شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم در سراسر لرستان

نسشت خبری تشریح برنامه های رزمایش شهدای مدافع حرم ظهر امروز برگزار شد، به گزارش بلوطستان سردار حبیب‌الله توکلی در این نشست گفت: رزمایش شهدای مدافع حرم در سراسر لرستان برگزار می‌شود. در روز ۱۳  آبان و مصادف با روز استکبار ستیزی، رزمندگان و بسیجیان استان لرستان با اجرای رزمایش شهدای مدافع حرم اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند.

photo_2016-11-01_21-48-16

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش شهدای مدافع حرم پیام های زیادی برای استکبار جهانی خواهد داشت،افزود: مردم ایران به خاطر رویدادهای بزرگ ۱۳ آبان آن را فراموش نمی‌کنند و همه دشمنی‌ها و جنایاتی که در حق ملت ایران صورت گرفته است کافی است تا ما نسبت به استکبار بی اعتماد بوده و همواره آماده دفاع باشیم.

  photo_2016-11-01_21-47-57

 جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان گفت: رزمندگان لرستانی روزهای سیزدهم و چهاردهم آبان ماه در قالب ۵۵ گردان بیت المقدس برادران و ۵ گردان کوثر خواهران همزمان در سراسر استان رزمایش شهدای مدافع حرم را برگزار می کنند.

photo_2016-11-01_21-47-47

 سردار توکلی اظهار داشت: در مجموع حدود ۶۰۲ هزار نفر از مردم لرستان در عضویت های عادی و فعال بسیج قرار دارند که ۱۴ هزار نفر آنها در رزمایش شهدای مدافع حرم حضور خواهند داشت تا با آرمان های امام راحل و فرمانده معظم کل قوا تجدید میثاق داشته باشند. وی بیان داشت: هدایت و کنترل رزمایش شهدای مدافع حرم توسط قرارگاه امام هادی خرم آباد خواهد بود و ۳ قرار گاه در شهرستان‌های درود، خرم آباد و نورآباد نیز در شکل‌گیری آن همکاری دارند.

photo_2016-11-01_21-47-39

 سردار توکلی با بیان اینکه بسیجیان حاضر در رزمایش شهدای مدافع حرم در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان نیز حضور خواهند یافت عنوان کرد: روز دوم رزمایش با برگزاری صبح‌گاه اقتدار با حضور مسئولین و فرماندهان انتظامی و نظامی استان برگزار شود و احتمالا یکی از مسئولان ارشد نظامی کشور نیز در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد.   وی بیان کرد: در شرایط کنونی امروز و با توجه به اینکه هجمه فرهنگی دشمن نیز  از حساسیت بالایی دارد برای بالا بردن روحیه معنوی رزمندگان برنامه های بصیرتی و معنوی خوبی در این رزمایش پیش‌بینی کرده ایم.

photo_2016-11-01_21-48-03

  این مسئول اظهار کرد: گردانهای کوثر حاضر در این رزمایش برنامه‌هایی را به منظور آمادگی در شرایط بعد از بمباران هوایی اجرا می‌کنند.

photo_2016-11-01_21-47-50

  سردار توکلی گفت: در این رزمایش ۳۲ گردان عملیات‌های دفاعی ۲۱ گردان امنیتی و هفت گردان امداد و نجات عملیات‌های خود انجام را میدهند. جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان یادآور شد:  حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب از مأموریت‌های همیشگی بسیج است و بهترین آمادگی ها با برگزاری این گونه از رزمایش ها به دست خواهد آمد.

عکاس: سجاد درویشی؛ بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان