شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برخی نمایندگان خود را سرگرم راه سازی کرده و این را با چانه زدن در بین مردم بسیار بزرگ جلوه می دهند

رئیس پزشکی قانونی کشور:برخی نمایندگان خود را سرگرم راه سازی و غیره کرده اند و این را با چانه زدن در بین مردم بسیار بزرگ جلوه می دهند.

احمد شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی که به نمایندگی از سوی رییس قوه قضاییه به شهرستان پلدختر سفر کرده بودپدربدو ورود به پلدختر باحضوردر گلزار شهدای این شهر  با نثار گل به مقام شامخ شهدای پلدختر ادای احترام کرد.وی همچنین درجلسه شورای اداری پلدختر گفت:حضوردر پلدخترخاطرات گذشته من را زنده میکند .وی پلدختر راشهر مقاومت در جنگ تحمیلی ارزیابی کرد وگفت: هرآنچه داریم مدیون فداکاری وگذشت شهدا وجانبازان ورزمندگان است وهمیشه باید درذهن این راداشته باشیم .

وی خدمت به مردم راعبادت دانست وگفت:درهیچ جای دنیا بجزایران مسولان  خودرا خادم مردم نمی نامند و شجاعی اظهارداشت:یکی از نقاط ضعف مادرسیستم قضایی شلوغی آن است .وی افزود:میتوان گفت این نکته یکی از ضعف های ایران است به طوری که ما شلوغترین دستگاه قضایی دنیارا داشته وسالی پانزده میلیون مراجعه کننده به دستگاه قضایی داریم.

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت:باید زندانی نداشته باشیم که زندان بسازیم چون مجرم بخاطر یک جرم کوچک به زندان می رود و بخاطر جو زندان یک خلاف کار حرفه ای بیرون می آید  . وی به مشکلات پزشکان قانونی درکشوراشاره کرد واظهارداشت:مادر بحث پزشکی قانونی مشکل داریم.رئیس پزشکی قانونی کشور تصریح کرد:پزشکانی که به این سازمان می آیند حقوق خوبی نمی گیرند لذا در صدد هستند بخاطر وضعیت اقتصادی بهتر و درآمد بیشتر به شغل آزاد بپردازند .

وی گفت:متاسفانه در برخی از زندان ها محلی برای استراحت وجود ندارد و زندانیان مجبور هستند در راهروی توالت استراحت کنند .شجاعی افزود:وقتی زندانی در زندان می تواند از ۴۰وکیل کلاهبرداری کند این چه وضعیتی است که زندان ها دارند.رئیس پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت لرستان از لحاظ امنیت بهتر است وی  گفت:بیشتر جرائم در لرستان بعات اختلافات خانوادگی،مهریه،نفقه و نزاع و درگیری است که با فرهنگ سازی می شود ورودی اینگونه پرونده ها را به محاکم قضایی کاهش داد.

وی گفت:مشکل اصلی ما این است که پزشکان به این سازمان نمی آیند و نمایندگان مجلس نیز مارادراین مسیرکمک نمی کنند . شجاعی افزود:نمایندگان بجای تصویب قوانین کلی ودرسطح کلان به دنبال تبلیغ برای خودشان هستند برخی خود را سرگرم راه سازی و غیره کرده اند و این را با چانه زدن در بین مردم بسیار بزرگ جلوه می دهند.وی گفت:کشور دریک شرایط خاصی است دنیا مارا آزارمیدهند استکبار جهانی نمی گذاردراحت کار کنیم .

امام جمعه پلدختر:سالم ترین دستگاه قضایی دردنیا دستگاه قضائی ایران اسلامی است

لروند امام جمعه پلدختر سفر رئیس قوه قضاییه به لرستان راگامی مثبت درجهت بررسی مسائل ومشکلات قضایی این استان عنوان کرد وگفت:امیدوارم این سفر سفر پرخیروبرکتی باشد .وی افزود:روز گذشته از سخنان رئیس قوه قضائیه در کنگره شهدای روحانی وفخرنوربسیار لذت بردیم.

حجت الاسلام لروند اظهارداشت:سالم ترین دستگاه قضایی دردنیا دستگاه قضائی ایران اسلامی است .امام جمعه پلدخترساختن زندان بین پلدختر ورومشگان  ورفع مشکل پزشکی قانونی درپلدختر راازمطالات شهرستان پلدختر دانست وگفت: باتوجه به فاصله شهرستان پلدختر تامرکزاستان شایسته است مکانی بیم شهر پلدختر ورومشگان برای ساخت زندان درنظر گرفته شود.

امام جمعه معمولان: استقرارپزشکی قانونی درمعمولان مطالبه مردم این منطقه است

امام جمعه معمولان نیز دراین جلسه گفت:ازاهداف مهم نظام جمهوری اسلامی محرومیت زدایی وایجادامنیت است وی افزود:اینکه رئیس قوه قضائیه را ولی فقیه انتخاب میکند نشان از اهمیت وسلامت این قوه می باشد.حجت الاسلام عابدینی امام جمعه  معمولان  به نبود پزشکی قانونی رادرشهر معمولان اشاره کرد وگفت: استقرار پزشکی قانونی در معمولان از مطالبات مردم این منطقه از رئیس سازمان پزشکی قانونی کشوراست.

فرماندار پلدختر:احداث دادسرا ،راه اندازی ندامتگاه و کانون اصلاح وتربیت ازجمله مطالبات پلدختر ازحیث قضایی است
1417960807

فرماندار  پلدختر نیز درجلسه شورای اداری این شهرستان گفت:پلدختربیشترین سهم رادر جنگ تحمیلی ومبارزه با صدام ونیرو های متجاوز بعثی داشته به طوری که درآن ایام پلدختر هر روز بمباران شد.وی افزود: وهشتاد بار بمباران وتقدیم شهدای زیاد وحضور رزمندگانش در جنگ هشت ساله از مهم ترین دلایل شایتگی پلدختر درایام جنگ تحمیلی است. ترابی نزاد گفت:پلدختر به دلیل امنیت بالا لایق سرمایه گزاری است.

وی احداث دادسرا درپلدختر ،راه اندازی ندامتگاه و کانون اصلاح وتربیت راازجمله مطالبات پلدختر ازحیث قضایی دانست وگفت: باتوجه به نشستی که با مسولان این شهرستان داشته ایم ازلحاظ کمبود کادر قضایی نیز دغدغه های زیادی وجود دارد که شایسته است مورد توجه قرارگیرد.

همچنین دراین جلسه سوری رئیس دادگستری گفت: امنیت شهرستان با همکاری ائمه جمعه واعضای شورای تامین نسبت به سایر شهرهای استان مطلوب است.وی افزود:اگر هم جرمی وجود دارددراثر فقر وبیکاری وزندگی سخت مردم این منطقه  است ،بااین حا ل مردم پلدخترپشت سر نظا م ورهبری بوده وهستند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان