شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تا واقعیت گفته نشود امکان اصلاح وجود ندارد

در جلسه ای که بمناسبت روز خبرنگار، ساعاتی پیش در دفتر دانشگاه پیام نور کوهدشت برگزار گردید حسنی تبار رئیس دانشگاه از برخی خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آورد

photo_2016-08-08_23-48-39
به گزارش بلوطستان وی اظهار داشت: خبرنگاران سربازان آگاهی دهنده و چراغ روشنی بخش جامعه هستند و باید شان و منزلتشان حفظ شود. رئیس دانشگاه پیام نور کوهدشت تاکید کرد که نیاز است خبرنگاران واقعیت ها را باز گویند و مسئولان نباید از بیان آن ها هرچند تلخ باشند بهراسند زیرا تا وقعیت گفته نشود امکان اصلاح وجود ندارد.

 photo_2016-08-08_23-48-30
ایشان خبرنگاران را رابطین بین مردم و مسئولین دانست و گفت بیان بی حب و بغض مشکلات باعث جذب مخاطب میشود. و رعایت نکردن این مهم سبب ریزش مخاطب خواهد شد. حسنی تبار گفت: اگر امروز صدا و سیما دچار افت شدید مخاطب شده بخاطر این است که واقعیت ها را بدون حب و بغض بیان نمیکند.
این مسئول، دانشگاه پیام نور کوهدشت را دانشگاه مادر شهرستان نامید و خاطر نشان کرد که دانشگاه پیام نور کوهدشت نسبت به سایر دانشگاه ها بیشترین دانشجو، هیئت علمی و استاد را دارد و نیاز است که از جانب همه حمایت شود.

photo_2016-08-08_23-48-09

به گزارش بلوطستان، حسنی تبار در این نشست برخی از افتخارات و ویژگی های دانشگاه پیام نور را برشمرد و تاکید کرد که مسئولین نسبت به مطالبات بیان شده از سوی خبرنگاران پاسخگو باشند.

  1. علی

    لطفا حسنی تبا را به حسنی راد اصلاح کن

  2. حمزه قبادی

    درودبرشما، یک کلمه حرف حساب!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان