شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دوران «بگم‌بگم‌ها» به‌سر رسیده است

photo_2016-11-01_14-32-24

نماینده مردم خرم آباد در دفاع از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد: گفت: دوران «بگم‌بگم‌ها» به‌سر رسیده است.به گزارش بلوطستان محمد بیرانوندی، نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و دوره‌چگنی در موافقت از صالحی‌امیری، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد افزود :به نمایندگی از مردم لرستان، از جناب آقای جنتی، وزیر پیشین ارشاد کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی با بیان اینکه دنیا ایران را از روی فرهنگ و تمدنش می‌شناسدافزود: فرهنگ غنی ایران نیاز به سکانداری دارد که آن را با نگاه فرهنگی ببیند و نه با نگاه امنیتی.

بیرانوندی گفت: جناب صالحی‌امیری سابقه‌ی ۳۰ سال خدمت به نظام را دارد.وی تصریح کرد: دوران بگم‌بگم‌ها به‌سر آمده است، اگر چیزی برای گفتن دارید بگویید.بگم‌بگم‌ها مرده‌اند، و الان دوران راست‌گویی است.

وی گفت: صالحی‌امیری دغدغه‌ی فرهنگ دارند و کسانی که قصد خراب کردن ایشان را دارند بدانند که راه به‌جایی نخواهند برد. بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر جناب صالحی‌امیری را بهترین گزینه‌ی تصدی وزارت ارشاد دانسته‌اند.نماینده مردم خرم آباد اظهار داشت: اگر در مجلس گذشته هم به دکتر نجفی اعتماد می‌کردیم امروز مشکلات فرهنگیان این‌گونه نبود.

  1. پلدحتری اصلاح طلب

    درود بر محمد بیرانوندی شیر مرد لرستانی آفرین برنماینده شجاع

  2. لر اصیل

    الان زمان زیاد کشش ندهید شده

  3. لر اصیل

    آقای پلدختری مگر ایشان چکار کرده که لقب شجاع را مجانی تقدیم می کنید کسی که در مجلس صحبت می کند به نظر شما خیلی شجاع است ضمن اینکه طرز بیان ایشان بسیار ابتدایی است دوران بگم بگم یا قبلا گفته بودند بیکاری جوانان لرستان دیدنی است یعنی چی دوران بگم بگم چند صد سال طول کشید که ایشان از کلمه دوران استفاده می کنند بگوئید کدام مشکل ایشان حل کرده ؟

  4. شکراله بیرانوند

    طرفداران ….. یک رویکرد انحصاری حتی در نطق دارند، مگه از سهمیه پلدختر استفاده کرده اند دکتر بیرانوندی؟؟؟؟

    • م ح از پلدختر

      افرین به غیرت اقای بیرانوند همین که جرات این حرف زدن را داشتی وبه بگم بگم ها هشدار دادی به شما افتخار میکنیم پیروز و سربل. باشی شهروند پلدختری

  5. شهروند

    آقای دکتربیرانوندامسال از نظرانضباط؛اخلاق وسکوت درمجلس نمره ۲۰گرفتند.آفرین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان