شما اینجا هستید
اجتماعی » بروز رسانی ،تجمیع و پرداخت حقوق همه نیروهای شهرداری خرم آباد صورت گر فت

بروز رسانی  ،تجمیع و پرداخت حقوق همه نیروهای شهرداری صورت گرفت.معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم آباد با بیان این مطلب گفت: تحقق یکی دیگر از شعارها و وعده های شهرداری برای اولین بار حقوق کلیه نیروهای رسمی شرکتی و پیمانکاران تنظیف و فضای سبز در مناطق سه گانه و سازمانهای تابع شهرداری همزمان پرداخت شد.
جایدری افزود:در این راستا کارکرد پیمانکاران تنظیف و فضای سبز که دارای صورت وضعیت قطعی بودند پرداخت شد اما متاسفانه به چند پیمانکار خدمات شهری شهرداری که حاضر به ارائه صورت وضعیت نشدند مبلغ کارکرد پرداخت نشده است .

وی گفت: از این پیمانکاران بخاطر عدم تضییع حقوق کارگرانشان می خواهیم صورت وضعیت قطعی خود را جهت پرداخت حقوق و مزایا گارگران تحویل شهرداری نمایند زیرا عدم تحویل صورت وضعیت معمولا به دلیل عدم پذیرش جرائم احتمالی پیمانکار است .
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهردار خرم آباد افزود:همانطور که به همکاران و شهروندان عزیز وعده داده شده بود و نیز یکی از برنامه های شهردار محترم در شروع دوره ششم شورا به روز رسانی و تجمیع کلیه حقوق پرسنل رسمی،شرکتی،خدماتی و پرداخت همزمان آنها که سالهاست مطالبه و دغدغه به حق همکاران و شهروندان محترم است برای اولین بار با مدیریت و پیگیری مستمر شهردار خرم آباد و تلاش شبانه روزی حوزه های مالی شهرداری صورت گرفت و این روش برای همیشه جایگزین پرداختهای جزیره ای و سلیقه ای خواهد شد.

جایدری گفت : کلیه پروژه های عمرانی با دقت و قوت در حال انجام هست و پرداخت حقوق هیچگونه خللی در روند پروژه ها وارد نکرده است.

مشکلات پادگان ۰۷ بین ارتش و میراث فرهنگی هر چه سریعتر برطرف شود

رئیس شورای شهر خرم آباد هم گفت:برای خدمت‌رسانی به مردم هرچه سریعتر ارتش و میراث فرهنگی مشکلات پادگان ۰۷ را رفع کنند. وی با اشاره به مشکلات پادگان ۰۷ گفت : انتظار می‌رود ارتش جمهوری اسلامی ایران و میراث فرهنگی هر چه سریعتر مشکلات این پادگان را رفع تا شهرداری اقدامات لازم را برای خدمات رسانی به مردم انجام دهد.

رضا بیرانوند افزود:  همکاری ارتش با شهرداری در بحث واگذاری زمین پادگان ۰۷ ماندگار خواهد بود. رئیس شورای شهر خرم آباد بیان کرد: از همان اوایل کار تخریب پادگان ۰۷ تمام نخاله برداری توسط شهرداری خرم‌آباد انجام شده و وظیفه ما هم حفظ و حراست از ابنیه های تاریخی این پادگان می باشد.

بیرانوند اظهار کرد: شناسنامه هرشهری آثار باستانی و میراث فرهنگی آن می‌باشد که این آثار باستانی نشانه قدمت و تاریخ هر شهر را مشخص می کنند که در این راستا متاسفانه میراث فرهنگی کمترین بودجه را برای حفظ آثار باستانی در نظر گرفته است.

وی افزود: خرم‌آباد با توجه به بافت قدیمی آن با مشکلات زیادی روبرو است و برای رفع این مشکلات تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

بیرانوند یادآور شد: تعریض خیابان انقلاب و خیابان حافظ که چندین سال است جز مطالبات مردم می باشد و می بایست توسط شهرداری این کار صورت بگیرد اما با توجه به عدم بودجه کافی این کار به بن‌بست خورده و انتظار می‌رود که مالکین با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم ملک هایی که در مسیر تعریض دارند حتماً با شهرداری تعامل داشته باشند تا بتوان هر چه سریعتر خدمات رسانی بهتری به مردم ارائه کرد.

 

  1. Israel night club

    I was excited to discover this website. I want to to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely liked every part of it and i also have you book-marked to look at new things on your website.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان