شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تشیع جنازه و مجلس ختمی که در حد غروب ادیب اعظم نبود

پیامبراکرم(ص) فرمودند: «مرگ عالم مصیبتى جبران نا پذیر و رخنه اى بسته ناشدنى است. او ستاره اى است که غروب مى کند. مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است.»

به اعتراف همگان آنهم با همه ی سلیقه ها حضرت آیت الله آدینه وند «ره» ادیب اعظم بود ولی آیا مراسم هایش نیز اعظم بودند؟ هر چند مراسم آن عالم در مسجد اعظم قم برگزار شد ولی به روح خودش قسم نه عظیم بود و نه اعظم .
وقتی آن رسول الهی فرموده اند «مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است.» آیا آن تشیع جنازه و مجلس ختم و آن خطیب مسجد اعظم و آن جمعیت در حد غروب ادیب اعظم و مرگ یک قبیله بود ؟!
مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) و دفترش در قم سنگ تمام گذاشتند جسد مطهرش را در جوار قبر مفسر بزرگ قران کریم علامه طباطبایی«ره» قرار دادند اما آیا دیگران نیز در این ره به مولایشان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اقتدا کردند؟
به یقین صداوسیمای استان ،طلاب و حوزه های علمیه استان و سازمان تبلیغات و… می توانستند آن عالم خوش نویس را بیش از این معرفی کنند و آنچه که مسلم است حق و شان آن عالم دینی بیش از این بود که بنده با چشم خویش دیدم . به هرحال نیم نگاهی از خداوند بس است همگان را ،آن عالم ادیب را به همه ی نگاههای خداوند می سپارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

تسلیتم تقدیمتان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان