شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » چهره های شناخته شده تر روز جمعه آمدند

چهارمین ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور نیز دنبال شد. به گزارش سردبیر بلوطستان مستقر در وزارت کشور مهدی کلهر مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد در دولت های نهم و دهم ،محسن غرویان استاد حوزه های علمیه ،مصطفی کواکبیان و علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس از جمله چهره های شاخصی بودند که تا ساعت ۱۵و ۳۰دقیقه امروز جمعه با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

کلهر  در جمع خبرنگاران درباره پایبندی خود به قانون گفت: حتما اینگونه خواهد بود که در حرف و عمل به قانون پایبند باشم. وی افزود: مستقل آمده ام و برای ثبت نام با احمدی نژاد مشورتی نکرده ام.

وی با بیان اینکه انقلاب مال همه مردم است ،تصریح کرد: اینکه انقلاب را خصوصی کنیم درست نیست و معتقدم هر کس که برای سربلندی مملکتش تلاش کند و دلسوز کشورش باشد انقلابی است و نباید با القاب و محدودیت ها نیروهای دلسوز را از صف انقلاب جدا کنیم.وی افزود: برخی معتقدند فقط ۳۰درصد مردم انقلابی اند که درست نیست .

کلهر در پاسخ به سوال بلوطستان در باره ارتباطش با احمدی نژاد نیز گفت: من کاندیدی مستقل هستم و کاندیدای احمدی نژاد نیستن زیرا کاندیدای مورد حمایت وی شخص بقایی است .وی تصریح کرد: انقلاب مال همه است و من اگر می گویم اختصاصی نشود بدین معناست که همه در آن سهیم بوده و همه مردم برای سربلندی کشورشان دلشان می سوزد.

محسن غرویان نیز در بدو ورود به وزارت کشور در گفتگوی اختصاصی با بلوطستان گفت: شعارم علم و عقلانیت و اخلاق است و با بررسی شرایط در آینده احتمالا در حمایت از روحانی کناره‌گیری خواهم کرد.وی گفت: من رقیب روحانی نیستم اما معتقدم رای او در قیاس با گذشته بیشتر شده است.

کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری نیز یکی دیگگر از چهره های شناخته شده ایی بود که روز جمعه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. وی در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: ثبت نام احمدی نژاد یکی از عوامل تحریک کننده من برای حضور در انتخابات بود. وی با بیان اینکه دولت روحانی اصلاح طلب نیست افزود: کسی به من فتوای شرعی نداده است که بروید و ثبت نام کنید اما با مشورت با بزرگان اصلاحات و بعد از اصرار اعضای حزب مردم سالاری برای حضور در انتخابات به میدان آمده ام.

وی ادامه داد: بعضی ها مخالفت با احمدی نژاد را مخالفت با خدا می دانستند و حتی آب به جای مانده از دهن او را به قصد تبرک می نوشیدند اما الان او را منحرف می دانند و به شدن علیه او موضع گیری می کنند.

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت:کاندیدای پوششی نیستم، تا آخر هستم. امیدوارم انتخاب پرشور و با مشارکت بالای مردم را شاهد باشیم.

  کواکبیان ضمن تشریح دلایل ثبت نام خود درانتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از اهداف بنده از حضور در انتخابات این است که به اندازه ظرفیت خودم و دوستانم مشارکت مردم افزایش یابد.
  کواکبیان بیان کرد: بنده به دنبال تبیین بهتر گفتمان اصلاح طلبی هستم چون دولت یازدهم خود را اصلاح طلب نمی‌داند و رئیس دولت یازدهم بارها آن را بیان کرده است.
 دبیرکل حزب مردمسالاری افزود:  از آنجایی که رئیس دولت دهم آمد انگیزه من برای حضور در انتخابات بیشتر شد.
وی در واکنش به ثبت نام احمدی نژاد گفت: هیچ تعجبی ندارد همان خانه نشینی‌ها دوباره تکرار شده و ما سرپیچی از فرمایشات مقام معظم رهبری را قبلا هم دیده بودیم.کواکبیان افزود:  نام دولت بنده دولت اخلاق است و در گذشته هم این مسئله را گفتم.
وی گفت: اگر میرسلیم تایید صلاحیت شود من هم باید تایید صلاحیت شوم زیرا من هم دبیرکل حزب مردم سالاری و کاندیدای حزبی هستم .
گفتنی است اعظم طالقانی و علیرضا زاکانی نیز در آخرین ساعات ثبت نام روز چهارم ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شدند.
اختصاصی عباس دارایی/ سردبیر بلوطستان

  1. پاپی

    محمد کائیدی طرفدار روحانیه یا احمدی نژاد؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان