شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برای رویش رسانه ای پلدختر


 

خیلی وقت است که بزنگاه حضور دررویش را نیافتیم.به رویش به عنوان یک نقطه ی عطفی نگاه می کنیم. یک فصل جدید، یک حرکت رسانه ای درپلدختر نگاه می کنیم.به فضای پرنشاطی که درپلدختر جان گرفته است غبطه می خوریم.تب و تاب ها و عصبیت هایی که درآغاز رویش اتفاق می افتاد کم کمک دارد به بستری از آرامش و تفاهم و تعامل تبدیل می شود.دوستان رسانه ای ما، درشهرستان پلدختر به تنهایی به اندازه ی چند حزب خوب درتوسعه ی سیاسی آن دیار ایفای نقش کردند.
چه کسی تصورمی کرد که درپلدختر رای اصلاح طلبان از اصولگرایان پیشی بگیرد؟خارج از هر تحلیلی باورداریم که درسال های اخیر دوستان رسانه ای ما درپلدختر توانستند ازظرفیت رسانه ای تلگرام برای توسعه ی سیاسی به بهترین شکل بهره ببرند.کاش کنشگران رسانه ای همه ی شهرستان ها، از ظرفیت تلگرام برای توسعه ی سیاسی خوب استفاده می کردند.تحولی که عناصر رسانه ای شهرستان پلدختر در افکارعمومی آن شهرستان ایجاد کردند یک پدیده ی جالب و قابل تامل است.
تحلیلی که ما از وضعیت انتخابات شهرستان سلسله داشتیم یک تحلیل واقعی بود برخی از افراد نمی خواهند بپذیرند.زادگاه ما الشتراست اما سی سال است درخرم آبادیم سهم ما درتوسعه ی سیاسی شهر خرم آباد به اندازه ی یک شهروند واقعی بوده اما برخی هنوز مارا از “بچون شهر”نمی دانند.
از انتقاد دوستانمان بهره می بریم اما برای برخی بددهنی های غرض و مرض آلود پاسخی نداریم.دراستان لرستان هرجا دوستان رسانه ای کارکرده اند از “شهرنشینی” به “شهروندی” رسیده ایم. راهی نداریم جز این که برای آگاهی مردم تلاش کنیم کاررسانه، آگاهی بخشی است کاررسانه ها،انتقال جریان اطلاعات و اخباردرست است.
رسانه ها، می توانند چشم واقعی مردم باشند بسیارخوشحال شدیم وقتی شنیدیم امام جمعه ی محترم شهرستان پلدختراعلام کرد:مردم به خاطر فعالیت دولت تدبیرو امید به روحانی آری گفتند” بی شک اگر دولت درپلدختر تاکنون موفق بوده است مطالبه گری تیم رسانه ای پلدختری ها، از مهمترین عوامل این موفقیت بوده است.امروز ما در خرم آباد، کوهدشت ، پلدختر و نورآباد -چهارشهررسانه ای لرستان-تفاوت های خیلی ملموس و روشنی می بینیم البته درالیگودرز و بروجرد هم کارمی شود اما هنوز فاصله هست.بی رسانه ترین شهرستان های ما “الشتر و درود و ازناست!!در شهرستان رومشگان تحرکاتی می بینیم اما انتظاربیشتری می رود.
باید دراین شهرستان ها کاربیشتری صورت بگیرد.به تیم رسانه ای پلدختری ها یک باردیگر خسته نباشید می گوییم و “رویش” را نقطه ی آغاز رویشی رسانه ای می دانیم!

علی گودرزیان ع پایدار/ بلوطستان

  1. شهروندی

    تعدادی ازفرهنگیان میگوینداولین تبعیض درامورحقوق فرهنگیان پس ازانقلاب کلی خورد.آنهامیگویند طی دولت احمدی نژادطرحی مطرح شدکه فرهنگیانی که در۵سال نمره ارزشیابی بالای۸۵گرفته اندمعادل یک طبقه بشون اضافه شود که خیلی از فرهنگیان(صرفنظراز چپ یا راست بودن آنها )مشمول آن شدندولی اخیرا”برای دولتمردان تندرو به تصوراینکه عده ای ازدوستانشان نتوانسته انداین طبقه رابگیرندقانونی را دارنداجرامیکنندکه بدون هیچ بازخوردی یک طبقه بگیرندوطبقه آندسته از افرادی را که قبلا براساس شایستگی سازمانی گرفته اندحذف شده است واین برای اولین بار اینگونه تبعیض اتفاق می افتد.خداوندرحم کند به همه ما.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان