شما اینجا هستید
خبری » برگزاری همایش بزرگ پیاده روی ایرانیان در خرم آباد

همایش بزرگ پیاده روی در خرم آباد به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب در قالب یادواره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان با حضور سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.

به  گزارش  بلوطستان به نقل از خبرگزاری  برنا صبح جمعه ۲۴ تیرماه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان،سپاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و هیئت همگانی استان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب  در قالب یادواره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان  و با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان ورزشکاران قهرمانان پیشکسوتان، مردم ورزش دوست خرم آباد و تعدادی از مدیران و مسولان  نهادها و دستگاههای اجرایی استان از مسیر میدان شهدا تا  پارک کیو خرم آباد برگزار شد.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان در حاشیه این برنامه با اشاره به مسیر سه هزار متری این همایش  ، اظهار کرد:  همایش پیاده روی  ایرانیان با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان ،سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ،شهرداری خرم آباد و تعدادی از دستگاهها و نهادهای اجرایی استان؛ به مناسبت دهه ولایت و امامت و هفته عفاف و حجاب  برگزار شده است.

سید آرش قیاسیان افزود :  با توجه به این که ورزش نقش اساسی در سلامتی جسم و روح افراد جامعه دارد و نشاط و همدلی در بر دارد تاکید ما  بر توسعه ورزشهای همگانی در سطح شهرستان خرم آباد و دیگر شهرهای استان است.

وی  ضمن تشکر از تمامی نهادها و سازمان ها و ادارات و نیروهای انتظامی که همیشه در برگزاری هر چه بهتر این برنامه های ورزشی  حضور فعال دارند ، تصریح کرد:   در این همایش جوایز ارزنده ای از قبیل  چندین دستگاه دوچرخه و جوایز ورزشی دیگر به قید قرعه تقدیم شرکت کنندگان شد.

قیاسیان با بیان اینکه  این برنامه ورزشی به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش شد، گفت:  در ضمن همایش های  پیاده روی خانوادگی صبح امروز همزمان در تمامی شهرهای استان نیز برگزار شده است.

شایان ذکر است؛ در این همایش تعدادی از مسولان اجرایی ارشد استان از جمله دالوند معاون اجرایی استانداری نیز حضور داشتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. عباس دارایی

    رد صلاحیت ها در پلدختر در قیاس با سایر نقاط استان پررنگ تر بوده است از دوره چهارم تا کنون / تنها یک دوره مجال برای حضور اصلاح طلبان بود که آن هم در مجلس ششم سوخت و رای یکپارچه ای که می توانست راست سنتی را در پلدختر زمین گیر کند در مجلس ششم از دست رفت و دیگر مجالی برای حضور هیچ اصلاح طلبی فراهم نشد / رای مردم در انتخابات های ریاست جمهوری موید تامل است / در همان سال ۷۶ که ۱۸۶ در صد همان تیم معروف به جای مردم به صندوق ها ریختند به گونه ای شد که رای خالص مردم پلدختر به خاتمی ۱۸ هزار و ۸۷۵ رای بود یعنی نزدیک رای ۱۹ هزاری سالم در آن فضای خفقانی که کسی جرات تبلیغ برای خاتمی را نداشت و در پلدختر برخی را به جرم همراهی با خاتمی بعد از پیروزی اش دستگیر کردند !!!! / ملک آسا جریان چپ سنتی را بنا نهاد و پیاده نظام مردمی این جریان متاسفانه به علت رد صلاحیت های مداوم به سبد رای مخالفین جریان چپ ریخته شد و خیلی از بازاریانی که حامی چپ بودند و در دوران ملک آسا حامی او بودند به جریان راست رای دادند و شدند عقبه این جریان که البته در مجلس ششم احیا شدند ولی خطای استراتژیک زعمای چپ این فرصت را گرفت .
    بوالفتح بی سواد نبود آن سخنرانی هم یک گاف ساده بود ، سوره کوثر را در یک کلمه اشتباه خواند ، او یک جوان بود و طبیعتا جوانی اش و حضورش در جبهه ها و متعاقب آن پایان جنگ و دو سال بعد حضور در مجلس ، سابقه سیاسی را از او گرفته بود / سرمایه راست همان هایی بودند که ملک آسا را رد کردند و بوالفت شد کاندیدشان برای عبور از آن چپ قوی پلدختر / به مدد نهادهای حاکمیتی و شرایط روز و بگیر و ببندها و شرایط سخت جریان راست شکل گرفت گرچه برخی از عناصرش همان هایی بودند که روزگاری به ملک آسا رای داده بودند .
    اتفاقا آقای گودرزیان جریان راست بر خلاف دیدگاهتان که بیان کرده اید بیشتر جریان راست پلدختر و شاخص هایشان سادات هستند ، اینگونه نیست ، کاندیدای جریان راست سنتی سادات بوده اند نه اکثر فعالان سیاسی شان !! جریان راست سنتی پلدختر یک شبکه متاثر از نفوذ نهادهای خاص است که شکل گرفت ، ریل گذاری کرد اما چهره شاخص چندانی تربیت نکرده و صرفا با رد صلاحیت ها ، محدودیت ها و همینت نفوذ نهادی تداوم پیدا کرده است ، بوالفتح را همین جریان با یک تهمت غیر اخلاقی رد صلاحیت کردند اما او برگشت ، بین ملک آسا و بوالفت ائتلافی شکل گرفت و او در آستانه تکرار هم بود که بخش پاپی و رای اش پیروزی را از مردم پلدختر گرفت و شاهرخی پیروزی انتخابات مرحله دوم شد . خاطرات آن انتخابات هنوز در یاد مردم وجود دارد و عناصر آن انتخابات در ۷۶ سناریویی را رقم زدند که شد زبانزد عام و خاص و بازتاب منفی جهانی نیز پیدا کرد !
    رد صلاحیت دکتر باهر و بوالفتح حاشیه های ان انتخابات بودند که البته هر دو تایید شدند / بوالفتح در مرحله اول ۱۱هزار رای و شاهرخی هم با ۱۷ هزار و ۶۱۵ رای حائز رتبه یک شد اما یک دوم آرا را کسب نکرد و انتخابات به دور دوم رفت که در مرحله دوم بوالفتح بیشترین اقبال را داشت اما شاهرخی با ۳۱ هزار رای پیروز شد و بوالفتح با ۲۵ هزار رای از حضور در مجلس بازماند!

    ابراهیم پورحسینی / سالار باهر / نصرت اله بازگیر/ علی پور دریکوند / امامعلی فرهادی شرکت نفت آسار/ فریده فرزین / مجید بختیاری / عیسی کشوری / عباس میر / اسکندر جعفری / علی بوالفتح / سید مهدی شاهرخی کاندیداهای آن انتخابات بودند .
    سید محمدمهدی شاهرخی ۱۷۶۱۵ رای/علی بوالفتح ۱۰۹۴۸ رای/عیسی کشوری (کاندیدای حزب کارگزاران) ۵۴۰۳ رای‌/مجید بختیاری ۴۸۶۲ هزار رایعباس میر ۴۱۸۳ رای/علی‌پوردریکوند ۳۱۴۱ رای‌/فریده فرزین ۲۷۱۰ رای/ابراهیم پورحسینی ۲۳۰۸ رای/سالار باهر ۲۲۲۵رای/نصرت‌الله بازگیر ۲۱۵۲ رای/اسکندر جعفری ۲۰۸۳ رای/ امام‌علی فرهادی‌راد با ۱۱۴۰ رای

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان