شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تغییرات پاییزی در عرصه مدیریتی پلدختر

%d8%aa%d8%b9

در احکام جداگانه ای مدیران جدید میراث فرهنگی ،هلال احمر ،دانسکده پرستاری و منابع طبیعی پلدختر منصوب شدند . به گزارش بلوطستان با حکم علیرضا سلیمانی مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری علی عزیزی به عنوان رئیس جدید میراث فرهنگی پلدختر منصوب شد. پیش از این منوچهر بابایی ریاست این دستگاه را برعهده داشت. در کارنامه عزیزی ریاست میراث فرهنگی پلدختر و دوره چگنی به چشم می خورد.

در حکمی دیگر حسین رضا مرادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر علی کیانی را به سمت سرپرست هلال احمر پلدختر منصوب کرد. پیش از کیانی تیمور فریدونی ریاست این اداره را به مدت یکسال بر عهده داشته است.کیانی از نیروهای سازمانی هلال احمر پلدختر بوده و در سمت معاونت مالی این اداره فعالیت می کرده است.

هم چنین  کوروش ساکی رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حکمی اکبر جوادی را به عنوان رئیس جدید دانشکده پرستاری پلدختر منصوب کرد. پیش از این نرگسی خرم ابادی مسئولیت دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی پلدختر را بر عهده داشته است .

جوادی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته پرستاری گرایش داخلی – جراحی از دانشگاه اصفهان و عضو هیات علمی این دانشکده است.در حکمی دیگر شیرزاد نجفی مدیر کل منابع طبیعی لرستان شهرام میررضایی را به عنوان مدیر جدید منابع طبیعی پلدختر منصوب کرد . میررضایی از نیروهای منابع طبیعی پلدختر است که با انتصاب دریکوند مدیر پیشین این اداره بعنوان مدیر اداره حراست منابع طبیعی لرستان جای او را گرفته است.

  1. حامي سيد

    آقای دارایی دیگه از کنایه و نیش هایت خبری نیست چی شده ؟

  2. حامی سید

    آفرین سید حمید کاظمی

  3. طوفان بالاگریوه

    خوشحال نباش بزودی طوفان این دیار آنچنان عرصه را برشما تنگ خواهند کرد که شاید با …بروید ………سعید جان رفت حالا وقت رقابته

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان