    دوستان کایید گفت دهلیز را تونل میزنم که زد گفت پالایشگاه میزنم که زد بالا گریوه را سربلند میکنم که آن را هم انجام داد دیگه چکاری باید دکتر عزیز انجام بده که شما راضی باشید انصاف چیز خوبیست مردم خودشان به خدمات دکتر رای میدهند

    • قاسمی

      شما که می گید کارهای انجام شده ربطی به نماینده ندارد پس چطور کاستی ها رو به پای ایشان می گذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      شما به مجلس بروید فقط بگویید می خواهید چکار کنید؟
      دور تر نرویم قبلا را خوب به یاد داریم پیش کسی نمی ریم برای یک نامه ،به کسی شام و نهار نمی دیم تا برامون تلفن بزنه همین کافیه استاد

    • بی خیال

      علی مروت ، بالاگریوه زمونی سر بلند بی که میهاس اسم آزادراه خرم آباد – اندیمشک ، بالاگریوه وا نه خرم زال!!!
      نصف بیشتر آزادراه خاک پلدختره . همه او دار بلی که د سرمایه پلدختر قطع کردن سربلندی بالاگریوه بی . نه …

  45. دانشجوی کامپیوتر

    واقعا یه عذر خواهی از جناب دکتردارم من در حق شما بی انصافی کردم دوره قبل به اقای کاظمی رای دادم نمیدانم چرا…. دکتر جان کاردانی ام را در شهرستان بروجرد گرفتم و خدامیدانند که چقدر هزینه کرایه ماشین و خوابگاه و….دادم الان خدارا شاکرم که توانسته ام در شهرستان خودم ادامه تحصیل بدهم.امیدوارم جوانانی که در دانشگاهای شهرمان تحصیل میکنند قدر این نعمت را بدانند

    • احمدپور

      هر بنده ای که شکر گزار باشد خداوند او را بالاترین مرتبه وجودیش می رساند

    • دوستدار شما

      جناب آقای دانشجو
      دایر شدن دانشگاه آزاد قبل از دوره صدار ت ایشان مصوب شده بود.اگر باور نداری احوال قای افشین نظری از روستای پاعلم را بپرس تا حکم ریاستش را که قبل از نماینده شدن ایشان صادر شده راببینی.فقط بخاطر مکان تعویق افتاد و در زمان نماینده فعلی اجرایی شد.البته با رییس جدید که با خودش همسو بود.سیاست دولت احمدی نژاد توسعه دانشگاه ها بود کافی است به اطرافمان نگاه کنیم که حتی شعب متوسط تا مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرند.اگر اهل دردی ببین ۸ سال همسویی ایشان با دولت وقت، ثمره اش چقدر توسعه اقتصادی شهرستان بود.چرا بجز تعدادی نورچشمی، وضعیت اشتغال اینقدر وحشتناک است.از کدام طرح اقتصادی حمایت شد.جوان های متعددی هستند که در آزمونها قبول شدند و ایشان بجای حمایت، ………. کرد.درد زیاد است و ما در خوابیم

      • آقایی

        در زمان شاهرخی اگر انجام شد و به قول خودت افشین نظری هم حکم گرفت پس چرا دایر نشد؟یعنی ما توان نداشتیم یک ساختمان براش بگیریم؟شاهرخی سال ۸۶شکست خورد دانشگاه آزاد سال ۹۰راه اندازی شد بین حرف تو و واقعیت حداقل شش سال فاصله است !!!

        • پلدختری

          نگفته که انجام شد. شاهرخی مجوز دانشگاه گرفت ولی شکست خورد و کایدی مصادرش کرد به اسم خودش .مثل اب و گاز و پمپ پاژ واشیو…………

        • دوستدار شما

          جناب آقای آقایی
          ساختمان یک مدرسه را بر خلاف قانون در اختیار اسم دهن پرکن دانشگاه آزاد قرار دادن که هنر نیست.اگر باور ندارید افشین نظری زنده است و سندی محکم.دانشگاه پلددختر که توان گرفتن دانشجوی دختر ندارد پس بومی بودنش به چه کار آید…

  46. خنده

    خخخخخخخخخخخخ
    نمیدونم چرا چشم به عکس ……… می افته خندم میاد
    با این که ……… ولی باز شخصیت نمایندگی رو نداره
    خخخخخخخخخخ

  47. ناشناس

    کامنتها رو که میخونم واقعا قلبم درد میگیره به خدا خجالت داره این همه دروغ و ریا … اگه این چیزایی که شما میگین …….کاییدی انجام داده پس شهر ما و جواناش چرا اینقدر بدبختن و همه از پیر و جوان تحصیلکرده و بی سواد برا کارگری مهاجرت کردن بنده ارشد دولتی خوندم ولی تو اصفهان دارم کارگری میکنم هر … که میری همه سیکلن یا دیپلم یه …..که همه رو…… استخدام کرده من که روز قیامت از خقم نمیگذرم و تا آخر عمر نفرینتون می کنم تو رو خدا بس و حیا کنید

    • آقایی

      روز قیامت از حق اونهایی نگذر که سالی نتوانستند یک کیلومتر چهار خطه کنند تا جوانانمان پر پر نشوند ،از اونایی نگذر که روستاهاشون آب خورد نداشتند اما گوشت بریان و زیر برنجی از مردم تناول و آنها را فقط برای روز انتخابات می خواستند دوران انکار و اصرار بر اشتباه گذشته کاییدی ضعف داشته و پلدختر هم کمبود دارد اما اگر تو و امثال تو درمانگاه تامین اجتماعی می آوردید الان چه می گفتید ؟

  48. وطن

    دوست گرامی بااسم مستعارنجفی
    باسلام واحترام
    هشت سال مدت کمی نیست که نتوان مشکل آب آشامیدنی چندین روستارامرتفع نمود،طرح های ملی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ربطی به نمایندگان مجلس ندارند،بیمارستان ودانشگاه وردیف ملی دورزدنه اذهان عمومیه،یک سوال؟پلدختردرسطح کشوری جزء مناطق محروم هست یانه،اگه نیست محافظه کاری صورت گرفته اگه هست حق باشماست،باتشکر

  49. بی خیال

    انصافا شما هم بیکارید .. . صد نماینده هم بیا پلدختر وا صد استعداد و مخ متفاوت پلدختر هیچ پیشرفته نکنه . د الکی نونیش میل کایدی . شما ایقه جروبحث کنید ، سی شهرتو بکنید نه سی استخدام فامیلاتو ده اداره یا .
    کایدی که هیچ ،،، صد نماینده بیا هم هیچ … تا موقع طایفه بازیه هرکی سی خوشه . و نظر مه طایفه گرایی فرقه وا نژاد پرستی ناره . بنی ” آدم ” اعضای یک پیکرند ….ولیکن چه فایده …..

  50. نجفی اصل ساکن پلدختر

    من اسم اصلی ام امین نجفیه
    پس چطور قبل از اون ۷۰سال آب آشامیدنی رفع نشده اما در این هشت سال که حل شده به جای تشکر میایی آن را انکار میکنی ؟پلدخرت که سهله لرستان ما جز مناطق محرومه به قول دکتر شهری که مشکل آب خوردن مردمش در روستاها رفع نشده بود و گاز و راه و دانشگاه و بیمارستان نداشت چطور می خواست بشه مدینه فاضله ایی که شماها دم از آن می زنید
    اگر این کارها ربطی به نماینده ندارد پس نتیجه این می شود که زیر ساخت ها کار کاییدی نبوده و پالایشگاه هم ربطی ب کاییدی ندارد شما هم خدا را می خواهید هم خرما را
    از یک طرف این کارها را دولنی می دانید و از طرف دیگر کاری انجام نشده می گویید تقصیر کاییدی بوده به قول یکی از این دوستان که کامنت گذاشته خشک شدن کشکان و سیل کوهدشت و آتش سوزی های جنگل ها هم تقصیر کاییدی بوده است برو خوب فکر کن

  51. وطن

    نیازی به معرفی جنابعالی نبوداگه مشکل آب آشامیدنی حل شده بود دست شماونماینده رامی بوسیدیم،من ضمن اینکه ازدوستان دکترهستم دوره گذشته بخاطرایشان بانزدیکان خودم بحث وحتی جدل داشتم هدفم تخریب ایشان نیست حقیقت تلخ رانوشتم ضمن احترام به نظرجنابعالی،پلدخترمحرومه امادلیل اینکه درسطح کشورومقامات بالامحروم شناخته نشده را ازخودنماینده محترم بپرسید،دیگربحثی نیست بارالهاهرکاندیدی که هدفش خدمت به مردمه پیروزبگردان

  52. حمید. ا

    کائیدی را هرچه بیشتر تخریب کنید نتیجه عکس می دهد

  53. بالا ترین گروه قوم لر

    آمین

  54. قاسمی

    بعضی ها جوری حرف میزنند انگار از اول کائیدی پلدختر را پیمانکاری گرفته، نه آقاجان ایشان کار خودشو کرده چرا انقد بی انصافید؟ به هرکی دوست دارید رای بدهید ولی بی انصافی نکنید

  55. پیروزی

    پیروز عرصه انتخابات در روز ۷ اسفند با کمک خداوند و مردم شریف حوزه انتخابیه فوق تخصص قلب و عروق دکتر چراغی

  56. هیچکس

    به نظرم کاییدی با برنامه تلویزیونی امشب که در شبکه افلاک داشت
    دیگر جایی در رقابت نمایندگی ندارد و از همین الان بقول معروف ….

    • بصیرت 86

      معلوم است کاملا از حرف های منطقی اقای کاییدی وحشتناک سوخته و حیران داری چرت و پرت می گویی

  57. علی مروت اصلاح طلب اصولگرا

    آقای کاییدی ساعت یازده وبیست دقیقه تاساعت یازده وچهل ودوقیقه شب جمعه ۴/۱۰/۹۴ درصداو سیمای خرم آباد صحبت کرد این خلاف قانون است ایشان هم با دیگر کاندیدا فرقی ندارد در این ایام استفاده کردن ازامکانات دولتی خلاف قانون است ومدیرکل صداوسیما خرم آباد باید جوابگو باشد درضن اگر آقای نماینده به قانون احترام میگذاره چرا خلاف آن عمل کرد ودر صحبتها شرو ع به تبلیغ کرد بنظرم مسئولین امر باید رسیدگی کنند

    • بصیرت 86

      ایشان نماینده دولت هستند و به اعتبار همین می تواند در صداوسیما صحبت کند شما هنوز هم کاندید نیستید و فعلا داوطلب هستید سوال می پرسم آیا چون آیت اله بابصیرت احمد جنتی در انتخابات خبرگان نامزد شده اند باید به صداوسیما بگوییم چرا ایشان در نماز جمعه تبلیغ می کند و شما هم با پخش خطبه های ایشان کار غیر قانونی انجام داده اید ؟

    • جواب علی مروت

      آقای علی مروت مثل اینکه یادت رفته کاییدی فعلا نماینده است وقانون را خوب مطالعه نکردی فقط یک هفته تبلیغات نماینده نمیتواند از ظرفیت نماینده بودنش استفاده کند درضمن زمان صحبت کردن این نماینده محترم هنوز قبل از اتمام ثبت نام ها بوده درضمن این درخواست تمام مردم لرستان از نماینده هایشان بوده که عملکرد چهار ساله ارائه دهند کاندید شما فعلا معلوم نیست بماند یانه کلمه اصلاح طلب راهم برای رد گم کنی نوشتی اصولگرا شما آن رؤیایی را که در سردارید فقط به حالت رؤیا باقی خواهد ماند حتی در خواب هم نمایندگی را نخواهید دید چون خوب شما و کاندیدتان رامیشناسم

    • محمودی

      اقای کاییدی با بقیه کاندیدها خیلی فرق میکند ایشان نماینده فعلی هست در ضمن اقای ن مث اینک رسانه را پیگیر نیستی بجز اقای کاییدی با بقیه نمایندگان استان نیز مصاحبه تلویزونی پخش میکنند.

  58. نجفی

    امروز با قایدرحمت ملکشاهی هم صحبت شد اینها منتخب مردم اند. طبق قانون میتوانند تا ساعت ۱۲دررسانه ملی حضور پیداکنند. ضمنا اگر خلاف قانون میدانید ازمراجع قانونی پیگیری کنید البته اگر قانون را قبلا مطالعه نکنید فقط خودرابه زحمت انداختید. حالا مگه کایدی جز حرف مردم چه چیزی گفت که برای شما انقد سخت است شنیدنش؟

  59. جواب بصیرت و دیگران

    اولا آقای بصیرت ایشان نماینده ی مردم است نه دولت ببخشید
    دوما چه نماینده باشی و چه نباشی وقتی کاندیدا شدی از نظر قانون با دیگر کاندیدا مساوی هستید
    آن آقای علی مروت از نوشتارش مشخص است که یک قانون بلدست. بدون تعصب عرض میکنم شما که طرفدار کاندید مورد نظر خودتان هستین باید اطلاع داشته باشید که از امروزبه بعد هیچ کاندیدی حق استفاده از امکانات دولتی را ندارد چه ایشان باشد چه شخص دیگری و اینطوری هم نیست که در هفته ی آخر حق استفاده نداشته باشد در آینده مشخص خواهد شد که می توانند یا نمی توانند

    • حامی دکتر کاییدی

      می خواهم بپرسم کاییدی چی گفته که شما از گفتگوی تلویزیونی اش آشفته شده اید ،مگر نمی گویید او شکستش حتمی است پس این همه ترس از گفتگوی او با رسانه صداوسیما چیست؟سوال دوم “امام جمعه های خرم آباد و کوهدشت و بروجرد در خبرگان ثبت نان کردند آیا به نظرتان صداوسیما باید از انها هیچ خبر و مصاحبه و حرفی پخش نکند چون از امکانات دولتی استفاده کرده اند؟

  60. ناشناس

    جناب اقای کاییدی واقعیت …….. شما در عروق جامعه پلدختر تزریق شده و ذهن ها همه باز شده دیگه کسی گول این حرفهای شما رو نمیخوره توسعه سیاسی میشود اب و نان؟ دیگر اینقدر مردم را… فرض نکنید این بزرگترین توهین به انهاست

  61. بی خیال

    طوری که دیاره انتخابات امسال ۱۰ ، ۱۲ ……… و ……… و برد ……داره خخخخ.
    و نظرم بی سرو صدا رای بیم بیتره تا وه خاطر طایفه بازی دو سه پیا ……

  62. ت

    با عرض سلام وادب خدمت جناب دارایی از انجا که در نظرات من توهینی نخواهد بود امیدوارم بدون نقطه چین درج شوند
    ۱-اینکه آقای کایدی ادعا می کنند ازادی را به پلدختر اورده اند ادعایی بسیارعبث وبیهوده است.قبل از ایشان به علت شخصیت قوی وجذاب شاهرخی شاید برخیها در خود توان مبارزه با ایشان را نمی دیدند ولی نقطه ضعفهای متعدد نماینده فعلی باعث شد همگان درخود توان کاندید شدن بیابند
    ۲-در ورای این حرف اقای کایدی که ازادی به شهر اورده اهانتهای بزرگی به نظام نهفتهاست.ایشان ادعا می کند که ……… پلدختر برای همه ی مملکت تصمیم گرفته اند و ازادی را خون شهدا به ما هدیه نکرده بلکه ایشان در سال۸۶ان را به ما اهدا نموده است
    ۳-اقای کایدی سعی می کند رد صلاحیتهای احتمالی را از همین حالابه گردن ….. بیندازد درحالیکه هم سیدمهدی وهم سیدحمید طعم رد صلاحیت را به علت پرونده …….. چشیده اند
    ۴-دانشگاه ازاد ومجوز ان را شاهرخی گرفت رییس ان هم مشخص شد فقط می خواستند زمین برای احداثش بخرند نه اینکه اجاره نشین مدارس باشد.ولی اقای کایدی با کمال ……….. ان را به اسم خودش زد.درمورددانشگاه ملی هم همینقدر بگویم که امسال فقط در رشته ی ریاضی ۵۰۰۰۰صندلی خالی داشتیم وحتی کسانی که سرجلسه ازمون هم نرفتند پذیرفته شدند
    ۵-مردم به یاد دارند که سال۸۶اقای کایدی می گفت گاز/اب شهر/پلها/دیوار ساحلی که البته تعطیل شد/جاده ومخابرات روستایی /پمپاژ و…کارهای نظامند وربطی به نماینده ندارند حالا نمی دانم چطور همه کارها را به خودش ربط می دهد؟
    ۶-اقای کایدی دایما از انقلاب ۸۶دم می زند درحالیکه خودش قبل از سال۸۶یار غار انقلابیون بود.اموز مردم همه چیز را می دانند و………..که در مورد د………….صورت گرفته قابل کتمان نیست
    ۶-اینکه می گویند کایدی با کسی کار ندارد کاملا……….از نیروهای اداری رفته تا کسی که می خواهد ………. دراورد همه زهر ایشان را چشیده وزخمش را خورده اند
    ۷-ادبیات ایشان دقیقا مانند احمدی نژاد است که پیوسته به هاشمی واصلاح طلبان تهمت می زد ولی نهایتا مشخص شد که بیشترین …..در دولت او صورت پذیرفته است….
    ۸-در مورد کایدی و……. سخن زیاد است.او اگر چیزی داشت پیوسته به دیگران توهین نمی کرد بعد در کمال……..مدعی اخلاق باشد.او دوست خانی پور واصلاحات نیست.کسی ازیاد نمی برد در استانداری ضداصلاحات چه گفت.حرفهایش برای مخالفت با هاشمی ازیادمان نرفته.امضایش برای ممنوع التصویری یادمان مانده.ایشان که مدعی ازادی بیان است به چه حقی خواهان عدم ورود عارف به انتخابات است؟؟؟؟چرا درکمپین ضدهاشمی شرکت م کند؟؟؟چرا درمجلس تندرو به جز او و۸نفردیگر کسی حاضر نمیشود برای ممنوع التصویری خاتمی امضابزند؟؟؟؟مخالفان وی کدام یک ازاین کارها را کرده اند؟؟چرا وی بجای پاسخگویی همیشه طلبکاراست؟اونماینده است وباید پاسخگوباشد چرا درمقام سوال کننده قرارمی گیرد؟

    • پاسخی به ت طلبکار

      برادر -خواهر -آقا یا خانم ت
      ۱-دکتر کاییدی هیچ وقت نگفته من انقلاب ۸۶رو به وجود اورم همش تاکیدش این است که من مولود حرکت مردم هستم.
      ۲-الان هم می گوید کارهای انجام شده مال نظام است اگر پیگیری شده به برکت وجود نظام است،اما فرق شما و اون در این است که کاییدی به فکر دسته بازی و کارناوال های……نرفت و فقط رفت دنبال کار ،شما چرا روز راش ب جلوه می دهید ؟اگر دانشگاه آزاد را شاهرخی زده چرا سال ۸۶شکست خورد اما این دانشگاه سال ۹۰راه اندازی شد مگر می شود باور کنیم جریان هاشمی و جاسبی بخاطر ساختمان دانشگاه به همره شان آقای شاهرخی نداده باشند؟
      ۳-آقای شاهرخی عزیز بود و دوست داشتنی اما کسانی مثل ………با تفرقه و سیاسی بازی و …او را تخریب کردند،حمایت دکتر کاییدی از شاهرخی به صرف اصوللگرایی بود.کاییدی مثل آنهایی نبود که چون دوست داشتند کاییدی شکست بخورد رفتند وبه میر حسین موسوی رای بدهند.
      ۴- تاکید می کنم رای خودت و کاندید مورد علاقه ات در سال ۸۸به چه کسی گرایش داشت،در سال ۹۲به چه کسی رای دادید یکبار با صراحت بیایید و بگویید. آقای کاییدی سال ۸۸حامی اصولگرایان بود وس ال ۹۲هم به روحانی رای نداد این ارزش است و باید با شهامت اصول را حفظ کرد.
      ۵- کاییدی را تخریب نکنید کاییدی برای دفاع از ولایت کفن پوشید،با فتنه ۸۸مخالفت کرد وب رای بیان دیدگاه خود مخالف جریانی بود که تو الان با دروغ پردازی داری به آن می بالی .
      ۶-نتوانستی دیگه بگی دانشگاه ملی هم کار شاهرخی بود وبا ادبیات تحقیر گفتی چرا ۵۰۰۰دانشجو و ……
      ۷-مردم به کاییدی رای ندادند به شماها و ادبیات طلبکارانه همیشه نه می گویند

      • همشهری

        در پاسخ به پاسخ دهنده به ت
        ولایت مداری نام سنگینی است که با ریاکاری جمع نمیشود.ولایت حامی میخواد تا نام وزین ولایت را درک کند نه آنکه بجای حرکت در جهت عدالت هر که به او رای نداده است را بکوبد و از بدیهی ترین حقوق شهروندی محروم کند.بیش از شما ایشان را می شناسیم.

    • صادقی

      چقدر ار کاییدی می ترسید شما که میگید کاییدی هیچه پس چرا داغون شدید صبر کنید سه ماه دیگه تا برنده به مجلس بروید

    • ناشناس

      شاید دلیلش اینست که میترسید شما از مسیرهایی برایش درد سر درست کنید ،شما که سر از همه چیز خودتون بهتر درمیارید

  63. عارف

    خدا شاهده بی تعصب بگین چی کرد این اقای کایید برای شهرمون .بعد که چی با چهل پنجاتا پیر مرد بیاد ثبت نام کنه که بگ همه پیر ها و بزرگان با منن؟؟پس کجان هوادارای سابقو و دوستان دوره قبلتون اقای کاییدی

  64. حسنپور

    این آقای چراغی در کدام رخداد سیاسی موضع گیری کرده ؟در کدام حرکت اجتماعی نقش آفرینی نموده اند؟/در دوران ریاستش در شبکه بهداشت چه گلی بر سر شبکه بهداشت زده که می خواهد با نمایندگی بزند؟
    چطور به خودش اجازه داده بگوید من از وضعیت بهداشت نگرانم ،موقعی که خودش رئیس بود شبکه در دست یک کارفرما بود و هر چه دوست داشت استخدام می کرد ،فقط زایشگاه و سردخانه فعالی داشتیم چشمش حضور متخصصین و سی تی اسکن و دیالیز و اتاق سی سی یو و امکانات خوب بیمارستان و دانشکده پرستاری و مراکز ۱۱۵جاده ایی و …را نی بیند؟

  65. باران

    هه اون اقایی ک زورکی میگه اقایی کاییدی رای میاره و همه کار برا شهر کرد میشه بگی چنتا از کاای اساسی ایشون رو ؟فعلا که هر کسی رو مبینم داره میگه اینم باید مثل اقا محمدی بره کرج کاندید بشه فرار کنه فقط

  66. حقیقت گو

    خطاب به منتقد گرامی بااسم مستعارحسنپور
    طرفدارهرکاندیدی هستی احترام خودت رو نگه داشته باش اون زمانی که دکترچراغی درجبهه حق علیه باطل حضورداشت بایدمی بودی وحرکت اجتماعی وسیاسی ودفاع ازوطنش رومی دیدی،دردوران اصلاحات مسئوول بودن لیاقت می خواهد،بعدازسالهایک انسان والا بدون هیاهووباصداقت پابه عرصه انتخابات گذاشته،چشم دیدن نداریدمؤدب باشید

    • حسن پور

      حسن پور اسم مستعار نیست من اسمم کوچیکم مهدی است ساکن پلدختر خیابان شهید صدوقی حامی دکتر علی کاییدی اصولگرای ازرش مدار هستم

  67. محسنی

    کسی نمیترسه که ایشون رای بیاره این حرفارو میزنیم که دیگران بفهمن خبری نیست این همهمه ای که …..راه انداختن فقط به خاطر موقعیت خودشونه وگرنه کسی که دوستان و نزدیکان خودش هم ازش … دیگه چه ترسی داره

  68. reza

    متاسفانه دیگران می خواهند با جو سازی ها و تخریب دیگر کاندیدا،کاندید مورد
    نظر خود را خوب جلوه دهند خوشبختانه مردم ما آگاهند .

  69. رضا کلهر

    جانباز سرافراز دکتر چراغی مردی از جنس مردم و بدون حاشیه

  70. جواب به بصیرت 86

    اگر ایشا ن تا ۷ اسفند صدا وسیما را دربست کند یقین داشته باشید که مردم به ایشان رای نخوا هند داد .دوره بگم بگم تموم شده دوره روراستیه دوره پاکدستیه دوره ………..

  71. غلوم ترک

    کائیدی در پیشگاه کا و مردم سر فراز است
    آنان که از پست ها افتاده اند الان شده اند طرفدار جریان قبلی؟؟؟؟؟؟؟ تا دیروز چرا با کائیدی بودند؟؟؟

  72. قنبری

    کاییدی خطش مشخص است دفاع از ارزش ها و ولایت و گفتن حرف مردم . اگر از انتقادش نسبت به ساکنین فتنه (ارجاع میشود به بیانات متعدد رهبری در سالهای ۸۸و۸۹) عصبانی هستید اشکال ندارد عصبانی باشید واز عصبانیت…. (خودم نقطه چین زدم آقای دارایی) شما سانسورنکن. ضمنا من شمارو به سخنرانی دکتر در افشای انحراف درسال ۹۰ارجاع میدم.لطفا با هتاکی به شعور مخاطب توهین نکنید. اصولگرایی یااصلاح طلب این گوی واین میدان.

  73. دیناروند

    وقتی خشکسالی می آید میگویید پس نماینده کجاست؟ وقتی پیگیر مطالبات مردم میشود و به نتیجه میرسد میگویید خدمات دولت است!!! سیاست اگر این است بهتراست فقط کاندید موردنظر شما ثبت نام کند خلاص. بداخلاقی مرضی مسری است شما آنرا به کاندیدتان دادید یا او به شما؟!!

  74. مخلص مردم

    زمانی فرهنگی سیاسی ما میشد معاون اداره کلاهش رامینداخت هوا درحالیکه رییسش غیربومی بود.زمانی پزشک پلدختری را به رییس شبکه قانع میکردنداما الان همه می آیند به میدان بااعتمادبنفس. هیچ پرسیدید چرا؟ همه میدانیم جوابش سخت نیست
    ۱٫خودباوری نیروهای بومی
    ۲٫ازرای مستضعفین که صاحب اصلی انقلاب اند سوءاستفاده نمیشود
    درحوزه مجاور ما حدود ۵۰کاندیدا ثبت نام کرده اند حالا بگوییم نماینده شان کاریزما نداشت؟!!! نه عزیزان مردم ما یادگرفته اند میشود تغییر ایجاد کرد پس قدربدانیم

  75. عوامفریبی نه

    جناب کایدی
    به شعور مردم توهین نکن..سال۸۶ولاب پای سخنرانیت بودم که گفتی گاز واب و…کار دولته نه نماینده…اقای کایدی الان تو کوهدشت ۵۰نفر نوشتند برای نمایندگی نکنه اونجا رو هم تو ازاد کردی؟اقای کایدی وقتی تو نماینده شدی بیمارستان اماده تحویل بود فقط دولت پاگدست تحویل نداد که تو رای بیاری اقای کایدی دور گذشته ایا تمام امکانات دولت دراختیارت نبود؟

    • احمد

      چقدر تو خودت را به ندیدن می زنی ،بیمارستان که مخروبه بود دکتر کاییدی اونو به سرانجام رسوند پلدختر زمان قبل کاییدی فقط زایشگاه و سردخانه داشت ،کوهدشت از همیشه رقابت بوده و کسی به کسی جرات نکرده بگوید مثل من نباشید گناه کردی اما ما چطور ؟

  76. چراغي

    دیگر گذشت آن روزها که ……….حیاط خلوتت بودند یادت می آید امضا کردی که خاتمی ممنوعالبیان وممنوع تصویر شود یادت هست گفتی فقط این یک دوره ثبت نام می کنم دیگر رقابت بین تو و سادات نیست این بار رقابت اصلی بین دکتر چراغی و سیبد حمید کاظمی است در ضمن بومی بومی نکن کاظمی از تو بومی تر است برو برا آخرتت توشه ای جمع کن به خدا قسم دو هزار هم رای نداری . اگر مردم بخواهند به دکتر رای بدهند به دکتر دلسوز و فداکار چراغی رای می دهند خودت فکر کن دور ه ی گذشته با چه……. ؟

    • احمد

      دور گذشته هم می گفتید ۱۰۰۰رای نداره شکست خوردید گفتید تقلب شده بهانه بعدی شما چیست ؟

  77. علی مروت اصلاح طلب اصولگرا

    لطفا اسم …. را به دفاع از ارزشها نبرید کدام ارزش ارزشی که به نفع خودش ودوستانی مثل شما نه بابا کسانی. که به فکر ارزشهای انقلاب هستنداینقدرحرس نمیزنند نیروهای ارزشی انصارحزب الله هستندکه مورد قبول مردم هستند ازآنها بپرسید ارزشی کیست تا معرفی کنند لطفا اینقدر ازاین نام مقدس استفاده نکنید میدانیم دو یاسه نفربیشترنیستید که مدام از ایشان تعریف میکنید برید توی توده مردم ببینید حاضر نیستند اسم این شخص را هم بشنوند راست ودروغش هفت اسفند مشخص میشود ان شاءالله فضای مجازی به رای برای شما نمیشود فقط عملکرد که آن راهم متاسفانه ندارید

  78. ت

    اقای دارایی سلام/من عرض کردم چیزخاصی نمی نویسم ولی نمی دانم چرا نظراتم را بریده بریده می زنید.ضمنا خطاب به کسانی که مرا متهم به استبداد و…می کنند عرض کنم خودم از نزدیکان کایدی بوده ام ومطمینا دیگر …. وحمله به دیگران وهزینه از نظام وانقلاب اثرندارد.چون مردم اگاه شده اند وبقیه کاندیداها هم ضدانقلاب نیستند

    • سرویس خبر

      سلام بکار بردن بعضی وازه ها که در ادبیات محاوره ایی ما عادت شده در فضای رسانه ایی بار حقوقی دارد امیدوارم در این مورد دقت بیشتری داشته باشید

  79. بی خیال

    کائیدی هر چقدر هم خوب بوده ولی نمیتونه کارهاش کامل باشه ؛ نمونش پمپاژ دشت واشیان نا تمام ماند . در وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی ” رسیدگی به مشکلات مردم ” آمده است . دوستان اگر کسی باور نداره با یکی دو تحقیق مختصر میتونه مطمئن بشه . در ضمن تشکر می کنیم از تمام زحمات دکتر کائیدی در این ۸ سال که انجام دادند . اگر امسال چه آقای” کائیدی” و یا چه آقایان” خانی پور ، شهسواری ، محمودنژاد ، کاظمی ، شاهرخی ، کاوه ، فروتن ، دستیاری ، چراغی ، فرجی نصیری ، کوشکی ، بوالغتح ” رأی آوردند ، از آن ها می خواهیم تلاش خود را سه برابر ۲۰ سال اخیر بکنند . حداقل باشد که پلدختر هم متحمل پیشرفت و ترقی شود . مسئله مهم هم الحاق حوزه انتخابیه رومشگان به پلدختر هستش که به نظر من دکتر کائیدی و یا نماینده آینده پلدختر باید حل آن را جزو اولویت خودش قرار بدهد . هر نماینده ای بیاید ما مردم در خدمتش هستیم . حالا هرکی باشد ، نماینده ای که ما بهش رای دادیم یا نماینده ای که ما بهش رای ندادیم .

  80. علی

    درجواب آقای احمد متاسفم برات اشتباه نوشتاری ایرادی نیست به هرحال دست میخورد روی حروف اشتباه هم میشود توکه سواد خوبی دارید چرا نوکری دیگران را میکنید شاید آن فرد چشمش ضعیف باشد برا اینگونه افراد متاسفم

  81. چراغعلی روشندل

    سلام برسید عزیز وشجاع حمیدرضا کاظمی بالاگریوه ای کاندیدنسل جوان وتحصیلکردها وهمچنین درود خدا برخانیپور. وفرجی عزیز انشاءالله پیروز وسربلند باشید

  82. رضایی

    کاییدی محبوب و بزرگی است که در قلب مردم جای دارد و برای بار سوم به مجلس خواهد رفت

  83. جواب به رضایی

    شتر در خواب بیند پنبه دانه …….ایشان بدون خدا حافظی مجلس ومردم را برای همیشه تر ک خواهد کرد.

  84. بالا ترین گروه قوم لر

    دکتر چراغی کاندیدای مطلوب و محبوب زاگرس نشینان پلدختر و معمولان
    اعم از قوم لر و لک زبان ، پیروز باشی

  85. میلاد

    ما که چیزی از ایشون و نمایندگان قبلی ندیدیم , به امید پیروزی کاندید شجاع و نترس این دوره >> کرامت خانی پور <<

  86. باقری

    آقای دکتر هم در مصاحبه تلویزیونی و هم در گفتگو با بلوطستان بسیار منطقی حرف زده است.بعضی دوستان فرموده اند بیمارستان مال شاهرخی بود و دانشکده پرستاری هم مال چراغی که کاملا دور از ذهن و عوامانه به نظر می رسد.حکایت بیمارستان را همه می دانند که در چه حدی بود و فقط چند اتاق نیمه کاره بود و بس.
    دانشکده پرستاری هم که ابر کار دکتر کاییدی بود با ردیف ملی مستقل و آقای چراغی را هم که همه می دانند سال ۸۰از شبکه بهداشت رفت و ده سال بعد از آن دانشکده راه اندازی شد.
    یک دیدگاه غلط وجود دارد که کارها را انکار و کمبودها را به دکتر متصل می کنند که تعقل در ان مشاهده نمی شود

  87. .

    چهره نفاق خیلی بد است

    • بلوط

      مردم به کاییدی رای نمی دهند به کسانی که روش خوبی ندارند نه می گویند و نتیجه این نه حضور کاییدی در مجلس است

  88. صمد عزیزی

    کاییدی اصولگراست و برای رسیدن به مجلس نمی گوید معتدل هستم و به خامیان دولت نزدیکم

  89. ستی

    انشااله که…. دیگه مجلسو نمی بینه، دیگه بس کنید، یه چیزی شنیدید، زیرساخت زیر ساخت، بستونه.

  90. محمدی

    انسان باید کمی هم در بیان حرف هایش جانب انصاف را رعایت کند کارها را تضعیف نکنید،حرف زشت زدن بی حرمتیه،برنامه هایتان را بگویید فقط

  91. ت

    جناب دارایی ما هرچه می نویسیم بار حقوقی دارد.فط میخام یه چیز بگم.اگر ادعای کایدی راست بود وایشان ازادی به پلدختر اورده بود حداقل اینجا همه مجبور نبودند با اسم مستعار کامنت بزارن.ایشان بمانند احمدی نژاد چیزهایی را تبلیغ می کند ودقیقا خلافشان را عمل می کند.به عنوان عضو کوچکی از طایفه بزرگ وریشه دار کاید اعلام می کنم که دست ایشان برای همه رو شده است وتاختنش به ……. وغیربومی جلوه دادن انها هم دیگر جذابیتی برای مردم نخواهد داشت

    • میرزا مراد.ع

      کائید همه طایفه محترمیه مث بقیه طوایف اما امثال شما خودتان خودتون دنبال سلب شرایط هستین بخاطر وعده وعید های بیخود و غیظ الکی هه؟؟؟ درو دم ایسه ای مردم؟؟؟؟

  92. بلوط

    مردم به کاییدی رای نمی دهند به کسانی که روش خوبی ندارند نه می گویند و نتیجه این نه حضور کاییدی در مجلس است

  93. بی طرف

    با سلام و احترام انتخابات رو رای مردم مشخص میکنه بقییننا کاندیداها برنامه هاشون رو اعلام میکنم و مردم با رای شون شخص میکنن کی رو انتخاب میکنند با تخریب دیگر کاندیدها پیروزی حاصل میشه ضمننا به زور نمیشه در دل مردم رفت و عزت و ذلت دست خداوند است ولو غیر امیدواریم ۷ اسفند مردم که همواره نشون داده اند داور عادلی هستند وکیلشون رو انتخاب کنند . اینشالله

  94. شاکرمی

    من دور قبلم به آقای حاج ابراهیم پورحسینی رای دادم و از اعضای ستاد مرکزیش بودم الانم کاندید میشد به حاج ابراهیم عزیز رای میدادم این دور طرفدار دکتر کاییدی هستم در معمولان برای اولین بار بش رای میدم فقط موندم میگید رای نمیاره چرا علیه اش موضع میگیرید !!!کسی که رای نداره کارش ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟این نشون میده رای داره چون قظار در حال حرکت رو سنگ میزنن نه قطار ایستاده اغلب شاکرمی ها طرفدار کاییدی هستن در معمولان . درود بر شاکرم سلام بر کاییدی

  95. میرزا مراد.ع

    چرا یک عده ای فکر میکنند نماینده باید دستمال شعبده اجرایی را به دست گیرد ومردم را متحیر کند؟؟؟کاری که از ایشون برآمده پیگیری های لازم را خداوکیلی بیش از عموم نمایندگان انجام میدهد آخه پلدختر در مقیاس با جاهای دیگر هم محرومیت تاریخی دارد هم نوپاست وهم مردمش تازه چششون باز شده همه میدونند دوره های قبلی کسی حتی هوس کانیداتوری را از ترس بعضیا نمیکرد یادمون رفته چه شرایطی داشتیم؟؟؟ چرا هرجا کاری پیش میره قانون وبرنامه است!! هرجا نقصانی هست مقصر نماینده است؟؟؟ خدا وکیلی انصاف؟؟؟ اینه؟؟؟

  96. شهروند

    بس کنید توروخدا. مردم با کایدی راحتند اینوهمه میدونیم. چیزی بگید بتون نخندند. مشخصه کی بذر ترس رو از قدیم در دل مردم مستضعف کاشت

  97. میری

    چند نفر نشسته اند مرکز استان و تصمیم گرفته که فلان کس به مجلس برود مگه میشه از راه دور نماینده انتخاب کنید؟بیایید ببینید بعد بگید کاندید دولت و از این حرف های صد من یک غاز

  98. جواب کسی که خودرا طایفه شاکرمی معفی کرده

    سلام برادر اگرشما شاکرمی هستید وفرمودید من قبلا به پور حسینی رای دادم چرا خودت رامعرفی نکرده اید من که میدانم شاکرمیهای معمولان به کی رای دادند چرا دوست عزیز از زبان طایفه شاکرم صحبت میفرمائید بگو من پلدختری هستم وبه فلانی رای میدهم لطفا از طرف دیگران حرف نزنیم اینطوری بهتره فعلا هم مشخص نیست که چه کسی مورد اقبال مردم قرار بگیرد فعلا بایدصبر کرد متشکرم ببخشید دوستان

  99. جواب کسی که خودرا طایفه شاکرمی معرفی کرده است

    سلام برادر اگرشما شاکرمی هستید وفرمودید من قبلا به پور حسینی رای دادم چرا خودت رامعرفی نکرده اید من که میدانم شاکرمیهای معمولان به کی رای دادند چرا دوست عزیز از زبان طایفه شاکرم صحبت میفرمائید بگو من پلدختری هستم وبه فلانی رای میدهم لطفا از طرف دیگران حرف نزنیم اینطوری بهتره فعلا هم مشخص نیست که چه کسی مورد اقبال مردم قرار بگیرد فعلا بایدصبر کرد متشکرم ببخشید دوستان

  100. بالاگریوه

    فقط کرامت خانی پور / اه پلدختر بی کَس یا خانی پور یا هیچکس !
    خانی پور ۱۰۰%
    همین مردم دوره قبل هم نمیخواستند به کایدی رای بدن ولی دادن . ولی این کِشِه آن کِشِه نیست !

  101. آرِش

    فقط کرامت خانی پور / اه پلدختر بی کَس یا خانی پور یا هیچکس
    خانی پور ۱۰۰%
    همین مردم دوره قبل نمیخواستند به کایدی رای بدن ولی دادن . این کِشِه دیگر آن کِشِه نیست ! ( صرفاً جهت اطلاع !! )

  102. Roozbeh

    عزیزان سلام
    انسان عاقل هیچگاه از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود
    من شخصا عملکردها رو چراغ راهم قرار میدم و حاج غلامرضا کوشکی رو انتخاب میکنم

  103. علی ابسری

    دکتر چراغی انسان تحصیلکرده و صادقیه

  104. امین

    کاظمی، هام وات

  105. پیک صبا

    اینده در راه است ایا بهتر نیست بجای افسوس به گذشته با انتخابی درست وفرستادن نیرویی متخصص ومعتدل به دور از افراط در اندیشه اینده باشیم امسال که خدا را شکر فوق تخصص هم داریم

  106. رضايي نيا

    بیخود خودت را شاکرمی معرفی کرده ای شاکرمی ها طایفه ی بزرگی هستند و بیشتر آنها به سید عزیز حمیدکاظمی رای می دهند

  107. آبسری واقع بین

    من آبسری هستم و فقط موندم چرا این مردم اینقدر همه چیز رو از دست دادن! رای من بماند که به کی رای میدم ولی حداقل ۱۰ تا از دوستام شاکرمی هستند و تا جایی که میدونم رایشون کوشکیه

  108. جودکی

    درود برکاییدی هفتم اسفند رای ما کاییدی است

  109. ناشناس

    فقط کاییدی

  110. Roozbeh

    با سلام خدمت همه عزیزان
    خواهشا تعصب رو کنار بذارید،چرا آینده خودتون و شهرتون رو به مطاع ارزان مثل پست های کوچک و بی ارزش میفروشید؟!گذشته چراغ راه ماست،من یکی از مریدان آقای کوشکی هستم،خواهش میکنم فقط یه بار باهاش ملاقات کنید تا انتخاب براتون راحت باشه

  111. جهانشیر

    فقط یک کلمه کائیدی برات متاسفم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان