شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برخی دروغ‌های شاخ‌دار، شنیع و شرم‌آور را نمی‌دانم از قوطی کدام عطار استخراج کرده‌اید؟

IMG_4993 r1

 

اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران که در مصاحبه اخیر فرج الله مومنی مورد انتقاد قرار گرفته بود نسبت به این مصاحبه واکنش داده و یاداشت کوتاهی را مرقوم کرده است که به شرح ذیل است:

برادران پریروز، دوستان دیروز و مالکان خودخوانده امروز اصلاحات در کوهدشت!

السلام علیکم یا انصار الانحصار

مقصود از مزاحمت اینکه: اگر وساطت و اصرار برادرانی چون کرم محمدی، پرویز احمدی و بسیاری دیگر از اصحاب اصلاحات در استان و شهرستان دائر بر خودداری اینجانب از ارسال جوابیه به گفتگوی مطول اخیرتان نبود، پاسخ در خور و شایسته ای تقدیم می کردم که هم شما هیچگاه فراموشتان نشود و هم نسل امروز و فردای کوهدشت بدانند بر دیروز این شهر چه رفته است. فقط به همین بسنده می کنم که ادعاهای شما در مورد مناسبات بنده با برادر عرش نشین جانمحمد آزادبخت و حمایت از آقای قبادی در انتخابات مجلس هشتم دروغ های شاخدار ، شنیع و شرم آوری است که نمی دانم از قوطی کدام عطار استخراج کرده اید.

در صورت تکرار این قصه بافی ها و تاریخ سازی ها و علیرغم میل باطنی ناچارم خاطر نازنین دوستان خیراندیش را نادیده بگیرم و پاسخی مبسوط و روشنگرانه حواله تان کنم.

شهردار اسبق گراب
اسماعیل دوستی

  1. ناشناس

    آقای دوستی با این نامه نشان داد بزرگ است و از بزرگ باید انتظار بزرگی داشت

  2. اصلاح طلب

    برخلاف نظر این شخص که اسم خودشو ناشناس گذاشته من معتقدم دوستی با رفتار خودش دارد به اصلاحات پشت میکنه و عملا همین رفتارهای عجیب از سوی او باعث موضع گیری بقیه شده مگر اصلاحات چه کرده که شما انرا به گوشت قربانی تقسیم کرده و با لجاجت می خواهید حسرت پیروزی در اردوگاه اصلاحات کوهدشت ۱۶ساله شود؟چرا نمی خواهید اصلاحاتی ها به عرصه بیایند؟حرفتان را به مومنی در باره حمایت از قبادی تکذیب می کنی اما الان همه را توصیه به حمایت از کسی می کنی که اصلاحاتی نیست این توصیه چه تفاوتی با آن توصیه دارد؟

  3. معلم

    اصلاحات خانمان سوز اسفندیاری درتاریخ کوهدشت ثبت گردیده ونمونه سیگار فروشان کنار خیابان امروز کوهدشت اخراجی های دیروز اصلاحات اسفندیاری هستند قربان

  4. معلم

    میشه به ۳۶سال گذشته برنگردیم اسم قبادی اسفندیاری از صفحه انتخابات پاک کنیم به فکر شهرمان باشیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان