شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تجلیل از خبرنگاران شهرستان پلدختر

1470728345798

از اصحاب رسانه پلدختر بمناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.به گزارش بلوطستان امام جمعه پلدختر در جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت تجلیل از خبرنگاران پلدختر گفت:خبرنگار موفق کسی است که ارزش های جامعه خود را رصد کرده و در راستای بیان مسائل و مشکلات جامعه گام بردارد.  حجت الاسلام محمد سوری با بیان اینکه خبرنگاران باید در انعکاس اخبار و رویدادها دقیق عمل کنند افزود:منزلت خبرنگار و رسالتی که بر عهده دارد خطیر است.     وی تصریح کرد:عدم دقت در انعکاس اخبار چالش کار یک خبرنگار است و اصحاب رسانه و خبرنگاران نباید چشم بسته در موقعی که انتقاد لازم است دفاع کنند امام جمعه پلدختر ادامه داد:کسانی که لیاقت ندارند و شهرت خوبی ندارند نبایددر حوزه رسانه فعالیت کنند زیرا جایگاه صاحبان قلم با ورود افراد مساله دار خدشه دار می شود.

امام جمعه پلدختر افزود:خبرنگار باید صادق و پرسشگر و تحلیل گر  بوده و شجاعت داشته باشد.وی با آسیب شناسی فضای مجازی نیز گفت:فضای مجازی به مثابه شمشیر دو لبه است و باید از این فضا در جهت مدیریت فضای مجازی و سوار موج آن استفاده بهینه شود.امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد:صاحبان قلم و رسانه ها در فضای مجازی هدایت گری کنند.

فرماندار پلدختر هم خداترسی،حق محوری و حق گویی را سه شاخص یک رسانه پویا عنوان کرد و گفت:مطالب باید بر اساس این سه ویژگی از سوی رسانه ها مطرح شود. نورالدین درمنان افزود:مدیران نباید از نقد رسانه ها بترسند و برای رسانه ها محدودیت ایجاد کنند و هر جا که نقدی مطرح شد مدیران مکتوب پاسخ نقدی که رسانه ها می کنند را بدهند.

1470732841717

وی ادامه داد:استاندار لرستان بر حمایت از رسانه ها اهتمام دارد و دستور داده است برای رسانه ها محدودیت ایجاد نشود و هیچ دستگاه اداری از رسانه ها شکایتی نکند.  فرماندار پلدختر با بیان اینکه باید ظرفیت ها را بالا برده و نقد پذیر باشیم ،افزود:تخریب و محدودیت رسانه ها و شکایت از خبرنگاران درست نیست و نباید مدیری در قبال یک نقد رسانه آن رسانه را محدود کرده و از خدمات رسانی محروم کند زیرا همه این خدمات مال نظام است و نباید سلیقه ای برخورد کنیم.

وی گفت:وزن هر کدام از ما در سطح افکار عمومی مشخص است و میزان حرمت جامعه به هر کدام از مانشانگر وزن ما در سطح جامعه است . فرماندار پلدختر اظهار داشت: باورمان شود نوکر و خادم مردم هستیم زیرا این انقلاب خون بهای شهداست و ما مدیون خون شهدا هستیم و نیامده ایم سلایق شخصی خود را پیاده کنیم.وی با بیان اینکه رسانه ها اهل دغدغه هستند افزود: اساس کار ما انسجام حول محورهای نظام جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب است و باید توجه کنیم هر جا تفرقه باشد از رونق و آبادانی خبری نیست.

1470729164725

 وی گفت: حاج آقا سوری امام جمعه پلدختر یک شخصیت شجاع ، لایق و توانمند و شایسته است که محور انسجام در شهرستان بوده و به وحدت در پلدختر کمک شایانی کرده است  فرماندار پلدختر با بیان اینکه دولت برآمده از متن مردم است، افزود: هجمه های ناروا و سیاه نمایی اثرات مثبتی برای جامعه ندارد و باید فضای نشاط و امید در جامعه ایجاد شود.

درمنان تصریح کرد:در بحث توسعه رسانه ها پرچمدار هستند و لذا مدیران نباید از رسانه ها فرار کنند .وی گفت: اگر مدیری یا کارمندی اشتباهی مرتکب شد نبایدبگوییم همه ناکارآمد هستند.وی ادامه دهد:انتقال پیام رسانه ها به مردم و بالعکس از مردم به مسئولین باید به گونه ای باشد که مردم و مدیران برای رسانه ها حرمت و احترام قائل باشند .

درمنان گفت: میزان صداقت و کارایی مان را بایددر افکار عمومی جویا شویم اگر ما را قبول ندارند باید آسیب شناسی و شناسایی شود که چرا قبول ندارند و نگاه جامعه اینگونه است. وی به بحث ساماندهی میوه فروشان سطح شهر اشاره کرد و گفت:با پیشنهاد یکی از دوستان و پیگیریهایی که با صندوق کارآفرینی امید لرستان انجام شده است کار اعطای تسهیلات اشتغالزایی به این قشر و ساماندهی آنها در حال نهایی شدن است و شهردار پلدختر در جریان پیگیری ها قرار دارند.وی افزود:موافقت های اولیه برای الحاق منطقه دردیا به شهر پلدختر انجام گرفته و از آنجا که مردم ساکن در منطقه از خدمات شهری بهره کافی نبرده بودند مقدمات کار فراهم شده و این منطقه به شهر الحاق خواهد شد.

فرماندار پلدختر اضافه کرد:با توجه اینکه محور پلدختر به خرم آبادمحوری توریستی بوده و از مناظر زیبای طبیعی بهره مند است با تلاش های نماینده عالی دولت در استان محور به عنوان محور گردشگری انتخاب شده و این پیشنهاد شخص استاندار لرستان بوده که دستاوردهای خوبی در حوزه گردشگری خواهد داشت.

وی افزود:امروز جامعه به واقع بینی،وحدت و انسجام نیاز دارد و همراه و همگام با هم بایدمسایل شهرستان آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل شوند زیرا ما لازم و ملزوم همدیگر هستیم .فرماندار پلدختر گفت:باید از سیاه نمایی پرهیز کنیم و آیینه تمام نمای واقعیت ها باشیم.

1470723967598

وی ادامه داد: مردم در جریان کارها و فعالیت ها هستند و و به مقدمات کار در یک طرح و پروژه واقف هستند و هرکس برای یک کار و طرح و اجرایی شدن آن گامی برداشته است باید از زحماتش تقدیر شود حتی اگر تین طرح مدتی راکد بوده یا به علت نبود اعتبار روند کارش متوقف بوده باشد.

 وی گفت:  همه می گوییم فرمایشات مقام معظم رهبری محور است وقتی مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند یعنی اینکه این اقتصاد دانش بنیان است و باید دانشگاهها هم در این حوزه نقش ایفا کنند.درمنان ادامه داد:من از عملکرد دانشگاههای پلدختر انتقاد دارم و باید مشخص شوند این مراکز دانشگاهی در این حوزه چه نقش مثبتی ایفا کرده اند.

رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی پلدختر هم خبرنگاران و اصحاب رسانه را از محورهای فعالیت فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت:  جلسه شورای فرهنگ عمومی پلدختر با محوریت آسیب شناسی فعالیت های مجازی و تجلیل از خبرنگاران پلدختر برگزار شده است.

فریدون کریمی فرد بر ساماندهی فعالیت ها در حوزه مجازی تاکید کرد و گفت:از این فضا باید در جهت استفاده آموزشی و بهینه گام برداشته شود و رسانه ها نیز جامعه را به استفاده از این مولفه ها سوق دهند.رئیس دادگستری پلدختر هم با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت:در برخی آسیب ها دادگستری با خلا قاونی برای برخورد مواجه است .بیژن سوری افزود:آسیب های اخلاقی و اجتماعی و تقلید از فرهنگ غرب در کنار عدم نظارت بر این فعالیت ها آسیب های را به وجود آورده که فضاهای مجازی آرامش و بنیان نظام خانواده را هدف قرار داده است.وی افزود:هر گونه شکایت از فضای مجازی و تخلفات در این عرصه از طریق دستگاه قضایی و پلیس فتای انتظامی قابل پیگیری است.

  1. کارشناس

    فرماندار پلدختر خیلی خوب اشاره کرده اند که مردم خود در جریان کارهای انجام شده و روند اجرای پروژه ها هستتد و نمی شود کارها را مصادره کرد.دولت به دنیال توسعه لرستان است و زحمات نماینده قبلی و الان هم استاندار لرستان مصادره شدنی نیست

    • حامی دلسوز مردم...

      من با فرماندار موافقم به شرطی که در تمام دوران این طور باشیم::
      نماینده سابق بیمارستان و پمپاژها ودانشگاه پیام نور وآزاد را برای خودش مصادره کرد که این طور نبود ونماینده فعلی استخر ویکی دو کار دیگر را اما برای ما مردم یک طرح را برای کسی میدانیم که آن طرح را به بهره برداری رسانده باشد ومردم بتوانند از آن استفاده کنند..درنتیجه ما دانشگاه ها من جمله دانشکده پرستاری دانشگاه پیام نور دانشگاه غیرانتفاعی دانشگاه فنی وحرفه ای وآزاد را از نماینده سابق کاییدی میدانیم وازش متشکریم اما میتوانست کارهای بسیار بیشتر دیگری را انجام دهد ودرتاریخ بماند..واما درصوت افتتاح هر طرح دیگری در زمان نماینده فعلی کاظمی اعم ازپمپاژها و گازرسانی ها وچهارخطه واستخر که به بهره برداری برسد ما از ایشون میدانیم.. زیرا طبق ضرب المثل داریم که : کار را که کرد آنکه تمام کرد
      هر طرح در زمان هر نماینده ای مورد استفاده مردم قرار بگیرد از همان نماینده میدانیم..ما مردم کلنگ زنی نمیخواهیم افتتاح وبهره برداری میخواهیم..

    • حامی دلسوز مردم....

      من با فرماندار موافقم به شرطی که در تمام دوران این طور باشیم:: نماینده سابق بیمارستان و پمپاژها ودانشگاه پیام نور وآزاد را برای خودش مصادره کرد که این طور نبود ونماینده فعلی استخر ویکی دو کار دیگر را اما برای ما مردم یک طرح را برای کسی میدانیم که آن طرح را به بهره برداری رسانده باشد ومردم بتوانند از آن استفاده کنند..درنتیجه ما دانشگاه ها من جمله دانشکده پرستاری دانشگاه پیام نور دانشگاه غیرانتفاعی دانشگاه فنی وحرفه ای وآزاد را از نماینده سابق کاییدی میدانیم وازش متشکریم اما میتوانست کارهای بسیار بیشتر دیگری را انجام دهد ودرتاریخ بماند..واما درصوت افتتاح هر طرح دیگری در زمان نماینده فعلی کاظمی اعم ازپمپاژها و گازرسانی ها وچهارخطه واستخر که به بهره برداری برسد ما از ایشون میدانیم.. زیرا طبق ضرب المثل داریم که : کار را که کرد آنکه تمام کرد
      هر طرح در زمان هر نماینده ای مورد استفاده مردم قرار بگیرد از همان نماینده میدانیم..ما مردم کلنگ زنی نمیخواهیم افتتاح وبهره برداری میخواهیم..

  2. کارشناس

    سایت بیان روز در مطلبی توهین آمیز نوشته که خبرنگلر فتنه جلسه را به هم ریخته است.چطور وقتی خودشان همه را تخریب می کنند و از صغیر و کبیر چون با انها همسو نیستتد منافق هستتد اما خودشان تا سر حد قدسی هستتد؟آیا اگر اصلاح طلبی فعالیت حزبی کند یا برای تقویت جریان خود گام بردارد ماجراجو و فتنه گر است و باید از بیان روز اجازه بگییرد برای اینکه در پارکی بنشیند؟مگر فعالیت سیاسی کردن و نشستن توی پارک چه ایراری دارد که این را تفسیر به ماجراجویی و فتنه گری و سناریوسازی کرده اند.

  3. کر سوز

    به این همکار محترمت بگو مش علی ….. این گنده گویها به تو و…. نیومده بهتر است به جای درشت گویی راه تامل با جریانات سیاسی پیش بگیرید

  4. حسین مرادی

    حاصل کار نماینده پلدختر در بودجه ۹۶مشخص خواهد شد این پروژه های ملی الان ردیف دارند و اعتبار مستقیم اختصاص پیدا می کند مهم این است که ردیفی جدید ایجاد کند.پمپاژها و چهار خطه و درمانگاه تامین اجتماعی و بیمارستان و آب روستایی و..کارهای ماندگار کاییدی و دولت قبل بود.

    • حامی دلسوز مردم....

      چهارخطه فقط ۵کیلومتر توسط کاییدی ساخته شد…پمپاژها فقط شعار کاییدی بود…بیمارستان را کاییدی به سرانجام رساند..درمانگاه تامین اجتماعی از کارهای بسیار ماندگار کاییدی بود..کاییدی شم بالایی در گرفتن امتیاز دانشگاه داشت اما به جز دربه سرانجام رساندن ساختمان پیام نوروفنی وحرفه ای کاری از پیش نبرد وبقیه درحال کرایه ساختمانند !!!..
      واقع بین باشید..یک طرح از نماینده ایست که آن را به افتتاح برساند نه کلنگ زنی کند..پالایشگاه کلنگی بیش نبود!!

  5. محسن

    دکتر کاییدی کارهای خوبی برای پلدختر انجام داد کاش بعدی ها هم یک ذره در این مسیر کار بکنند .خبرنگاران پلدختری هم بهتر است مشکلات مردم را بیان بکنند تا اینکه با هم کل کل کنند

  6. عزیزی

    بیان روز مطلبی در مورد اصلاح طلبان پلدختر نوشته که سراسر توهین است.این خط فکری که رقبا را فتنه گر و خود را صالح بدانیم غلط اندر غلط است.این افرادی که شما آنها را فتنه گر می دانید فعالان سیاسی هستتد و قرار نیست در خانه بنشینند و صحنه را به نفع رقیب دو دستی ترک کنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان