شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بررسی هفتگی مطبوعات خرم آباد


 

 قدس لرستان – باز هم مسئله‌ی آب
محمد فیضی که در سال گذشته عملکردش را در زمینه‌ی آب منطقه‌ای مورد بررسی قرار داده بودیم. امسال را نیز با موضوع آب اما این بار از نوع شهری‌اش آغاز کرده است.
قدس لرستان در اولین شماره‌اش در سال جدید مصاحبه‌ای با مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان ترتیب داده که در آن مسئله‌ی آب شهرستان کوهدشت را مورد بررسی قرار داده است.
اما مطلب اصلی قدس لرستان مقاله‌ای است به قلم فیضی که در ستون «سخن دبیر» درج شده است. نویسنده در این مطلب به موضوع انتخابات شورای شهر و نوع تبلیغات کاندیداها با تشکیل گروه‌های بی محتوا اشاره کرده و از مسئولان می‌خواهد که نظارت بیشتری بر این حوزه داشته باشند.
فیضی همچنین از مردم می‌خواهد که بر اساس معیارهای واقعی و نه بر پایه‌ی تمایلات قومی و تعصبات قبیله‌ای نمایندگان خود در شورای شهر را انتخاب کنند.

شهاب آسمانی- استاندار زیر ذره‌بین

دویست و نود و هشتمین شماره از شهاب آسمانی در حالی به عنوان اولین شماره این هفته‌نامه در سال ۹۶ منتشر گردید که مثل چند شماره‌ی قبل موضوع استاندار و حواشی اطرافش را به عنوان تیتر اول برگزیده بود.
«استاندار لرستان، رقبای خشن و منصوبان ناهمراه» تیتر اولی بود که سلیمانی برای این شماره انتخاب کرده بود. در ادامه‌ی این تیتر عباس دارایی در مطلبی بسیار طولانی موضوع اختلاف میان استاندار و نماینده‌ی پلدختر را مورد بحث قرار داده و با طرفداری از اساندار، انتخاب کاظمی را به عنوان کاندیدای لیست اعتدال در زمان انتخابات مجلس را به چالش می‌کشد.
شهاب آسمانی نیز همانند سیمره و قدس به موضوع انتخابات شورای شهر علاقه نشان داده و در مطلبی به قلم مظفر امیدی، عملکرد کاندیداهای اصلاح‌طلب شهرستان کوهدشت را نقد می‌کند.
«عبادت بجر خدمت خلق نیست» تیتر مطلب دیگری است به قلم «فیروزه میرزایی» که نویسنده در آن، نوع مشارکت کاندیداها و پایین آمدن شأن نمایندگی در این عرصه را بررسی کرده است.

اسفند کرم الهی /رسانه شهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان