شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برگزاری هفتمین جشن‌واره کتاب سال لرستان در پل‌دختر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر از برگزاری هفتمین جشنواره کتاب سال لرستان در این شهرستان خبر داد.

Untitled-1

به گزارش بلوطستان، غلامرضا محمودی در جلسه ستاد برگزاری کتاب سال لرستان در شهرستان پلدختر اظهار داشت: جشنواره  کتاب سال لرستان یکی از رویدادهایی است که امسال به میزبانی شهرستان پلدختر در این استان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره اهمیت زیادی دارد گفت: در این جشنواره  اداره ارشاد شهرستان پلدختر با همکاری سایر دستگاه ها و فرمانداری شهرستان سعی دارد در اختتامیه برنامه مطلوبی اجرا کند.‌

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر افزود: در این جشنواره برترین نویسندگان استان لرستان حضور خواهند داشت و همچنین کتاب برتر سال ۹۴ معرفی خواهد شد. محمودی گفت: باید دانش آموزان، دانشجویان و اساتید برای آشنایی با نویسندگان مطرح استان در این جشنواره حضور حداکثری و فعال داشته باشند. وی با بیان اینکه کتاب یکی از ارکان مهم و از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت: شهرستان پلدختر نویسندگان برتری دارد که در این جشنواره شرکت می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر افزود:  در این جشنواره که در سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» که هفتمین دوره انتخاب دو سالانه کتاب لرستان برگزار می شود از آثار و مجموعه کتاب های تالیف نویسندگان بومی رونمایی خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان