شما اینجا هستید
خبری » تلاش خواهیم کرد مشکلات در حوزه فوتبال بانوان را برطرف کنیم

تلاش خواهیم کرد مشکلات در حوزه فوتبال بانوان را برطرف کنیم . به گزارش بلوطستان مهرداد محمودی رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر در بازدید از تمرینات تیم فوتسال بانوان این شهرستان با بیان این مطلب گفت : متاسفانه امکانات سالن بانوان شهرستان در یک وضعیت بد قرار دارد و در بازدیدی که امروز از این سالن داشتیم مشاهده کردیم که امکانات در پایین ترین سطح موجود قرار دارد .

وی با بیان اینکه تلاش مان این است حداقل ها را فراهم کنیم ، افزود: ما نمی گوییم که در یک بازه زمانی کوتاه مشکلات را حل می کنیم اما تلاش خواهیم کرد حداقل ها را فراهم کنیم تا شرمنده جامعه فوتبال در رده بانوان نشویم.

محمودی اظهار کرد: حضور تیم فوتسال بانوان پلدختر در رقابت های دسته دوم کشور و درخشش نوجوانان و جوانان دختر پلدختری در فستیوال های استانی و کشوری حائز اهمیت بوده و نشان دهنده پتانسیلی است که خوشبختانه در این شهرستان به خوبی به آن توجه شده است اما در حوزه امکانات متاسفانه متناسب با ظرفیت ها عمل نشده است .

شراره محمودی و معصومه آقاخانی مربیان تیم فوتسال بانوان پلدختر نیز با ابراز رضایت از حضور رئیس اداره ورزش پلدختر در تمرینات این تیم ، خواستار توجه اداره ورزش شهرستان به ایجاد امکانات اولیه در سالن بانوان پلدختر از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس های بهداشتی شده و بر توجه به این تیم برای حضور موفقیت آمیز در رقابت های لیگ دسته دوم کشور در فصل آتی تاکید کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان