شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حماسه حضور مردم پلدختر در راه پیمایی ۱۳آبان

صوره_۲۰۱۵۱۱۰۴_۰۹۳۳۲۳

مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳آبان حماسه ایی دیگر را رقم زدند.به گزارش بلوطستان شکوه حضور حماسی مردم پلدختر در این راهپیمایی به حدی بود که از ساعات اولیه صبح مردم و دانش آموزان از خیابان های منتهی به میدان شهید بهشتی روانه می شدند.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شاه بیت حضور حماسی مردمی بود که در حمایت از نظام و رهبری و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی همچنان مصمم هستند.امام جمعه پلدختر در جمع راهپیمایان سیزده آبان با اشاره به وقوع سه رخداد تاریخی تبعید حضرت امام خمینی “ره “به ترکیه،شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی در این روز گفت: سیزده آبان یوم الله و از روزهای تاریخی و حماسی و مبارک ملت ایران است .

حجت الاسلاممحمد سوری گفت: آمریکا با قانون کاپیتولاسیون در سال ۴۳می خواست از مردم ایران حق توحش بگیرد که امام راحل با شجاعت تمام در برابر آن موضع گرفت و رژیم پهلوی او را به ترکیه تبعید کرد.وی افزود: شهادت دانش آموزان به دست رژیم پهلوی و نهایتا تسخیر سفارت آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام باعث شده تا این روز در حافظه ملت ایران ماندگار شده و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی لقب گیرد.

امام جمعه پلدختر آمریکا را مصداق شیطان بزرگ و سلطه و سلطه گر عنوان کرد و گفت:ملت ما به تبعیت از مقام معظم رهبری که دیده بان انقلاب است از مبارزه با آمریکا و اسرائیل دست نخواهد کشید.حجت الاسلام سوری گفت: آمریک ام الفساد و غیر قابل اعتماد است . وی با تاکید بر لزوم دشمن شناسی در مقطع کنونی گفت: باید اهداف دولت را بشناسیم و با حفظ آرمان های امام و رهبری و شهدا و تبعیت محض از رهبری در مقابله با دشمنان انقلاب هوشیار باشیم.

حجت الاسلام سوری افزود: آمریکا از مواضع خود بر علیه ملت ایران ذره ایی تغییر نداده و همچنان نسبت به ملت ما مواضع خصمانه و دشمنی دارد.وی تصریح کرد: انقلاب ما بر گرفته از انقلاب پیامیر اعظم “ص” و حرکت امام حسین علیه السلام است و بر مبنای اینکه انقلاب پیامبر و حرکت حسین سلطه ستیزی و استکبار ستیزی بود انقلاب ملت ایران نیز سلطه ستیز و استکبار ستیز است.

صوره_۲۰۱۵۱۱۰۴_۰۹۳۸۴۶

صوره_۲۰۱۵۱۱۰۴_۰۹۳۸۴۸

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان