شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » جلسات متعدد و خروجی تقریباً هیچ…

http://img8.irna.ir/1395/13950128/3065193/3065193-4924180.jpg

 اگر سری به پایگاههای خبری استان و شبکه های اجتماعی بزنید روزانه با حجم وسیعی از خبرهایی روبه رو میشوید که همگی از جلسات متعدد و پی در پی مدیران ارشد استان و نشست آنها با همدیگر و بخش خصوصی و سرمایه گذار خبر میدهد.نشست هایی با موضوع توسعه و آبادانی لرستان و بازشدن گره های زندگی مردم ولی علی الظاهر چیزی از درون آنها استخراج نمیگردد. این اقدامات و نشست ها از طرف مدیران ارشد استانی را باید به فال نیک گرفت و اینگونه نشستها گویای این است که فکر و ذکر مدیران ارشد در استان توسعه لرستان میباشد و در این راه با کسی تعارف ندارند. برنامه ها و گفتمان مدیران ارشد استانی در این نشست ها برای تحصیل کردگان بیکار قوت قلبی است که انگار بعد سال ها، بناست لرستان دیگر قهرمان بیکاری در کشور نشود.

 اما فارغ از این حرفها و در این بین،تاکنون هیچ اداره و سازمان یا نهادی نتیجه وخروجی جلسات را به سمع و نظر هم استانیهای عزیز نرسانده است .وقتی در اشتغال،معیشت،اقتصاد،بهداشت و درمان و …… هیچ تحول خاصی مشاهده نمیگردد و روز به روز فقر و بیکاری در استان بیشتر میشود مردم حق دارند بدلیل عدم تغییر و تحولی محسوس در اجتماع پیرامونی خود از این جلسات به نشست دوستانه مسئولان یاد می کنند و همت و کارکرد مسئولان نیز زیر سوال برود.

 یکی از ایرادات اساسی روابط عمومی برخی ادارات و دستگاهها و نهادهای دولتی و غیر دولتی ، اکتفا کردن به اعلام خبرهای جلسات و بی توجهی و عدم اطلاع رسانی از نتایج این جلسات می باشد.این روال ( عدم اطلاع رسانی از نتایج جلسات ) مسبوق به سابقه میباشد.

یا حقیقت را به مردم بگوییم و اعلام کنیم جلسات ما بی اثر بود و نتوانستیم و یا لااقل با درمان مشغله های فکری آنها ( همانند اشتغال ) عملآ کارکرد مثبت این جلسات و نشست ها را به داخل جامعه تزریق نماییم.

✔️این چند خط صرفاً جهت اطلاع مدیرانی بیان شد که خبرگزاری ها و نشریات استان و فضای تلگرام را با اخبار جلسات خود اشغال کرده اند ولی حتی یکبار هم از نتیجه این همه نشست و جلسه گزارشی به مردم ارائه نداده اند.

  1. ایمانی

    جلسه باید نتیجه داشته باشد اینکه در بیست دقیقه باران شهری را آب ببرد و دختری غرق شود که نشان دهنده ضعف ماست این جلسات بالاخره کی می خواهند مفید واقع شوند؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان