شما اینجا هستید
خبری » توسعه ، شرف می خواهد

Image result for ‫امیر ناصر غلامرضایی‬‎

برعکس آقای سریع القلم بنده یواش القلم ، فقط یک راه می شناسم که باعث توسعه است و آن داشتن شرف است یعنی بستن جیب ، و یک راه می شناسم که مانع توسعه است و آن هم دزدی است ، اگر مدیران جیب راببندند همه چیزدرست میشه ، تمام خطاها، خیانتها ،جفاها ، رذالتها ، سیاهی ها ، کجی ها ، کژی ها، نادرستی ها ، دلسردیها، ناامیدیها، بیکاریها، تورمها ، گرانی ها ، رکودها ، درجازدنها ، حسرتها ، آرزوهای به دل مانده ، بیکاریها ،اخراجها ، تعطیلی شرکتها وکمای تولید فقط و فقط و فقط به خاطر دزدی مدیران است ولا غیر ،، فقرا که به بیت المال دسترسی ندارند تا بتوانند دزدی کنند ، کارمندان ساده و دون پایه که قدرت ندارند که دزدی بکنند ، به آمار دزدها توجه کنید کدامشان مدیر نبوده ؟

کدامشان پست نداشته ؟ کدامشان مورد تایید نبوده ؟ کدامشان امین نبودند؟ کدامشان وابسته نبودند؟ کدامشان قدرت نداشتند؟ آیا غیر از این است ؟ کدام جوان بیکار از بیت المال دزدی کرده ؟ کدام تحصیل کرده کار یاب از بیت المال دزدی کرده ؟ کدام مادر از بیت المال دزدی کرده و به فرزند گرسنه اش داده ؟ کدام پدر شرمسار از فلان بانک اختلاس کرد و به پسر و دختر دم بختش داد ؟ کدام کارگر اخراج شده توانسته از اصل ۴۴ دزدی کند ؟

کدام بدبخت از بخش خصوصی صاحب کارخانه شد ؟ کدام مادر شهید پولدار است ؟ چند فرزند شهید داریم که به جرم دزدی از بیت المال در زندان هستند ؟ چند پدر شهید داریم که به جای خون شهیدش دزدی کرد ؟ فقط مدیران هستند که تا بحال با دزدی از بیت المال هم مردم را ناامید می کنند هم مردم را گرسنه نگه می دارند هم خزانه را خالی میکنند ، اگر یک نفر را پیدا کردد که از بیت المال دزدی کرد و مدیر نبود و در عوض در پشت پرده از لابی مدیران به ثروت و قدرت نرسید جایزه دارید !

پس یا مدیران دزدند یا دزدان مدیرند ، یا دزدان با مدیران در ارتباطند یا مدیران با دزدان در ارتباطند ، به وضع زندگی بعضی مدیران و بعضی از نمایندگان نگاه بفرمایید زندگی قبل و بعد از صدارتشان را مقایسه بفرما پرتغال فروش را پیدا خواهید کرد ، البته این گفته من بدین منظور نیست که همه مدیران حال حاضر یا همه مدیران گذشته یا همه نمایندگان دزدند بلکه منظورم این است هر کسی دزدی کرده قدرت داشته و نفوذ داشته و مدیر بوده و اختیارداشته که دزدی کردند زیرا دزدی از بیت المال نفوذ و قدرت می خواهد مردم عادی خوش به حالشان شده که از قدرت یه دورند و گناه شان کمتر است.

قدرت فساد آور است و قدرت باعث نفوذ و نفوذ باعث مبادرت به خیانت می شود پس تنها مانع توسعه کشور ایران ، دزدان هستند ، ایران نازنین قربانی سه خصلت ناپسند شده اختلاس ، رشوه و دزدی ، در این مملکت تنها راه دزدی از بیت المال فقط مدیر شدن است چون هیچ دون پایه ای توان دسترسی به بیت المال ندارد ،،، آمریکا هیچ غلطی نکرد و نمیکند و نخواهد کرد ، این دزدان داخلی هستند که همه غلطی می کنند .

امیر ناصر غلامرضایی/ بلوطستان

  1. فاطیما

    درود.بر شرفت.غلامرضا. ای کاش همه مدیران اینطور عقیده ای داشتند

  2. حمزه قبادی

    حقیقت هرچندتلخ است ولی بایدپذیرفت درحاکمیت های غیردموکراسی وناآگاه! برای بقاءخویش همین!روش خاص خودشان رادارندواقعا جمع قدرت دریک جافسادآوراست!؟مطلب جنابعالی قابل تحسین وجای تشکردارد!!به شرکای خارجی هم اشاره ای می داشتیدخوب بود!!!……………….

  3. کامبیز نجات پور

    درود بر غلامرضایی عزیز
    بسیار زیبا نوشتی
    قدرت فساد آور نیست قدرت ذات انسان را هویدا میکند
    وقتی شخصی برای رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی فروگذار نیست هدفش از قبل برای هر کسی باید مشخص باشد
    متاسفانه در بحت انتصابات امروز برای رسیدن به قدرت حتما باید از مدیران رده بالا تملق جست و پاچه خواری کرد
    آیا بعد از این همه سعی و خطا مسئولین تجربه لازم را بدست نیاورده اند که این افراد نوکر صفت هدف خدمت به مردم را ندارند
    آیا وقت آن نرسیده که مدیران رده بالا به سراغ افرادی بروند که برای پست و مقام به آب و آتش نمیزنند؟
    آیا وقت آن نرسیده به سوابق اجتماعی افراد برای مناصب دولتی توجه شود؟
    آیا وقت آن نرسیده که چاپلوسی را به زباله دان تاریخ بریزند؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان