شما اینجا هستید
اجتماعی » به حریم خصوصی دیگران نباید وارد شوید

 

دادستان کوهدشت گفت :بنا دارم تا زمانی اینجا هستم کوهدشت را با این همه عقب ماندگی از نقطه ای  به نقطه‌ ی دیگری برسانم.  به گزارش بلوطستان افشین خسروی در نشست خبری آموزشی کارگاه حقوقی با خبرنگاران و حضور معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد ، افزود : شیوه اطلاع رسانی امروزه با گذشته کاملا متفاوت است به شکلی  اطلاعات امروزی در چند ثانیه جابجا می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد اما در گذشته این کار شاید ماها طول می‌کشیدو آنهم بشکل ناقص اطلاع رسانی انجام می‌شد.

وی گفت: همه باید به قانون توجه ویژه داشته باشیم زیرا توسط قانون است که اهالی رسانه و خبرنگاران پشیبانی می شوند و حتی گاها به راحتی به رئیس جمهور نیز انتقاد میکنند این مهم ناشی ازین حمایت قانونی است.

وی ادامه داد: رسانه ها آزادی بیان دارند اما مسئولیت این را نیز دارندعزیزان رسانه هرجا حقی دارید مسئولیتی نیز متوجه شما هست. وی تشریح کرد: آبروی افراد خیلی مهم است تا آنجا که خداوند بزرگ میفرماید آبروی افراد در تعهد من است لذا باید خیلی مواظب آبروی دیگران باشید.

خسروی گفت : طبق قانون رسانه ها دربیان مطالب آزاد هستند مگر مخل مبانی اسلام و حقوق عمومی باشد؛ رسانه ها به جد مواظب باشید بدانید مخاطب شما سایت ها و کانالها توده مردم هستند و تاثیر پذیر از مطالبی که درج می‌شود.

وی خطاب به خبرنگاران بیان کرد: توجه داشته باشید همانگونه که به حریم خصوصی خانواده های شما کسی حق ندارد تعرض کند شما نیز به حریم خصوصی دیگران نباید وارد شود.

عکس از یزدان صفری

 

 

  1. موسوی

    دورد بر داستان انقلابی کوهدشت. آره نباید وارد حریم خصوصی دیگران شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان