شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بعضی عزل و نصب ها محور الهی ندارد ، محور انتخاباتی دارد

شورای اداری شهرستان کوهدشت با موضوع پیشگیری ، پیگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی برگزار شد.به گزارش بلوطستان محمد کرم محمدی فرماندار شهرستان کوهدشت در این جلسه گفت : در رأس حاکمیت ما یک روحانی وجود دارد که سرسلسله جنبان یک حرکت دینی است. وی افزود:  وقتی می گوییم ولایت ، یعنی به او قرب و حب داریم ، وقتی رهبر معظم انقلاب می گوید آرا مردم حق الناس است یعنی ما باید تمام تلاش خود را برای به ثمر رساندن حق مردم انجام دهیم . محمدی افزود:  یک میدانی در انتخابات محیا می شود برای تمرین و ممارست مردم سالاری دینی ، همه باید در این میدان خودمان را نشان دهیم .

وی گفت : خدا را شاکر و سپاسگذاریم که از بدو انقلاب تاکنون یک روز انتخابات ها تعطیل نشده است. وی با بیان اینکه  در خیلی از مقاطع تاریخ بمب باران داشته ایم ، جنگ داشته ایم اما مردم برای حضور در انتخابات پافشاری کرده اند افزود: مردم صندوق ها را رها نکردند و رأی خودشان را به صندوق ها ریختند .

محمدی گفت : کسانی باید منتخب مردم شوند و مردم آنها را انتخاب کنند باید وارث خون شهدا باشند .وی تصریح کرد : از کسانی که نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند استدعا داریم که به هر طریق ممکن و با همه توان بر ما نظارت کنند ، معتقدم به عنوان مقلدی از امام ، عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت روا نیست ، پس خدا حاضر و ناظر مطلق است .فرماندار کوهدشت گفت:  ما باید بپذیریم ، چه اشکالی دارد یک بزرگواری مانند امام جمعه محترم و بزرگوار به ما تذکر بدهد ، هیچ اشکالی ندارد .

وی گفت : هیئت نظارت دوستان ما فرزندان خوب این آب وخاک هستند ، از یادگاران جبهه و جنگ هستند ، ما به آنها قبلا گفته ایم و الان هم می گویم ، آنچه که وظیفه شماست یک اپسیلون رعایت ما را نکنید . محمدی خاطر نشان کرد:  ما دو وظیفه داریم ، صیانت از آراء مردم یا همان حق الناس و دوم زمینه را به شکلی محیا بکنیم که مردم احساس بکنند که رأی آنها همان خواهد بود که از صندوق ها بیرون می آید . وی افزود:  صندوق های ما شیسشه ای هستند ، ما کسانی که انتخابات را هم برگزار می کینیم هم شیشه ای هستیم ، هیچ لایه پنهانی نداریم، بنده به شخصه عرض می کنم در همه همه انتخابات هایی را که انجام داده ام به عنوان یک سرباز بوده و هستیم ، اپوزیسیون نظام نیستم ، امنیت را واجبترین مطلب می دانیم ، انتخابات ها باید منجر به تامین منافع عموم گردد ، رقابت ها نباید تبدیل به کینه و انتقام جویی بشود .

فرماندار کوهدشت ادامه داد:  : ما باید فرهنگ سازی بکنیم ، از نسل جوان و پرشور و توانایی که در فضای مجازی کار می کنند و زحمت می کشند و این فضا را آماده می کنند باید حمایت کنیم و آنها را در جهتی آماده کنیم که مردم احساس آرامش بکنند .

محمدی افزود : ما دنبال یک فضایی هستیم که همه مردم با مشارکت بالا بتوانند در انتخابات شرکت بکنند و احساس بکنند که رأی آنها محفوظ است . وی افزود:  حق انتخاب را نباید از مردم بگیریم ، حرف هایی زده می شود که ضاعقه مردم را تلخ می کند اینها را قبول نداریم و اینها در نهایت واقعیتی ندارند . محمدی تصریح کرد: ما باید آنقدر خودمان را مسئول بدانیم که برای مردم تصمیم نگیریم ، باید کار ی بکنیم که مردم انتخاب خودشا ن را انجام بدهند و بگذاریم رأی خودشان را بدهند .

فرماندار گفت : ما با توجه به سابقه ای که داریم مخصوصا در این شهرستان می گویم ، شهرستان کوهدشت بهترین شهرستان استان است ، از لحاظ امنیت ، این امنیت را مدیون همه دوستان می دانیم ، .و از همه آنها سپاسگذاری می کنیم ، از دستگاه قضا نهایت سپاسگذاری را داریم که واقعا تلاش می کنند .

وی گفت : موردی را خدمت مدیران عرض بکنم ، همه مدیران بدانند و این را هم چندین بار گفته ام ، همه اعمال شما رصد می شود ، آنچه در اختیار شما است اموال شخصی شما نیست ، اموال بیت المال است ، حق الناس است. .ی افزود:  هم بخشدارانی که همکار بنده هستند و هم اداراتی که زیر مجموعه دولت هستند بدانند که موظف هستند له یا علیه هیچ کاندبدای احتمالی موضع نگیرند.

فرماندار کوهدشت گفت: بعضی از ادارات ما متاسفانه روابط عمومی شان در بعضی از جمع ها فیلم می گیرند ، در بعضی از نشست ها شرکت می کنند که خلاف است . وی تصریح کرد: من حقیقتاً مدعی هستم ، بعضی عزل و نصب ها محور الهی ندارد ، محور انتخاباتی دارد . محمدی ادامه داد: هیچ مدیری حق ندارد از یک مسئولی لیست بگیرد ، قانون این را می گوید ، وضعیت ادارات را به هم نریزیم .

محمدی افزود : من اگر بیرون از این مجموعه باشم یک دیدگاهی دارم و از آن دیدگاه هم دفاع می کنم ، اما از روزی که ابلاغی دستم آمده نه اپوزیسیون نظان هستم و نه فراکسیونی برای دولت ، من یک آدمی هستم در اختیار دولت و یک سربازی که احساس می کنم با همه وجودم از نظام و از همه خوبی های نظام باید حمایت بکنم ، وام دار عهدی نیستم و نخواهم بود .

فرماندار کوهدشت گفت : ما در یک مجموعه ای کار میکنیم که قابل نقد هستیم ، ممکن است در چهار سایت و تالار به ما گفته و بگویند ، ما صبور و بردبار خواهیم بود ، پاسخ هیچکس را نمی دهیم ، پاسخ همان انتخابات سالم خواهد بود . وی با بیان اینکه مردم بهترین قاضی و قضاوت کننده هستندافزود: برابر این قرآن عرض می کنیم که ما آدم شخص خاصی نیستیم ، ما آدم نظام هستیم آن هم برای انتخابات سالم ، مهم خواهد بود ، اول سلامت انتخابات برای ما مهم است .

منبع /روابط عمومی فرمانداری کوهدشت

  1. omid

    این عزل و نصب ها برای قدرت مند کردن دولت است شما بعنوان فرماندار دولت مخالف تغییرات هستید؟؟؟؟

  2. فرمانده پل دوخت

    ضاعقه مردم را تلخ می کند !!!! وام دار احدی!!! و یکی دوتا غلط دیگر
    مسئولین رسیدگی کنند فرماندار اشتبه لغات را ادا نکند

  3. شهروند

    جناب فرماندارمحترم کوهدشت-باسپاس از حرفهای قشنگتان- درپلدختر که غا لب مدیران به ویژه آموزش وپرورشی ها در میتینگ های تبلیغاتی حضور فعال دارن سایت بلوطستان وسایر سایت های استان را ملاحظه کنید کسی نیست به آنها بگوید مراعات قانون را بکنید یا مثلا”نشست یک کاندید برید نه چند کاندید احتمالی!!!!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان