شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حمله شدید اللحن به مدیرکل منصوب فانی

download

به گزارش اختصاصی بلوطستان نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: اخیرا در آماری اعلام شده بیکاری لرستان در فاصله یک سال قریب ۵۰ درصد کاهش یافته است این در حالی است که اگر فقط ثبت نام شده های  اداره کار ملاک باشند باید قریب به ۷۰ هزار نفر شغل ایجاد شده باشد.وی افزود: بیاییم جلوی عملکرد خود از یک تا چند صفر نگذاریم و با طوفان تبلیغاتی چنین القا نکنیم که لرستان آباد، بیکاری از بین رفته واشتغال شکوفا شده است. آقا محمدی افزود: به همان میزان که کار شده است صادقانه به مردم بگوییم حتما بهتر است. وی گفت: با آمارهای غیر واقعی رزومه برای خود درست نکنیم.
آقا مجمدی تصریح کرد: البته اگر کاهش بیکاری در میان بستگان مسئولین باشد آمار قابل اعتنا است برخی جاها مثل همیاری شهرداری ها حیاط خلوت استانداری است در دامپزشکی جهاد کشاورزی فقط ۸ نفر از بستگان یک از مسئول جذب می گردد.

بیاییم تمرین صداقت با مردم را در دستورکار قرار دهیم. ،

وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: آتش سوزی های سریالی در جنگل های لرستان را نمی توان امری تصادفی تلقی نمود.وی افزود:  همانگونه که مجمع نمایندگان لرستان کتبا تذکر دادند از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم علاوه بر تامین امکانات اطفا حریق دستور بررسی و پیگری لازم جهت شناسایی علت و عوامل این آتش سوزی ها را خواستاریم

شهرستان خرم آباد

نماینده خرم آباد و دوره چگنی اظهار داشت: ضمن تشکر از فعالیتهای شهرداری خرم آباد، از شهردار محترم همانگونه که حضوری عرض کردم تقاضا دارم به مناطقی از قبیل شهرک پارسیلون، دره گرم، کوی ارتش، اسد آبادی، پشته ، گلدشت ماسور توجه ویژه داشته باشند و در شروع پروژه تفریحی گردشگری پل شکسته که خواسته مردم خرم آباد بخصوص جنوب شهر است تسریع بنمایند.
وی ادامه داد: این روزها بوی زمین خواری در لرستان به مشام می رسد.دستکاههای مسئول مراقب باشند. آقا محمدی ادامه داد: چگونگی برکناری مدیر کل منابع طبیعی را بررسی کنند.
وی خاطر نشان کرد: هیچ زمین خواری نگفته من می خواهم زمین خواری کنم بلکه همه با توجیه آبادانی آمدند.

 
 
۱۱۴۸۳۴_orig
 
 
انتقاد شدید اللحن از وزیر آموزش وپرورش/ حمله به مدیرکل منصوب فانی

نماینده خرم آباد و دوره چگنی با انتقاد شدید از وضعیت آموزش و پرورش افزود: وزیرآموزش وپرورش بی تفاوت ترین فرد نسبت به حقوق فرهنگیان است. وی ادامه داد: عملکرد وی تقویت گر اهداف جریان فتنه در رسیدگی نکردن به مشکلات معیشتی فرهنگیان ودامن  زدن به نارضایتی آنان جهت ایجادمشکل برای نظام است.

آقامحمدی خاطر نشان کرد: وی به دنبال ریشه کن کردن تحصیل رایگان و ایجاد نظام طبقاتی و اشرافی گری در آموزش و پرورش و نابود کردن استعداد فرزندان قشر مستضعف است.
نماینده مردم خرم آباد و دور ه چگنی تصریح کرد: ایشان به علت اینکه از هوش و توان جسمی لازم برخوردار نیست یکی ازناتوان ترین وزرای آموزش وپرورش ازآغازین تاکنون بوده است و در بحث تعلیم و تربیت از فردی به عنوان مدیراستفاده می کندکه آنقدر با انقلاب بیگانه بوده که می نویسد سال ۷۴ درعلمیات کربلای ۵ درکردستان حضورداشته است. وی گفت: کسی رامسلط برسرنوشت جامعه فرهنگی کرده که بحث بدنامی اش در کشور همسایه  نقل محافل است و …….. از ظاهرش می بارد.
وی اضافه کرد: آیاحاضریددخترخودت رازیردست چنین کسی بفرستید، اگرحاضرید مرده شورغیرتت راببرد.
آقامحمدی گفت: اگرچنین مسائلی درزیرمجموعه یک مدیرمارکسیست یالائیک هم طرح بودشرف انسانی ایجاب می کندکه بررسی کند ولی شماتاکنون حتی حاضربه بررسی هم نشده اید!
نماینده اصولگرای مجلس نهم ادامه داد: گویاشما تنها کسی هستید که حساسیت و هشدار رهبر معظم انقلاب رادرخصوص ممانعت از حذف نیروهای انقلابی ومؤمن را نشنیدید ، البته شایدبه علت بی هوش و حواسی وهنوزمتوجه آن فرمایشات نشده اید.
وی خاطر نشان کرد: اعضای خانواده  منافقین جایگزین نیروهای حزب الهی می کند! ابراهیم آقامحمدی تاکید کرد: متأسفانه دستگاهاامنیتی صرفانظاره گراقدامات است. وی افزود: اگربناست که پشتیبانی استانداراز مدیرملاک باشد تا فرزندان انقلاب له شوند اداره اطلاعات را تعطیل کنید.

وی ادامه داد: این اقدامات فانی ،اهانت به کسانی است که بادفاع ازوی، نمایندگان راازدادن رأی به استیضاح او به تردیدانداختند.

توافق هسته ای
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سالگرد کودتای ننگین آمریکایی ۲۸ مرداد است و سند بی اعتمادی به آمریکا است. وی افزود: مصدق از شر استعمار پیر به دامن آمریکا بعنوان فرشته آزادی رفت اما ناجوانمردانه او را سرنگون و به احمد آباد جهت تیمار اسب فرستادند. وی ادامه داد: خوش باوری به آمریکا عاقبتی بهتر از این ندارد.
ابراهیم آقامحمدی اظهار داشت: دانش هسته ای حاصل تلاش همه دولت های جمهوری اسلامی بوده است و توافق هسته ای مسئله ملی ماست.

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای تیم مذکره کننده خدمت گزاران نظام هستند نه خائن، اما نه معصوم هستند و نه به اندازه همه مردم ایران می دانند! بنا براین فضا را نبندید، بگذارید برجام بررسی شود ببینم آیا این توافق به نفع مردم و کشور است یا نه.
وی گفت: در بیان نقاط مثبت و منفی برجام همه باید مستند به متن برجام حرف بزنند. آقامحمدی افزود: تیم مذاکره کننده هم مستند به بندهای برجام صحبت کنند نه کلی گویی و مغایر با متن.
وی گفت: اینکه بخواهیم با تبلیغات به مردم بقبولانیم که بزرگترین دست آورد تاریخ را کسب کرده ایم تا نقاط منفی برجام گفته نشودبه مصلحت کشور نیست.
آقامحمدی خاطر نشان کرد: ما در مذاکرت دنبال توافق خوب بودیم که در روز اجرا توافق، تحریم های ظالمانه را لغو کند.اما توافق انجام شده بدون لغو تحریم است.
وی گفت: شما که دائم در مصاحبه ای می گویید تحریم ها در روز توافق برداشته می شوند، می شود لطف کنید بگویید مستند به کدام بند برجام حرف میزنید؟بر اساس بند های ۲۰ و ۲۱ برجام تحریم ها در روز توافق لغو نخواهند شد بلکه تحریم های امریکا بعد از انجام همه تعهدات بسته شده به ایران و راستی آزمایی آژانس بدون سقف زمانی مشخص قرار است تعلیق شوندو پس از ۸ سال بخسی از آن لغو شود.
وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه براساس بند ۲۵ برجام این تعلیق شامل تحریم های وضع شده توسط ایالات آمریکانمی شوند و آنها همچنان پا بر جا هستند و تعلیق صرفاً درون کاخ سفید راشامل می شود نه ایالات متحده امریکا را!
وی تصریح کرد: سؤال! چرا ما لغو کنیم و آمریکا تعلیق و ایالات امریکا را از این تعلیق هم معاف داریم و چرا ما باید ویران کنبم و منتظر لطف تعلیق آمریکا بمانیم ؟
آیا واقعا این برد برد است ؟چرا واقعیت ها صادقانه به مردم گفته نمی شود؟ظاهرا تیم ما در این گیم از بازی،دروازه بان را برداشت و و غضنفر به جای او بازی کرد! در دیگر بندها و پاراگراف های برجام نکات این چنینی کم نیستند که بیش از این مجال نیست.

رسالت مجلس

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس بایدبه وظیفه قانونی خود در قبال برجام عمل کند.بوی ادامه داد: ند ۱ و ۳ مصوبه مجلس در توافق نادیده گرفته شده است. اگر مجلس و قانون مجلس بی ارزش جلوه کرد و کاغذ پاره تلقی شد بی تردید سر و کله ی خودکامگی و استبداد در پس آن پیدا می شود.

آقامحمدی خاطر نشان کرد: چه کاسه ای ممکن است زیر نیم کاسه باشد که در برابر بررسی برجام در مجلس مقاومت باشد.
وی گفت:  از اقدام دکتر مصدق درسلب اختیار مجلس که حاصل آن استبداد سیاه پهلوی و رفتن مصدق السلطنه به احمد آباد جهت وجین مزرعه، بایدعبرت گرفت
ابراهیم آقامحمدی تاکید کرد: مجلس به تعبیر حضرت امام (ره)، در رأس امور استحرمت امام زاده را متولی باید حفظ کند، جایی که باید از حقوق و جایگاه مجلس دفاع کند خود نمایندگان هستند با مصلحت اندیشی به هر قصد و نیت نباید مجلس را تضعیف کنیم تا دیگران با شعار بازگشت اقتدار مجلس وجهه کسب کنند.
وی افزود: تمثال مبارک غیرت خدا حضرت روح الله( ره) و خلف صالحش رهبر معظم خدا باور و خدا محور انقلاب بالای سر ما و تصویر مدرس بزرگ مظهر شجاعت و دیانت و پاکی و وارستگی وآزادگی و حریت و نماد نماینده ملت بودن در مقابل ماست.

وی اظهار داشت: مردی که در برابر اولتیماتوم وحشت ناک روسیه تزاری در حالی که شاهان و صاحب منصبان می لرزیدند،چون شیر غرید و چون کوه ایستاد و در یک مجلس مرده شوری پدیده آورد که از عزت و استقلال مملکتدفاع کرد. استخوانهای ما به زودی می پوسد حسابهای ارزی و ریالی و شرکت ها و خانه و کاشانه در تصرف دیگران قرار می گیرد و این تاریخ است که به جای ما نطق خواهد کرد و این دادگاه تاریخ است که به سان دیگران حکم ما را خواهد داد. پس خود را شرافتمندانه برای دفاع در محکمه تاریخ آماده کنیم.

تهدیدات نظامی آمریکا

وی گفت: آقای اوباما و آقای کری این روزها بارها اعتراف کرده اند که اگر ازراه حلمه نظامی می توانستند جلوی پیشرفتهای علمی و هسته ای ایران رابگیرندمذاکره نمی کردند.و باز هم قلدرمآبانه میگویند گزینه نظامی روی میز است!
آقامحمدی افزود: اگر شما می توانستید با جنگ مشکل را حل کنید با خفت و خواری التماس به مذاکره و توافق نمی کردید،ما نیاییم آنچه را که دشمن از راه زور نتوانست به ما تحمیل کند، با گفتمان تقدیم او نکنیم.

دلارهای بلوکه شده

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تا قبل از توافق میزان پولهای بلوکه شده ایران درنتیجه تحریم های هسته ای تا ۲۰۰ میلیارد دلار اعلام شد.اما پس از توافق ناگهان به۲۴ تا ۶ میلیارد دلار تنزل یافت. وی اظهار داشت: اگر واقعا مبلغ پول های بلوکه شده ایران ۲۴ یا ۶ میلیارد دلار بوده چرا چندین برابر اعلام شده است؟
وی افزود: گفته میشود مبلغ قبلی درست است ولی امریکا زیر توافق زده و حاضرنیستند پول ها را آزاد کند و دولت هم برای اینکه شرمنده مردم نشود مبلغ را کاهش داده است.
آقامحمدی گفت: دوم اینکه مبلغ ۲۴ یا ۶ میلیارددلار درست است ولی آقایان برای برقراری رابطه با آمریکا بزرگ نمایی کردند.که در هر دو صور آبی از توافق برای مردم گرم نمی شود و بحث سوم این است که شما بگویید راز این تغییر ارقام چیست؟

توافق ژنو 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص توافق ژنو اگر غربی ها به تعهداتشان عمل کرده باشند، تا کنون ۱۳ میلیارد دلار وارد مملکت شده، چرا اثر آن در زندگی و تولید و اقتصاد دیده نمی شود؟ آقامحمدی گفت: چرا مجلس نباید بداند ماجرا چه هست رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد باید در این باره به مجلس گزارش بدهند.

مسعود فرج الهی خبرنگار پارلمانی

  1. نصیری

    عزل مدیر منصوب به آقامحمدی نمی بایست باعث شود تا در حرکتی عجیب این نماینده مجلس به مدیرکل آموزش پرورش لرستان تهمت بزند زیرا کسی که مسلمان است نباید چشم بسته حرفی بزند که آخرت خود را می سوزاند

    • شهروندغیرلر

      باسلام.
      من لر نیستم ولی در لرستان چندسالی است مشغول به زندگی هستم. چند نکته حائز اهمیت است
      ۱: فرهنگ عمومی در لرستان بسیار پایین است و بسیار زشت همدیگر را نقد می کنید!بااینگونه کارها چهره خودرادرکشور بدکرده اید
      ۲: اقای کریمی فر به عنوان دست اندرکارراهیان نورکشورشناخته شده اندوهرساله ازمدیران کل استان های همجوارخوزستان تقدیر می شود! پس فقط امسال نبوده و مدیر بسیجی نمونه کشوری شمردن کمی مبالغه است
      ۳: بایک نگاه کلی به جامعه و سپس فضای آموزش و پرورش می توان دید که فضا بسته است ونقدسخت شده است.از نقدسیاست های دولت بگیر تا نقداحزاب استانی وشهرستانی برعکس شعارهایشان. اکنون فضا در اموزش و پرورش لرستان بسته است و این حاصل نوع مدیریت مسئولان این اداره می باشد.
      ۴: اقا محمدی نماینده شما نیز حتما مستنداتیی داشته که حرفی را مطرح کرده است. بهتر است ان جای حرفشان که دررابطه با بیکاری جوانان و طرح های عمرانی و تذکر در رابطه با اتش سوزی ها و بررسی علمی وتخصصی برجام را هم با دقت برای بار دیگر مطالعه بفرمایید.
      ارادتمند مردم مهمان نواز لرستان-خرم آباد

  2. کارگری از پلدختر

    اقای نماینده محترم ۷ اسفند نزدیک و نزدیکتر میشود

    • رضایی نزاد

      کارگر پلدختری فقط خوب است برود به کارگری اش بپردازد در امور آموزش و پرورش دخالتی نکند آقا محمدی نماینده مردم است و کسانی هم که به او رای داده اند توقع دارند از حقوق شان دفاع کند و به همین دلیل نباید اظهارات او را توهین بیان کنیم

  3. رضا

    دل و جرات می خواهد که اینچنین شجاعانه در مجلس صحبت کرد

    • سپهوند

      نمیخواد دل و جرات واسه توهین کردن به خرج بده آموزش و پرورش تا الان این چنین مدیر کلی نداشته نخواهدم داشت واسه بیکاری تحصیل شده ها اینجوری دادو فریاد راه بندازه نه مدیر کل کارآمد آموزش و پرورش.

  4. شباهنگ

    جهت استحضار نماینده محترم ، همانطوریکه می دانید یک مدیر قبل از انتصاب از تمام فیلترهای مشخص که نظام تعریف کرده میگذره و در واقع اهلیتش برای ان منصب مشخص میشه
    اینکه شما اینگونه دیگران را به باد اتهام میگیرید خدای ناکرده یا به فیلتر های موجود در انتصاب مدیران بی اعتمادید یا جنگ تبلیغاتی زود هنگامه که یقین دارم تخریب جواب نداده نمی دهد و نخواهد داد

  5. امیر

    با سلام
    از کوزه همان تراود که دراوست
    جای تاسف بسیار دارد از اینکه شان وجایگاه مردم شریف لرستان با انتخابهای اینگونه مورد سوال قرار گیرد
    ……..درکشور خوشبختانه نگرشی دیگر حاکم شده است، فصل هتاکی، پرده دری و تهمت به سر آمده است. به قول …….. احمدی‌نژاد ………….. است که اینچنین هتاکانه و….. می تازید!!!؟؟
    مجددا اعلام می کنم آن ……… برد!!!!
    این خواب شما دیگر تعبیر نخواهد شد.
    انشاءالله در دادگاه عدل الهی به خاطر ……..
    خیلی ….. می خواهد، به افراد محترم واندیشمند ی همچون دکتر فانی ودکتر کریمی بی محاباکلماتی را به زبان برانید که حتی در شان هیچکس نیست
    چه رسد به نماینده مجلس!!!!!!!!!
    متاسفم جواب نداده و نمی دهد این ….. هتاکانه …………….
    بنظرم مانعی ندارد عقب ماندگی لرستان را ازاین منظر ارزیابی کنید که ما با این اانتخابمون بی تاثیر نیستم
    توپ در زمین ماست دنبال مقصر در جاهای دیگری نباشیم
    خدایا تو شاهد باش چه بر سر زمینم می رود
    خدایا مگر گناه ما چه بوده است که ……. ها درهشت سال گذشته حاکم شدند؟؟؟؟؟؟
    به لطف حق نفسهای آخر را می زنند
    این نیز بگذرد
    الغریق یتشبث به کل حشیش

    • رضایی نزاد

      آقای امیر نماینده به اعتبار قانون آزاد است اظهار نظر کند او مستنداتی دارد و بدون مستندات حرف نمی زند شما بهتر است به جای لفاظی بروید و پیگیر وضعیتی باشید که لرستان را دارد از بخش آموزش له می کند آقامحمدی بارها در تریبون مجلس از حقوق مردم و بیکاری و مسائل کلان صحبت کرده و نیاز نیست تو برای مدیرکل فعلی که فکر می کند آموزش و پرورش حزب اعتماد ملی است دلسوزی نکنی حالا نمایندگانی که گودرز کریمی فر برایشان سنگ تمام گذاشت و مدیربرایشان منصوب کرد بیایند و نگذارند کرمی برکنار شود اینقدر هم لفاظی نکنید .

  6. امیر

    فقط باید به حال ملت اینچنینی افسوس خورد
    چرا دکتر عبدی چنین ادبیاتی بر زبان نمی راند؟؟؟
    جناب ا……. آن ممه را لولو برد!!!

  7. خانواده شهدا

    امروز دکتر کریمی از دست مبارک سردار فضلی و نقدی به عنوان مدیر کل بسیجی و نمونه کشور شناخته شد
    ولی…… ما و از خدا بی خبر چی میگه
    بخدا از طرف خانواده شهدا و فرهنگیان از تون شکایت میکنم
    چرا کاری برای ما خانواده شهدا و جانبازان انجام که نمیدید
    به آموزش و پرورش توهین میکنید

    • شهروند

      مدیر کل نمونه کشور نه ، مدیر کل دست اندرکار در راهیان نور . مدیران استان های مرتبط با خوزستان هرساله هستند

  8. دره گرم

    من به عنوان یک شهروند و فرهنگی که به آقا محمدی رای داده ام از رای دادن خودم پشیمانم به الله قسم این آقا اصلا ……نداره و تا حالا به خدا برای دره گرم ما هیچ کاری انجام نداره فقط مثل یک فرد عادی به همه …. میکنه
    اسفندی دیگه در راه است

  9. جودکی

    با وجود….. لرستان هر روز بدبخت از دیروز
    خدایا عمر این نمایندگان را از سر ما ملت هر چه سریعتر کوتاه کن

    • مهدی

      خدا حتما امر دروغگویان و سیاست پیشگان بی مصرف و فرصت طلبان بی مایه را از سر ما کم خواهد کرد نه آقامحمدی ارزشی و عزیز و محترم

      • حسنوند

        آقای مهدی
        چرا دکتر بروجردی اینطور …….نمیکند
        چرا توکلی اینطور ادبیاتی ندارد
        چرا قائد رحمت به مردم استان ….. نمیکند
        چرا دکتر عبدی ..
        پس با وجدان باش وقبول کن این ……..

  10. آبسری

    جهت اطلاع نماینده آقای کریمی به عنوان افتخاری برای لرستان و شهرستان پلدختره
    به نظرشما مسولین لشگری و کشوری چرا آقای کریمی را به عنوان مدیر کل بسیجی و نمونه معرفی کردن
    پس خواهش میکنم با حساب و کتاب صحبت کنید بابا ….. اینقدر ارزش نداره که بشه ……. مردم
    تشکر از سایت بلوطستان

  11. آبسری

    مدیر کل آموزش و پرورش برای استان لرستان افتخاری بزرگه برو نظر سنجی کن نماینده …..
    درود بر بالا گریوه وطایفه جودکی

  12. میرزایی

    این نماینده دفعه قبل هم به وزیر خارجه گیر داده بود که انگلیسی صحبت نکنید وقتی تو کشورهای خارجی باهاتون مصاحبه میکنن
    به جان خودم از استان های همجوار زنگ میزند و پیام های مسخره میفرستادن
    یکی نیست به این آقا بگه بابا …….. و حرفی نزنی بهتره
    حالا از هر ادارهای دست و پا شکسته حرفی زده از شهرداری گرفته تا ….

  13. مهدی

    از چی اینقدر خشمگین هستید که به آقامحمدی حمله می کنید مدیر کل خودش بیاید از خودش دفاع کند مدیرکلی که در بست در خدمت مخالفین دولت بوده چرا از سخنان یک منتقد دولت وحشت دارد؟

  14. دریکوند

    با تشکر از مدیر سایت
    ……نماینده .. همش داره داد و هوار بیخود میکنه
    بابا وزیر تازه ۱۹۰رای مجدد از مجلس گرفته
    یکی بهش بگه به قول دوستان برو به فکر حوزه انتخابیه ات باش
    امروز دکتر کریمی افتخاری برای لرستان به عنوان خادم برتر راهیان نو کشورشناخته شد

    • در جواب دریکوند

      به نظر شما اگر نماینده ایی بر اساس رسالتی که دارد یعنی دفاع از حقوق موکلین به عملکرد مدیرکلی اعتراض کند به فکر مردم حوزه اش نبوده است؟؟؟؟؟
      آقامحمدی به نظرم خوب حرف زده و دانش آموزان و قشر فرهنگی هم نیمی از مردم حوزه اش محسوب می شوند که باید از حقوق شان دفاع کند

      • صارمی

        رسالت نماینده قانون گذاری است نه …..،رسالت نماینده دفاع از اشتغال شهری است نه ……. متاسفانه این آقادر مجلس به عنوان نماینده مخالف معروفه با هیچ چیز وهیچ کس موافق نیست وهمین………….. جالب است در همین روز مدیر کل آموز وپرورش لرستان از طرف بسیج کشور بعنوان مدیرکل برتر شناخته شد که ب…….

  15. بهاروند

    خدا شاهده من هم آقای کریمی را دیدم وهم ….
    به الله قسم اخلاق بسیجی و رفتار مردم داری که آقای کریمی داره اصلا قابل مقایسه با …….. نیست
    من به نوبه خودم وبه عنوان یک لر عنوان خادم برتر راهیان نور را به آقای کریمی تبریک عرض مینم

  16. واشیانی

    مدیر محترم سایت چرا خبر خادم برتر راهیان نور کشور را منتشر نمیکنی
    تا جواب دندان شکنی برای بعضی ها باشه
    من به عنوان یک واشیانی انتخاب آقای کریمی را به عنوان خادم برتر راهیان نور کشور تبریک عرض میکنم

    • در جواب واشیانی غیر واشیانی

      فکر نکنم انتخابی که شما آنرا مایه فخر و. مباهات می دانید باعث تطهیر کریمی فر از حرف های آقامحمدی شود بهتر است جناب مدیر کل در بیانیه جواب حرف های نماینده را بدهد و از اتهام زنی و توهین اجتناب کنید

    • شهروند

      وضعیت کنکورامسال را بررسی کنید .لرستان از آخر اول است!!!!!!!۱

  17. احمدی

    اقای آقا محمدی احساسات بر شما غلبه کرده چون مدیر ناحیه دو خرم آباد توسط مدیر کل محترم مان عزل شده حالا همه بی دین و لاییک هستند و فقط شما عبد خدایید. درصورتیکه مدیر فعلی ناحیه دو از رزمندگان دوران دفاع مقدس و دارای ۲۸ ماه رزمندگی و ۲۵ درصد جانبازی ست و از نظر شما منافق هست و جناب آقای دکتر کریمی فر عضو انجمن اسلامی دانش جویان خارج از کشور بوده و از دانشجویان باسواد بوده و سفارت ایشان را به خوشنامی می شناسد، ضمن اینکه منتظر شکایت اصل نود مجلس باش بخاطر این اتهامات ناروا و بداخلاقی هایت به مدیر کل استان و وزیر محترم و وزین آموزش و پرورش

  18. احمدی

    جناب …….. مومن پشت سر مومن به دروغ چیزی نمیگه تمام حرفات از روی ……. است دین نداری لاقل ازاد مرد باش

    • فرهنگی

      شما که مومن تشریف دارید چرا مدیری را فقط به جرم عدم همراهی با خودتان عزل می کنید؟
      چرا در بعضی شهرها همراه با نمایندگانی بوده اید اما الان اگر نماینده ایی بگوید چرا چنین است فوری پرخاش می کنید؟
      منتظر عزل کریمی فر باشید او می بایست پارسال سر ماجرای توهینش به ………….برکنار می شد می بینم که ساماندهی شده طیف اصلاح طلب دارند کامنت می گذارند و تند تند توهین می کنند که بی فایده است

  19. ناشناس

    افسوس به حال ما با …………. که فرستادیم مجلس چرا واسه بیکاری جوانان تحصیل کرده این جور داد و فریاد نمیکند .کریمی فر افتخار لرستان میباشد بله مدیر کل قبلی که ………………بود چه کاری واسه آموزش و پرورش انجام داد همین دیروز ازدکتر کریمی به عنوان بسیجی تقدیر شد انگار که نماینده ما ……….. .متاسفیم با این ……… که …………

  20. ناشناس

    مدیر کل باید برخورد جدی با نماینده داشته باشد

  21. محمدزاده

    با سلام وارادت خدمت هم استانی های عزیز
    آقامحمدی ……خودت با خدای خود خلوت کن ببین نیروهای جدید با نیروهای قبلی قابل قیاس اند؟
    دکتر کریمی با کلانتری-معاون تربیت بدنی دکتر فرید بهرامی (دانشجوی ترم آخر دکتراست)با معاون تربیت بدنی سابق اسداله کریمی معاون متوسطه با معاون سابق-دکتر خیرایی رئیس طرح وبرنامه با رئیس سابق این بخش-توکلی معاونت ابتدایی ۱۵سال پیش معاون متوسطه بود با معاون ابتدایی سابق-همین مدیر ناحیه ۲ بهمنیان با سهرابی ووووووو
    میخوای چرخی بزن از مردم کوچه وبازار بپرس از مدیر کلی انتقاد کردی که مدیر برتر معرفی شد از طرف بسیج کشور که حقیتقا هم برتر است

  22. حسنی

    آقای دکتر کریمی افتخار استان لرستان هستند ، چرا فقط …….این نظر رادارد ، بقیه نماینده های محترم استان صدرصد دکتر کریمی را قبول دارند،بااطمینان می گویم دکتر کریمی مشکل ندارد این آقای……ا…

  23. پلدختری

    هرچند با عباس دارایی بشدت مخالفم ولی اینکه پذیرایی همه سلیقه ها و دیدگاه حتی مخالف هست جای تشکر داره.

  24. بیطرف

    درودبرجناب اقای عباس دارایی .شایسته است جناب اقای…………. فکری به حال خودش بکند مجددا منتظرباشد درانتخابات بعدی ……………ارزو میکردم ایشان د……….. روشن شود .ازطرفی جناب اقای …………. رویکرد نظام جمهوری اسلامی با موفقیت درصحنه بین المللی به افقهای تازه ای دست یافته است باید اذعان کنم فصل هتاکان،حراج کنندگان بیت المال “وغارتگران اخلاق انسانی به سرامده است آیایارسالت ……مجوزی برای توهین تهمت وافترا و…… است .این ……….. مشاور یامشاورانی نداردکه ایشان راتوجیه کنند زبان ………… .درمثل اورده اندکه “”پسته خالی چو لب واکند رسواشود””

  25. آزاد

    چه معنی دارد افرادی درقامت وکیل مدافع وارد شده وبه نوعی ……. تشکیل داده وافراد را محاکمه می کنند، میخواهم بدانم جایگاه…………کدام است که ……… می کنید؟؟!!
    پیشنهاد میکنم با اخبار تازه خواننده برای مطالب ………. خود تدارک کنید.
    شما قبلاً در ……
    .

  26. صادقی

    سلام و درود بر شجاعت عباس دارایی وتقدیر از کامنت شاهرخی فرهنگی بازنشسته

  27. شهروند

    درود خدا برآقای آقامحمدی نماینده کوشای لرستان-برخی از نمایندگان محترم لرستان ،ضعف های مدیریتی وافت کاری برخی مدیران استانی وشهرستانی را میدانند ولی صرفا”به دلیل انتصاب دوستانشان ،رودربایست هستند حرف حق را بزنند و مزایا را ازدست میدهند.ولی آقای آقامحمدی رویکرد ثابتی دارد درخصوص انتصاب درآموزش وپرورش استان از اول تاکنون وارتباطی با تغییر برخی مدیران مد نظر ایشان ندارد ./بنظرم دوستان همگی وضعیت وتوفیقات آموزش وپرورش مناطق وشهرستانها را از ادارات وسایت وزارت بگیرید و مقایسه کنید قضاوت بادوستان!!!باسپاس از مدیر سایت

  28. علی فرهنگی

    کاش نظر دهندگان به شجاعت و صراحت و صداقت نمره مى دادند نه به مطامع و منافع ؛ آقامحمدى را آنها که دل پاک دارند باید قضاوت کنند که در پاسدار از آزادگی پاکی عدالت و دفاع از مظلوم ومخالفت با ظلم و ظالم یکرنگ بوده است در همین نطق بالا چه کسی چنین جسارتی دارد با چشم بستن از منافع خود از حقیقت دفاع کند چه کسی جسارت اعتراض به آمار دروغ بیکاری و اعتراعتراض به تبعیض و استخدام های رانت را دارد و اسم هم ببرد از بیچاره و بچه مستضعف ها دفاع کند. چرا به دفاع از حقوق مردم و آرمان های انقلاب اسلامی که در آن نطق هست توجه و تحسین نمی کنید و کامنت نمی گذارید
    معلوم است برخی بازنشته که برگشته اند و دارند حقوق سایر معلمان و فرهنگیان به حلقومشان ریخته مى شود بدون خواندن متن مامور فوش دادن شوند
    من اطلاع دارم ……… شب به خانه آقامحمدى رفته که راضی اش کند ولی او مثل بعضی ها حاضر به معامله نشده است
    آقای دارایی چطور شما کامنت های منفی را که افرادی صرفا بخاطر نفع شخصی مى گذارند را کار مى کنی که ارزش تمامیت نطق را تحت شعاع قرار دهی که چنین تصور شود آقامحمدی فقط در مورد مدیر یک اداره حرف زده است و تیتر خود را هم بر خلاف همه حمله نماینده به مدیر قرار داده ای اولاً در نطق نماینده بحث بیکاری و پارتی بازی هست بحث زمین خواری هست بحث هسته ای هست بحت مسائل شهری هست چطور فقط حمله به مدیر آموزش و پرورش و فقط کامنت گذاری در این خصوص درسایت جنابعالی مورد نظر قرار مى گیرد ضمن اینکه من هرچه نگاه مى کنم اسمی از مدیر اداره آموزش و پرورش هم نمی بینم. این تک ساعت نگاه کردن به این نطق که چند بعدی هست مى رساند که توجه به حمایت از یک نفر به توجه به حقوق عامه که در نطق نماینده است شاید نفعش بیشتر باشد

    • شهروند

      واقعا”ماهم با حرفهای آقامحمدی موافقیم-بیلان کاری مدیران جدید آموزش وپرورش را از جهت شاخص های عملکردی -براساس وجدان وانصاف وآمار وزارت -با مدیران قبلی مقایسه بفرمائید قضاوت باشماست.البته تغییر طبیعی است وهم استانیها هم می پذیرند لیکن واقعیات را نباید انکار کرد .اگر میخواهیم پیشرفتی داشته باشیم.

  29. شاهیوند

    تا جایی که ما تحقیق کردیم هیچ کس از مدیران کنونی آموزش و پرورش در شهرستان های لرستان دوست نمایندگان و یا هم جریان نمایندگان لرستان نیستند اگر موردی را سراغ دارید مستندآ ارائه دهید. گودرز کریمی فر نه در اختیار نماینده ایی بوده و نه در انتصاب ها معیارش سیاسی مطلق بوده شما به بیوگرافی و رزومه مدیران منصوب او نگاه کنید همه یا عضو خانواده شهدا هستند یا ایثارگرند یا سابقه جبهه دارند و طبیعی است که با تغیر دولت مدیری هم تغیر کند و نباید آن را مسمسک قرار دهیم که چرا مدیر فلان حذف شده و کار به جایی بکشد که اوضاع بد شود و حرف هایی نثار مدیر کلی کنیم که عزیز است و وزیری را بکوبیم که همین دیروز از مجلس مجددا رای اعتماد گرفته است

  30. علی فرهنگی

    معلومه شد که خیلی بیطرف تشریف دارید!؟ چطور کامنت هایی که اهانت به نماینده مردم در آنها هست بدون کم کم و کاست و بدون نام نماینده مردم چاپ مى کنید اما کامنت هایی که نام مدیرکل آموزش و پرورش در آنها هست هیچگونه بار اهانت و لفظ اهانت آمیز در آنها نیست به صرف اینکه احتمال مى دهی به ضرر ……. باشد جای اسم او نقطه چین می گذاری! مثل خبر رفتن آقای ………به خانه آقامحمدی نام کریمی را حذف می کنید و نقطه مى گذارید. خوب معلوم است که سایت شما ظاهرا کامنت گذاری اش با مدیر آموزش و پرورش هماهنگ است و با نظر مدیر آموزش و پرورش کامنت ها را می گذارید
    رتبه های کنکور آموزش و پرورش استان در سالی که آقای کریمی مدیر بوده نسبت به گذشته چه حال و روزی پیدا کرده؟ شما که لقب افتخار به ایشان می دهید و به خاطر وی فحش و ناسزا چاپ مى کنید خود را در این افتخار ! وی هم شریک مى داند؟ ایشان فقط دنبال راضی کردن نمایندگان و استانداری است و نمونه اش هم …………

  31. شهروند فرهنگی

    همان زمانی که آقای آقا محمدی نطق آقای مطهری را … باید می دانستیم که مردم محترم خرم آباد ……. که به ایشان رای دادند .آقای آقا محمدی د………. که به مدیرکل محترم و وزیری که دو بار از مجلس اصولگرایان رای اعتماد گرفته گیر دادی اگر ………و به فرزندان انقلاب که در دفاع مقدس خوش درخشیدند تهمت نزنید و به فکر قیامت باشید این دوره چهار ساله خواهد گذشت و شما ………. .پس مراقب اعمالتان باشید .

  32. آسد

    در پاسخ به علی فرهنگی
    شایسته بود از مصاحبه ایشان با رسانه ملی در کنار دکتر بروجردی ومشاجره ایشان با دکتر عراقچی نیز که ……… سخنی به میان آید!!!
    خدا وکیلی با چه زبانی این ……. را میخواهید توجیه کنید
    بخدا …….. جایگاه وپایگاه لرستان را چقدر می خواهید تنزل دهید .

  33. امیری

    جناب آقای علی باصطلاح فرهنگی!!
    شما چقدر با نظام تعلیم وتربیت آشنایی دارید؟؟
    نتیجه رتبه کنکور امسال برآیند حداقل ده سال گذشته است. پیشرفت وتوسعه علمی فرآیندی تدریجی وزمان براست، یک شبه ودفعتا قابل وصول نخواهد بود،
    درعجبم در توهم تصمیمات خلق الساعه سیر می کنید
    جناب بیشتر تعمق وتدبر کنید!!
    حداقل با اهل فن دراین خصوص مشاوره نمایید. آنگاه متوجه خواهید شد ومن بعد سعی می کنید از باب پیش داوری وارد نشوید
    هر گونه اظهار نظر باید واجد تعقل وتفکر وروشن بینی وانصاف باشد
    تعصب کور نداشته باشید

  34. شاکرمی

    خیلی برام تعجبه که بعضی دوستان حرفهای نماینده مجلس را در مورد کریمی فر تخریب نمی دانند اما یک انتقاد که چرا آقامحمدی در مورد یک مسلمان شیعه دوازده امامی در صحن مجلس اینجوری حرف زده تخریب به حساب میارن والله نوبره حرف نزنیم بهتره

  35. فرهنگی

    آن جناب که بحث کارشناس و مستدل آقامحمدى با عراقچی و پاسخ کافی نداشتن عراقچی در برابر سوالات آقامحمدى را به عنوان برخورد بد آقامحمدی تلقی نموده معلوم است یا آن مناظره را ندیده و از شنیده های مغرضانه قضاوت مى کند یا اصلاً بحت را متوجه نشده است اگر شده سوالات آقامحمدی و پاسخ های عراقچی را ذکر کند تا خوانندگان بلوطستان که مى فهمند قضاوت کنند
    بعد از سال ها نماینده فرستادن کسی بلند شده که نام لرستان را از نظر مباحث مختلف از جمله مباحث سیاسی و علمی در میان نامداران و صاحب نظران کشور بلند کرده و با اعتماد به نفس و شجاعت و احاطه به مسائل به مناظره با مدعیان مى پردازد اگر ……. قضاوت مى کردید به این پدیده که دانایی قوم لر رابه رخ مى کشد افتخار مى کردید ولی ظاهرا برخی فقط گوشه گیری و تحقیر پذیری و سکوت را سهم قوم لر مى دانند
    درود بر فرزند شجاع لرستان

    • ناشناس

      فرهنگی محترم بااین همه توهین جز…… برای لرستان چیز دیگه نصیب ما لرها نمیشه. نماینده مردم به یک فرد اصیل وتحصیل کرده اینجور تهمتی میزنه جای تاسف داره تا این ……… کاش ما چندتا مسئول مانند کریمی فرداشتیم

      • داریوش جودکی

        ما اگر از یک انتصاب نگرانیم و یا به روندی اعتراض داریم راهش تذکر است نه بیان مساله ایی که از لحاظ شرعی گفتنش پسندیده نبود و هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی گفتن اینکه فلان کس در فلان جا کاری کرده اصلا در ادبیات ما جامعیتی ندارد و فقط کاری می کنیم که جایگاهها خدشه دار شوند الان چه کسی مسئول بی اعتمادی احتمالی به مدیرکل فهیم و ارزشی و فهیم جناب حاج گودرز کریمی فر است؟اگر فردا در مدرسه ایی یا در کلاس درسی این حرف دهن به دهن چرخید چه باید بگوییم؟

    • پلدختری

      اقای فرهنگی شما مثل اینکه جلسه کمسیون امیت ملی با عراقجی را ندید .در اون جلسه افا محمدی با سوال های تکراریی که هزارن بار جواب سوالها را عراقچی داده بود میخواست …..بده ولی …شد ونشون داد که نماینده …. اگه شما معتقید که عراقچی نتونست جواب بده باید به حال لرستان ……

    • حمید

      ای آقا شجاعت کجاست ،شجاعت در جذب اعتبارات اشتغالزایی است یا تهمت زنی ودرگیری با نماینده شجاعی مثل دکتر مطهری و …وووووو……………………….این شجاعت است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      فضای مجازی پر است از ……

  36. فرهنگی

    جناب پلدختری شما که جلسه کمیسیون امنیت ملی را دیدید؟ مى شود بگویید آن سوالات تکراری ! که هزاران !!!!!!!! …….. بار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟……… بار عراقچی جواب آنها را داده! ؟!؟!؟!؟!؟ چه بودند؟ شما ظاهرا تو جیب عراچی تشریف داشته اید که هزاران بار را شمرده اید !
    این سخن بی معنا و مفهوم شما آدم را به یاد آن بابا مى اندازد که میخواست ادعای دانایی در بیاورد گفت بروید کرور کرور درخت بکارید! گفتند یا جناب مستطاب معنی کرور را نمی داند یا اینکه درخت را نمی داند چه هست!؟

  37. علی

    اقای حمید شما یا واقعاً از اعتبارات بی اطلاع هستید یا پا روی حق مى گذارید چون آقایان نماینده از ماده استفاده از نفت براى مناطق کم توسعه که قبلا هیچ به لرستان نداده اند به اندازه بودجه کل استان یعنی چند صد میلیارد تومان پول برای اشتغال گرفته اند که بیش از ۲۰ میلیارد فقط سهم پلدختر شده است . مى توانی فردا زنگ بزنی به استانداری بپرسی

  38. خزایی

    آقا محمدی …… نماینده ایست که به مجلس رفته و .. من که به ایشان رای دادم
    و حالا که دیگر ..
    آنچه مشهود است این استکه عملکرد کریمی مناسب بوده و مداما از ایشان تجلیل میشود آیا این ها همه الکی است و …….. شما در مجلس که هیچ اساسی نداره درسته؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان