شما اینجا هستید
خبری » بهرام ستاری گزینه ای که بود و نهایتآ شد !

کار انتصاب معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نهایی شده است .  در حالی مقدمات انتصاب معاون سیاسی امنیتی استاندار به پایان رسیده که فرهاد زیویار بر اساس آنچه وعده داده بود تا در دیماه تغییرات اساسی مدیریتی در سطح استان صورت گیرد ، حالا رسمآمی خواهد در هفته جاری  از معاون سیاسی امنیتی خود رونمایی کند ، بهرام ستاری !

انتصاب معاون سیاسی امنیتی شاید مهم ترین انتصاب استاندار در دی ماه باشد و پس از آن رفته رفته با تکمیل پازل مدیریتی در استانداری ، تغییرات وسیع تر در سطح ادارت کل و فرمانداری های استان با شتاب محسوس تری دنبال شود.

بهرام ستاری در حالی گزینه اصلی استاندار برای معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان است که او از مدت ها قبل مقدمات حضور این گزینه نزدیک به خود را فراهم کرده و حتی ستاری در مرکز استان نیز برای رصد فضای استان حضور پیدا کرده و او نیز در زمینه تصمیم گیری برای آینده مدیریتی استان به ویژه حوزه کاری خود هم شرایط را سنجیده و هم امورات را بدون حکم معاونتی رتق و فتق کرده است و به نوعی در تصمیمات استاندار لرستان اثرگذار بوده است .

بهرام ستاری اهل چهارمحال بختیاری است که در دولت محمود احمدی نژاد بعنوان فرماندار در دو شهرستان گرمسار و پیشوا فعالیت کرده و در مقطعی نیز معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت  بوده است .

او اسفند ۸۹ از سوی دولت محمد احمدی نژاد  بعنوان اولین فرماندار در فرمانداری تازه تاسیس پیشوا معرفی شد و در ۱۲ آذر سال ۱۳۹۲ در دولت تدبیر و امید جای خود را به عباس ملکوتی خواه داد .

جمعیت پیشوا بر اساس سرشماری نفوس و مسکن در آن مقطع ۴۷٬۲۵۳ نفر بوده است .

او چند ماه پس از انتصابش بعنوان فرماندار پیشوا از سمت خود استعفا کرد ، موضوع استعفای او از این قرار بود که  ستاری در دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۰ ، مسئول بازرسی و مسئول تاکسیرانی شهرداری پیشوا به همراه یکی از کارمندان فرمانداری شهرستان پیشوا با هماهنگی فرماندار جهت اجرای مصوبه شورای ترافیک این شهرستان به میدان امام خمینی (ره) ورامین رفتند تا مصوبات جلسه را اجرایی کنند. پس از مشاجرات لفظی صورت گرفته بین رانندگان و مسئولان پیشوایی به دستور دادستان شهرستان ورامین افراد مذکور که نماینده شورای ترافیک پیشوا بودند بازداشت شدند،فرماندار پیشوا در اعتراض به این اقدام ، استعفا داد.

سامانه رسمی پیامک فرمانداری پیشوا به شماره ۳۰۰۰۶۱۷۹ صبح روز ششم اردیبهشت ماه خبری به این مضمون به تعداد وسیع منتشر کرد: “در پی تعرض و اهانت به تاکسیداران و مردم پیشوا توسط نیروی انتظامی ورامین و هماهنگی دادستان و فرماندار ورامین ستاری فرماندار پیشوا استعفا کرد.”

او متولد متولد فروردین ۱۳۴۵ و اهل شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری است ، علاوه بر سابقه دو فرمانداری گرمسار سمنان و پیشوای استان تهران ، مدیر کلی حراست استانداری خراسان جنوبی، مدیر کلی حراست استانداری سمنان و رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری سمنان از دیگر سوابق این چهره چهارمحالی به شمار می رود که حالا قرار است با تصمیم زیویار استاندار و یا شاید عناصر بالادستی تر بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در دولت سید ابراهیم رئیسی ارتقا یابد.

ستاری در آئین معارفه زیویار بعنوان استاندار لرستان با کت و شلواری کرمی و چفیه ای بر گردن در سالن جلسات استانداری لرستان حضور داشت و همان ایام نیز گمانه زنی ها در خصوص احتمال حضورش در کابینه استاندار جدید لرستان مطرح شده بود.

حالا قرار است بهرام ستاری هفته جاری بعنوان معاون سیاسی امینتی استانداری لرستان جانشین محمد ثمینی شود که در مرداد سال ۹۸ بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان منصوب شده بود.

 

عباس دارایی/ بلوطستان 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان