شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تایید معرفی فرماندار کوهدشت توسط شاهرخی

۱۱۲-۱-۴۰۰x248

فرماندار جدید کوهدشت به زودی معرفی می شود. به گزارش بلوطستان در حالی که هفته های قبل اخباری مبنی بر انتصاب فرماندار جدید کوهدشت توسط رسانه ها از جمله بلوطستان منتشر شده بود این انتصاب رسمی شده و احتمال می رود چهارشنبه هفته جاری رسما نورمحمد فردی بیرانوند رسمآ به عنوان فرماندار کوهدشت معارفه شود.

خبر معرفی فرماندار جدید کوهدشت در حالی حالت رسمی به خود گرفته است که عصر یکشنبه سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست خبری خود گفته است: “حکم فرماندار کوهدشت امروز ابلاغ‌شده و طی چند روز آینده فرماندار  کوهدشت که یکی از فرمانداران باسابقه کشور است معرفی خواهد شد”. وی افزوده است :” در استان به‌عنوان مدیرکل امنیتی استان از حضور جهانیان به‌صورت مجدد بهره‌مند خواهیم شد.”

photo_2008-06-27_12-51-56

گفتنی است پیش از این محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت بود که او فروردین سالجاری از سمت فرمانداری کوهدشت عزل و جای خود را احسان جهانیان بعنوان سرپرست فرمانداری کوهدشت داده بود.هفته گذشته نیز نمایندگان لرستان به استثنای بروجردی و بیرانوند نماینگان بروجرد و خرم آباد در تذکری به وزیر کشور از برخی عزل و نصب ها توسط استاندار لرستان انتقاد کرده بودند. این در حالی است که یکی از بندهای این تذکر عزل فرماندار سابق کوهدشت بوده که توسط نمایندگان لرستان مطرح شده بود.

  1. ناشناس

    فعلا که این آقا شده استاندار در سایه که چه عرض کنم دست خداوند از همه دستها بالاتر است آن شالله که بزودی زود اتقامی سخت از این فرد ودوستانش گرفته شود

  2. مرادیان

    خدا کنه کرم محمد دوم نباشه این فردی بیرانوند.مگه این شهر کم جوان لایق داره یا قطع الرجاله که فرماندار پروازی میارن؟

  3. محمد

    جالبه . استاندار و معاون سیاسی استاندار با نمایندگان در یک خط نیستند بلکه رو بروی هم هستن . من فکر میکنم نمایندگان اگر ….. توسط استاندارمحترم عزل شود میتوان گفت تقریبا با هم میتوانن همکاری کنن . پس بهتره استاندار اینکار را سریعتر جهت استانمان انجام بدهند . نه تنها نمایندگان بلکه اکثر مردم هم دل خوشی از….ندارند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان