شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ثبت نام هفت نفر در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان

photo_2015-12-24_14-23-13-1024x768

در ششمین از ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی شش نفر در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان ثبت نام کردند.حمیدرضا فرخ شاهی، یوسف میرزائیان، عباس حسنوند، عبدالسعید حقیقی مقدم ، هادی احمدی و علی حاجی پور داوطلبین  ثبت نامی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه دلفان و سلسله بودند.

حجت اله خدایی سوری   نماینده فعلی دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی نیز  با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله ثبت نام کرد.

۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۴۲۹۱۵

ساعاعاتی پیش اقای علی حاجی پور دکترای حقوق اساسی از سوربن فرانسه متولد سال ۵۳ در دلفان ،در نشت خبری خود با بلوطستان ابراز کردند :با پیشنهاد دوستان وارد عرصه اتنخابات شده است قانون را به خوبی می شناسد معتقد است سرنوشت انتخابات دو روز قبل از اخذ آرا مشخص می شود ،برای فرهنگ وادبیات لکی ارزش فراوانی قائل است وخودرا ابداع کننده واژه لکستان می داند .

خبرنگار /زارعیان دلفان

  1. حمید

    با سلام و احترام
    به مردم الشتر و نوراباد تبریک میگم به خاطر اینکه کسی مثل دکتر حاجی پور دارند، امیدوارم با انتخابی درست وارد مجلس بشود و تغییر و تحولات اساسی در این منطقه ایجاد کنند و در مجلس عضوی تاثیر گذار باشند.

  2. رسول

    بیاییم با هم فردی که سابقه کارهای اجرایی و مدیریتی موفق داشته رو انتخاب کنیم. مجلس جایی برای یادگیری نیست مجلس فردی با تجربه و با قدرت بیان میخواد، فردی همانند: دکتر سعید حقیقی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان