شما اینجا هستید
خبری » تیم های فوتبال پلدختر اسپانسر ندارند / واحدهای صنعتی و شرکت های نفت ورزش را یاری دهند / بانک ها در اعطای وام های اشتغال و ازدواج سخت گیری نکنند

عضو شورای اسلامی شهر پلدختر گفت : ورزش پلدختر پشتوانه و اسپانسر مالی ندارد و در این زمینه ورزش پلدختر به شدت در تنگنا قرار دارد . به گزارش بلوطستان شهرام عزیزی با بیان این مطلب در جلسه شورای ورزش و جوانان پلدختر گفت : تعدا ۹تیم در رده های مختلف پایه ، دو تیم درلیگ. برتر و یک تیم در لیگ دسته اول بعنوان نمایندگان پلدختر در فوتبال لرستان  و تیم فوتسال بانوان هم  به عنوان نماینده استان در لیگ فوتسال کشور با هزینه های سرسام آور ورودی ، ایاب و ذهاب و ، تجهیزات ، البسه و …. مواجه هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی استان لرستان ادامه داد : این تیم های اسپانسر ورزشی ندارند  و متاسفانه شرکت ها وپالایشگاههای نفت و واحدهای صنعتی که درمنطقه هستند و از  منایع نفت و گاز و معادن گچ شهرستان استفاده می کنند  هیچ کمکی به ورزش شهرستان نمی کنند .

وی افزود:  این شرکت ها انتظار می رود در ساخت زیر ساخت های ورزشی از جمله سالن های ورزشی ، چمن فوتبال در مناطقی مثل سراب حمام مورانی ، جلگه و کمک به تیم های ورزشی به عنوان اسپانسر مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم بر پروژه زمین چمن مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر  نظارت شود ، اظهار کرد: دیگر جای خطا و اشتباه نیست و جامعه فوتبال انتظار دارد در اسرع وقت و با کیفیت عالی ، زمین چمن فوتبال شهرستان پلدختر بازسازی شود .

وی گفت :  ادارات وونهادها اداره ورزش را در ساخت اماکن ورزشی به ویزه در مناطق دیگر شهر و روستاهای طراف یاری نمایند.

عزیزی افزود : در ورزش همگانی ادارات برنامه هدفمند داشته باشند و نظارت و ارزیابی صورت گیرد که یک درصد بودجه ورزشی ادارات در زمینه همگانی و ورزش صرف شود.

عضو شورای شهر پلدختر گفت : مدیران و کارکنان یک روز در هفته در پارک ولایت جهت فرهنگ سازی ورزش همگانی و صبحگاهی داشته باشند.

وی گفت : درخصوص وامهای اشتغازایی وازدواج ادارات متولی و بانک ها درپرداخت تسهیل صورت دهندو  بانک ها در اعطای وام سخت گیری نکنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان