شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ثبت نام دو رقیب اصلی انتخابات در عصر آدینه

در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دو رقیب اصلی این انتخابات با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور به جمع ثبت نام کنندگان در این انتخابات اضافه شدند. به گزارش بلوطستان ساعت ۱۶امروز بالاخره انتظارات خبرنگاران مستقر در وزارت کشور به سر رسید و حسن روحانی رئیس جمهور برای ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان وزارت کشور شد.

به گزارش سردبیر بلوطستان مستقر در وزارت کشور حسن روحانی در حالی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد که هیچ مقام دولتی و فعال سیاسی او را برای ثبت نام همراهی نمی کرد. وی پس از ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ای داخلی و خارجی حاضر شده و بعه ایراد سخن پرداخت.برپایه این گزارش روحانی در نشست خبری خود با خبرنگاران با تاکید بر حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من برای پیشرفت ایران و اسلام رحمانی و انقلاب عقلانی برای دومین بار به میدان آمده ام و از شما مردم نیز می خواهم که در انتخابات حضور پیدا کنند.وی افزود: من امروز دوباره آمدم برای ایران ،دوباره آمده ام برای اسلام و برای آزادی بیشتر و آرامش بیشتر در این سرزمین و پیشرفت کشور ،همه باید دوباره بیاییم برای ایران ،برای اسلام اعتدالی و انقلاب عقلانی ،همه ما باید برای اسلام اعتدالی ،رحمت ،انقلاب عقلانی و انسانی بیاییم در کنار هم بایستیم و ایران را بسازیم .

رئیس جمهور تصریح کرد: در سال ٩٢ آنچه به مردم ایران وعده دادم نجات اقتصاد احیای اخلاق و تعامل با جهان بود که در هر ٣ زمینه قدم‌های قابل توجهی برداشتیم.وی گفت:هووهایی که بار‌ها به قصد کشتن این فرزند یعنی برجام تصمیم گرفته بودند نمی‌توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند.روحانی خاطر نشان کرد: حفظ برجام از امروز به بعد یکی از مهم‌ترین مسائل سیاسی و اقتصادی ایران خواهد بود و هووهایی که بار‌ها به قصد کشتن این فرزند و نوزاد یعنی برجام تصمیم گرفته بودند نمی‌توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند و کسانی که برای برجام شبانه روزی تلاش کردند باید برای به اتمام رساندن آن عمل کنند.

وی ادامه داد:امروز در مسیر چشم انداز ٢٠ ساله که یکی از بخش‌های آن تعامل با جهان و یک بخش دیگر آن رشد ٨ درصد است تحقق یافته و آن را ادامه می‌دهیم.

 روحانی خاطر نشان کرد: برداشت ما از پارس جنوبی نسبت به قطر هم بیشتر شده که نشان از عزت ماست. ارامش ایران در بازار اقتصادی و تعامل بین احزاب، ادامه داشته و خواهد داشت این دستاوردها باید ادامه یابد. ملت ایران در نیمه راه نمی ماند و راه را ادامه می دهد ما نیمه راه را تا پایان راه ادامه میدهیم.  وی با تاکید بر اینکه ما باید سن مدیریت را پایین‌تر بیاوریم گفت: امنیت کشور در همه زمینه‌ها ادامه خواهد یافت و آرامش و پیشرفت کشور هم ادامه می‌یابد. مسئله توسعه پایدار و افزایش اشتغال از اولویت‌های ما در پیشرفت اقتصادی کشور خواهد بود.
وی بیان کرد:امروز مدرنترین سانتریفیوژها می چرخد و چرخ اقتصاد ما نسبت به سالهای گذشته بهبود یافته است. احیا اخلاق با حقوق شهروندی با آزادی گردش اطلاعات امکان پذیر است و دولت تا پایان کار خود آن را ادامه می دهد و اگر بنده در آینده مسئولیت داشته باشم همین مسیر را دنبال میکنم.

وی تاکید کرد: در سالهای گذشته در تولید گندم خود کفا شدیم، پرچم ما روی کشتی خودمان در حال احتزاز است، پول ایران دارای ثباتی بیش از پوند و یوروست و این‌ها همگی عزت ملی است.روحانی ادامه داد: در زمینه نجات اقتصاد از رکود تورمی فاصله گرفتیم از رشد  ۷- در سال گذشته به رشد بالای ۷ رسیدیم و از تورم ۴۰ درصد به تورم ۷ درصد در اسفند سال گذشته رسیدیم و به اشتغال خالص بالای ۶۳۰ هزار دست یافتیم.

رئیس جمهور  گفت: در پیشرفت کمی ملی در جهان به جایگاه نخست رسیدیم، امروز صادرکننده گازوییل هستیم و حتی صادر کننده بنزین خواهیم بود این‌ها عزت ایران است. ایران دارای پیشرفتی در محیط کسب و کار و حوزه انرژی و نفت و گاز بوده که عزت ایران است.
رئیسی در آخرین ساعت ثبت نام روز چهارم وارد وزارت کشور
به گزارش بلوطستان سید ابراهیم رئیسی دیگر چهره مطرح و شاخص ثبت نامی روز چهارم ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بود که  بعد از پایان نشست خبری رئیس جمهور در ساعت ۱۷و ۱۰دقیقه وارد ساختمان وزارت کشور شد.وی در حالی برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور آمده بود که میرکاظمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد ،فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران و رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت احمدی نژاد و نادر طالب زاده مستند ساز او را همراهی می کردند.
رئیسی پس از پایان ثبت نام در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی حاضر شد و به سوالات آنها نیز پاسخ داد. وی در جمع خبرنگاران گفت: رأی مردم تشریفاتی نیست زیرا مردم سرنوشت بخشهای مختلف کشور را رقم میزند . وی افزود: مردم ما در هر انتخاباتی فرصت دارند برای بازنگاه به آنچه برگزیدند و ارزیابی آنچه انتخاب کردند.
وی با بیان اینکه برای حضور در انتخابات با حجت و رایزنی برخی از دلسوزان و نیروهای ارزشی کشور مجبور به پذیرش کاندیداتوری شده ام ،ادامه داد: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از تصمیم گیری‌های دشوار زندگی من بود. رئیسی با بیان اینکه با وجود میل شخصی خود خواستم به وظیفه خود عمل کنم ،اظهار داشت: انتخاب با مردم است و مردم انتخاب میکنند و علی رغم میل باطنی خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردم. وی در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی حضور مستقل در انتخابات با وجود حمایت جمنا گفت: نگاه بنده نگاه حزب و جریان سیاسی خاصی نیست و من متعلق به همه مردم هستم و هر کس دوست دارد و دلش می خواهد می تواند من را بپذیرد و حمایت کند.
کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تاکید کرد: جمعی از دلسوزان انقلاب گرد هم امدند کار ان‌ها مورد احترام است در نشست اول گفتم امادگی برای حضور در انتخابات ندارم، اما در حال حاضر وارد این عرصه شدم و کاندیدای همه مردم و دلسوزان انقلاب میتوانم باشم.
وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برخی شائبه ها مبنی بر فعالیت های انتخاباتی اش در آستان قدس رضوی گفت: در همان بدو ورود به شمهد معاونتی را برای کمک و دستگیری از نیازمندان در آستان قدس ایجاد کردیم و نفس این امر صرفا برای خدمت به نیازمندان و مردم مستضعف و لایه های ضعیف جامعه بود.
رئیسی ادامه داد:بعنوان خادم آستان قدس باید گره از مشکلات مردم باز کنیم. برخی از اقدامات که شائبه در بحث انتخابات ایجاد میکند را انجام نداده و نمی‌دهیم.وی با بیان اینکه امروز میدان اجرای حقوق شهروندی است نه میدان نگارش،افزود: درباره سیاست خارجی برنامه ام این است که با همه کشور‌ها تعامل داشته باشم و برای رونق اقتصادی از تجربیات کشورهای دیگر استفاده می کنم . وی گفت: در برون نگری اقتصاد کشور از تجربیات سایر کشور‌ها استفاده می کنیم و با کشورهای دنیا تعامل با عزت خواهیم داشت و ارتباط ما با سایر کشور‌ها بجز اسرائیل براساس عزت ملی برقرار خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: پذیرش مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی افتخار بزرگی است که نصیب من شده است و در پنهان و اشکار گفتم با این مسئولیت قصد شرکت در انتخابات را ندارم، اما با دیدن مشکلات مردم وارد انتخابات شدم.وی ادامه داد:  بالاترین درخواست مردم از بنده در استان قدس اشتغال جوانان است. رئیسی گفت: با حضور مردم بسیاری از قفل‌ها باز میشود. ملاک و میزان رای ملت است. وی تصریح کرد: وظیفه ما ان است که خود را به مردم معرفی کنیم و از مردم درخواست دارم کاندیدا را از منابع معتبر بشناسند.
گزارش تصویری بلوطستان از ثبت نام روحانی و رئیسی
عکس و گزارش از عباس دارایی/ سردبیر بلوطستان مستقر در وزارت کشور

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    آقای دارایی اگه مدارک همراهته توهم ثبت نام کن

  2. ناشناس

    درهمان بدوورودبه شمهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. پاپی

    آقای….. پایگاه رأی شما در مجلس هشتم یک جریان عشایری خوش قلب است در بعضی صحنه های خاص خود را نشان ندهید که در برایند کلی اقبالی ایجاد نخواهید کرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان