شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حجت‌الاسلام محمد سوری امام جمعه پل‌دختر می‌شود

حجت‌الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پلدختر  از مردم این شهرستان  خداحافظی کرد.به گزارش اختصاصی بلوطستان وی  با اشاره به برخی ناملایمات علیه خود گفت: برای امام جمعه جدید پلدختر آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم برای مردم این شهرستان مفید واقع شود. حجت‌الاسلام لروند از بهمن ماه  ۱۳۹۰ امامت جمعه پلدختر را بر عهده داشت.  به گزارش بلوطستان؛ وی که پیشتر در یکی از خطبه های نماز جمعه از تقاضای انتقالی به شهری دیگر و استعفا از امامت جمعه پل‌دختر خبر داده بود، در خطبه های نماز جمعه ۱۳۹۴/۰۲/۲۵از منصرف شدن  از تصمیم قبلی اش مبنی بر استعفا از امامت جمعه پلدختر به دلیل درخواست مردم پل‌دختر و روحانیون و طلاب حوزه علمیه و ارسال طومار و در خواست های مردمی بی شمار به دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه کشور  عنوان نمود. این در حالیست که حجت الاسلام لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته  به برخی حواشی و نا ملایمات علیه خود از سوی برخی افراد در پلدختر اشاره کرده و خطبه های این هفته خویش را آخرین خطبه بعنوان امام جمعه پلدختر ذکر کرده بود.

امام جمعه پلدختر

بر اساس اخبار غیر رسمی ،شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری را بعنوان امام جمعه جدید پلدختر منصوب کرده و قرار است معارفه وی به عنوان امام جمعه پلدختر بزودی برگزار شود.حجت الاسلام سوری هم اینک مدیریت حوزه علمیه رضویه خرم آباد را بر عهده داشته و متولد قرعلیوند از توابع شهرستان کوهدشت است.

  1. حامی روحانیت

    از شنیدن این خبر متاثر شدم لروند عالم و دانشمندی بود که در شهرستان پلدختر منشا خدمات زیادی بود متاسفانه سیاست بازان نگذاشتند پلدختر از وجود این عالم فرزانه و مبارز و حامی مستضعفین و محرومین و صدای گویای مردم و فریادگر محرومیت ها بیشتر فیض ببرند.

  2. حامی لروند

    لروند مانع دیکتاتوری و عاملی در مقابل زورگویی بود خدا برای انها نسازد که در مقابلش ایستاده و حاشیه سازی کردند برای این روحانی لرزشمند در استان ایلام وشهرایوان آرزوی موفقیت دارم

  3. سجاد ت

    باز هم کوهدشت و پلدختر

    • پاسخ به ادعای واهی

      سجاد. ت گفته بازهم کوهدشت و پلدختر
      آیا به نظر شما خوانندگان عزیز و مردم با شعور این ادبیات زشت نیست که بگوییم کوهدشتی ؟حاج آقا سوری اهل کوهدشت هم که باشد متعلق به جایگاه و سنگری است که به حاکمیت منسوب بوده و سنگر ولایت است بهتر است در گفته هایمان این حرف های زشت و بد را دور کنیم.
      کسانی که با سنگر نماز جمعه مبارزه کنند و حاشیه سازی کنند در هر لباس و سنگر و جایگاهی که باشند محکوم هستند .

  4. منتقد لروند

    حاج آقا لروند هرچه بود سرباز نظام بود و ما به هیچ عنوان ازمسائل پیش آمده و انتقال ایشان خوشحال نیستیم. خداوند به پهلوی شکسته حضرت زهرا وبه حرمت مولود چهارم شعبان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) کسانی که پشت پرده قضایا بودند و برای رسیدن به اهداف پلید و دنیائی خودشان به آقای لروند اطلاعات غلط می دادند واو را وارد فاز برخوردهای قهرآمیز با نیروهای متعهد به نظام و انقلاب کردند ، رسوای هردو جهانشان گرداند.خیلی خوب است آگاهان سیاسی و دلسوزان نظام بررسی کنند آیا آنهائی که دراین مدت ادعای حمایت از آقای لروند را داشتند و تلاش های زیادی برای عدم انتقال ایشان کردند آیا واقعاً دلسوز حاج آقا بودند یا اینکه بقاء سیاسی خودرا درماندن او می دیدند.

  5. احمدی

    برای آقای سوری آرزوی توفیق دازیم

  6. دلسوز

    برای اقای سوری ارزوی موفقعیت دارم امیداست که در ستاد نماز جمعه تغییراتی اساسی بوجود آورد.

  7. ...

    پلدخترنیازبه آرامش ، وحدت وهمدلی وهم زبانی دارد باجاروجنجال نمی شودآرامش ،همدلی وهمزبانی رادربین مردم ایجادکرد . خدابه مردم…

  8. نام آشنا

    برای حاج آقا لروند آرزوی موفقیت دارم اما نکته ایی که باید بگویم این است که مردم پلدختر مردمی قدر شناس هستد و خود سره را از ناسره تشخیص می دهند

  9. مقام آگاه

    اقای سوری متولد سوری لکی و از طایفه سوری لکی می باشد. ن قرعلیوند!!!!!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان