شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » توسعه راه های استان در قالب اعتبارات سال آینده انجام می شود

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: برنامه توسعه راه های لرستان در قالب اعتبارات سال آینده با جدیت و دقت و براساس شاخص بهره مندی هر شهرستان تهیه و نهایی می شود.

شیروانی با بیان اینکه برنامه توسعه راه های استان در قالب اعتبارات سال آینده با جدیت و دقت و براساس شاخص بهره مندی هر شهرستان تهیه و نهایی می شود، افزود: تخصیص اعتبارات و تعریف پروژه های هر شهرستان براساس جایگاه آن نسبت به میانگین کشوری در نظر گرفته می شود و جذب اعتبارات توازن و محرومیت زدایی با رویکرد اولویت بندی پروژه ها در دستور کار است.

وی گفت: براساس اعتبارات سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه امسال، ۲۰ کیلومتر راه روستایی دارای اولویت در بروجرد به بهره برداری می رسد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای، از اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار به بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری ونایی خبر داد و افزود: این میزان اعتبار، از محل اعتبارات حوادث، اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد : اعتبارات خوبی برای خرید ماشین آلات به استان اختصاص یافته است و تجمیع ماشین آلات و امکانات شهرستان ها برای اجرای پروژه های اولویت دار در برنامه قرار دارد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای، ساماندهی ورودی استان در محور بروجرد_اراک را از اولویت ها عنوان کرد و گفت: این نوید را به مردم می دهیم در سال آینده هیچ روستای بالای ۲۰خانوار، فاقد راه آسفالته در بروجرد نداشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل و نقش آن در درآمدزایی گفت: در حوزه حمل و نقل، از استان های موفق کشور هستیم و ناوگان اتوبوس استان، جزء جوانترین ناوگان هاست، اما در بخش سواری های کرایه ای و مینی بوس، به علت فرسودگی وسایل نقلیه با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با تخصیص تسهیلات نوسازی و جایگزینی ناوگان جدید شاهد رونق این بخش باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان