شما اینجا هستید
خبری » جذب ۲۱۰میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رییس جمهور در حوزه راه و شهرسازی لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر ۱۹ آذر سال گذشته رییس جمهور به استان برای ۱۱ طرح در دست اقدام این اداره کل جذب و هزینه شده است .

به گزارش بلوطستان وحید کرم الهی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع بیش از یکهزار میلیارد تومان مصوبات این سفر در حوزه راه و شهرسازی بوده که سررسید تامین و جذب اعتبار آنها تا ۱۴۰۲ تعیین شده است.

وی اظهار داشت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم چهارخطه خرم آباد – کوهدشت و ۱۵۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم ازنا – شازند مصوب شد که تاکنون به ترتیب ۲۵.۵ میلیارد و ۸.۷ میلیارد تومان برای این طرح ها جذب و هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: همچنین از مجموع اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی مصوب برای پروژه های کریدور غرب، ۲۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است و ۱۱.۵ میلیارد تومان از مصوبه ۱۵ میلیارد تومانی زیدگذر شول آباد الیگودرز نیز جذب شد.

وی با اشاره به جذب سه میلیارد تومان از مصوبه پنج میلیارد تومانی کنارگذر دودانگه تصریح کرد: در سفر رییس جمهور ۲۰۰ میلیارد تومان برای تونل اسپژ مصوب شد که تاکنون ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن دریافت و هزینه شده است.

کرم الهی با اشاره به جذب حدود ۹ میلیارد تومان از اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای کتابخانه های استان بیان کرد: برای هریک از ورزشگاه های خرم آباد و وبروجرد ۵۰ میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرم آباد و ۴۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای بروجرد هزینه شده است.

وی اضافه کرد: تمامی این طرح ها در حال حاضر بالای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و مواردی چون ورزشگاه خرم آباد ۸۲ درصد، کتابخانه مرکزی خرم آباد ۷۴ و ورزشگاه بروجرد ۷۴ درصد پیشرفت کاری دارند و پیش بینی می شود با ادامه روند کنونی، کتابخانه مرکزی خرم آباد همزمان با هفته دولت تکمیل شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان