شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برای توقف مذاکرات هسته‌ای امضا نکردم!!!!!

tavakol91-7-0002
 

نماینده مردم الیگودرز  در مجلس شورای اسلامی گفت: من همواره طرفدار دولت اعتدال و حامی تیم مذاکرات هسته ای هستم . وی افزود:خواستار توقف مذاکرات هسته‌ای نبودم!به گزارش بلوطستان به نقل از کاسیت محمد تقی توکلی در این باره با انتقاد از اقدام “قدوسی” نماینده مردم مشهد در امضا گرفتن از نمایندگان، گفت: وی ابتدای کار طرح دو فوریتی درباره مذاکرات هسته‌ای تحت عنوان حمایت از بیانات رهبری در مسئله‌ی هسته ای را برای امضا پیش ما آوردند اما بعد متوجه شدیم این طرح سه فوریتی بوده و با هدف توقف مطرح است.

وی با اشاره به این‌که این همکار ما در مجلس برای قضییه طرح سه فوریتی از قبل اقدام کرده بود و گفت هدف از طرح سه فوریتی خارج کردن آمریکا از دور مذاکرات است و قصد داریم مذاکرات را با مابقی اعضا ادامه بدهیم و من نیز به تبع حمایت از رهبر بدون اطلاع از متن نامه را امضاء کردم این در حالی بود که نماینده ارامنه شمال کشور نیز با توجه به امضای بنده بدون خواندن متن ، نامه را امضا کرد.
وی با اعلام مخالفت با طرح سه فوریتی برای توقف مذاکرات گفت: متاسفانه در جلسه علنی متوجه شدیم طرحی که امضا کرده‌ایم سه فوریتی بوده و این در حالی است که همه‌ی ۱۲ نفر هم فکر و همراه که قدوسی با پلتیک از ما امضا گرفته بود، با طرح سه فوریتی مخالف بودیم و هستیم، اما متاسفانه آقای کریمی قدوسی به اسم ما طرح سه فوریتی را امضا گرفت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به همراه آقایان مطهری، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی، نقوی حسینی ، کوثری و .. با طرح سه فوریتی مخالفیم و در اعتراض به این اقدام آقای کریمی قدوسی حتی امضایمان از طرح دو فوریتی را هم پس گرفته ایم.

توکلی ادامه داد: ۱۲ نفر مثل من بی اطلاع از متن نامه را امضاء کرده بودیم که با اعلام طرح سه فوریتی و روشن شدن ماجرا امضای خودمان را پس گرفتیم که هیئت رییسه طرح را نپذیرفت و اصلا طرح سه فوریتی در صحن مجلس مطرح نشد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ” قدوسی” قبل از ارایه نامه به هیئت رییسه مجلس، اسامی را به رسانه ها انعکاس داده بود، افزود: انعکاس این اسامی به رسانه‌ها منجر به شکایت به هیئت نظارت مجلس شد.

توکلی اظهار داشت: حال این اتفاق افتاده است اما من نماینده طرفدار دولت در استان بوده و هستم  و از آنجایی که نماینده‌ی طراح این طرح با جملاتی متفاوت با متن آن از من و برخی نمایندگان امضا گرفت، لذا به هیچ وجه قصد کارشکنی برای دولت را نداشته‌ و ندارم.

وی با اشاره به این‌که خبرهایی مبنی بر امضای توقف مذاکرات هسته‌ای گفت: نامه‌ای که من در خصوص توقف مذاکرات هسته‌ای امضا کردم از جزییات آن بی اطلاع بودم. بدون اطلاع از جزییات آن بود و از طریق رسانه‌ها اعلام کرده و می‌‌نمایم که همواره از دولت تدبیر و امید حمایت کرده و می‌کنم.

  1. شهروند پلدختری

    دردت و جون گپ ایما .زنده باشی با این شجاعتت

  2. شهروند پلدختری اصلاح طلب

    به قول یکی از دوستان اصلاح طلبی در پلدختر مثل کف روی اب است یعنی در ظاهر اب است ولی خاصیت اب را ندارد مطمئنا این دور هم دکتر کایدی نماینده است چون دولت اعتدال با گذشت بیش از ۲ سال هنوز توان عزل مدیران اتوبوسی دولت محمود را ندارد و شبانه در حال جمع اوری رای هستند و با استخدامها در ادارات به صورت شرکتی دارند رای جمع میکنند . شرکت گاز را برید ببینید ………..یا اداره برق را برید ببینید …………. یا اب و فاضلاب شهری و روستایی را ….. مخابرات را ……. شبکه بهداشت و درمان را……… کمیته امداد حضرت امام رض .و………. انتظار میرود فرماندار پلدختر جلو این حرکات غیر قانونی را بگیرد .

  3. سلیمانی

    این یک دروغ آشکاره چون توکلی این بیانیه روبه همراه چهار نماینده استان امضا کرده و نباید به مردم دروغ بگوییم

  4. اعتدالگرا

    مطمینا” ……….. کایدی خواهد شکست.یکی از دلایل هم همین ……… است که تمام ادارات را تبدیل به قرق طایفه ی ……….. نموده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان