شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خارج از نُرم کشوری متخصصین مورد نیاز پلدختر تامین می شوند

۱۱۱۱ (۱)

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در دومین روز سفر خود به لرستان صبح جمعه وارد پلدختر شد و از نزدیک مسائل و مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی کرد. به گزارش بلوطستان دکتر حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در بدو ورد به پلدختر در ورودی شمالی این شهر مورد استقبال نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه و فرماندار پلدختر و همچنین تنی چند از مسئولین محلی قرار گرفت.
وزیر بهداشت پس از مراسم استقبال از آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی “ره”پلدختر بازدید و مشکلات این مرکز درمانی را بررسی کرد.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی “ره”خطاب به دکتر هاشمی وزیر بهداشت گفت: پلدختر در حوزه بهداشت و درمان توفیقات خوبی داشته اما همچنان با برخی کمبودها مواجه است که از جنابعالی به عنوان مقام عالی وزارت می خواهم این مسائل را با مساعدت برطرف نمایید.
دکتر علی کاییدی افزود: بیمارستان پلدختر به ۱۵۰هزار نفر در شهرستان های پلدختر و رومشگان و بخش ماژین استان ایلام خدمات ارائه می دهد و لذا به دلیل بار زیادی که بر دوش این بیمارستان افتاده باید به تناسب مراجعه کنندگان امکانات توزیع شود.
وی به کمبود پزشک متخصص در رشته های چشم پزشکی، ارتوپد و ارولوژی در بیمارستان اشاره کرد و گفت: کمبوداتی نظیر بخش آی سی یو، محدود بودن تعداد تخت های سی سی یو از دیگر مشکلات این بیمارستان است که ما چشم انتظار مساعدت وزارت بهداشت در این خصوص هستیم.

۱۱۱۱ (۲)

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود دستگاه ها و تخت های دیالیزی است از دیگر مشکلات حوزه بهداشت و درمان پلدختر است به طوری که شمار بیماران دیالیزی این بیمارستان به گفته دست اندرکاران این بیمارستان ۲۱ نفر و داشتن پنج تخت مخصوص دیالیز با تعداد مراجعه کنندگان تناسبی ندارد.
وی به کمبود تجهیزات سی تی اسکن در بیمارستان پلدختر اشاره کرد و افزود:دانشگاه علوم پزشکی ۲۵درصد سهم خود را در این خصوص تامین کرده و باید هر چه زودتر این امر نیز محقق شود.
وزیر بهداشت نیز در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان پلدختر از نظر تجهیزات و پرسنل از وضعیت مطلوبی برخوردار است و سعی خواهیم کرد پس از جمع بندی مطالب این مشکلات اولویت بندی و مرتفع شوند.
دکتر قاضی زاده هاشمی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای بزرگ دولت دکتر روحانی بحث مذاکرات هسته‌ای و به سرانجام رساندن برجام بوده است که باید در این زمینه از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده و ملت ایران تقدیر و تشکر شود.
وی ادامه داد: دستاوردهای برجام در آینده تأثیر خود را در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش پزشکی خواهد گذاشت و ملت ایران از این دستاوردها استفاده خواهد کرد.

۱۱۱۱۱۱

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از نزدیک با مشکلات و نیازهای این بیمارستان در بخش‌های مختلف از جمله کمبود پزشک متخصص، کمبود تجهیزات پزشکی و … قرار گرفته بود ،افزود: دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان تامین شده و به زوذی راه اندازی خواهیم کرد.
قاضی‌زاده‌هاشمی خاطر نشان کرد: در بحث تأمین پزشک متخصص کار کارشناسی و بررسی‌هایی را در این زمینه انجام می‌دهیم که در صورت نیاز و خارج از نُرم کشوری چون استان لرستان یک استان محرومی است ما پزشک ارتوپدی، پزشک متخصص ICU و CCU و پزشک متخصص گوش، حلق و بینی را در این شهرستان تأمین می‌کنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه در شهرستان پلدختر ۲۰ بیمار دیالیزی به گفته رئیس شبکه بهداشت این شهرستان وجود دارد و تنها برای این بیماران پنج تخت فعال است تلاش می‌کنیم که سه تخت از این تعداد تخت‌هایی که مشکل دارند را تجهیز و تعمیر کنیم تا بیماران دیالیزی در این زمینه مشکلی نداشته باشند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان تقبل کرده و مابقی آن را وزارت بهداشت تأمین و طی هفته‌های آینده به این شهرستان ارسال می‌‌شود.
دکتر هاشمی به آماده بودن دستگاه سی تی اسکن برای این بیمارستان اشاره کرد و افزود: در صورتی که بیمارستان جانمایی مناسبی برای آن داشته باشد دستگاه تا یک ماه آینده تحویل داده می شود. استاندار لرستان هم با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان لرستان گفت: این دومین سفر وزیر طی سال جاری به استان است که با هدف رسیدگی به وضعیت بیمارستان های لرستان و رسیدگی به مشکلات بهداشت و درمان لرستان انجام شده است.

۲۲

هوشنگ بازوند افزود: باید از سفر دو روزه وزیر بهداشت و بازدید وی از شهرستان‌های استان لرستان تقدیر و تشکر کنیم، چراکه این سفر قطعاً دستاوردهای خوبی را در زمینه بهداشت و درمان در استان لرستان به دنبال دارد.
وی گفت: مشکلات بیمارستان که دغدغه جدی مسئولین شهرستان و نماینده مردم پلدختر در مجلس هم بوده و آنها را برای وزیر محترم بهداشت تشریح کردند ان شاالله مورد دقت نظر وزیر بهداشت قرار خواهد گرفت.
استاندار لرستان گفت: در این سفر دکتر قاضی زاده در جریان نحوه اجرای طرخ تحول سلامت در استان لرستان قرار می گیرد.
وی افزود: وزیر بهداشت آشنایی کاملی نسبت به مشکلات حوزه سلامت مناطق محروم بخصوص استان لرستان دارد و برای رفع کاستی ها مشکلات حوزه بهداشت و درمان مناطق مختلف استان به طور ویژه پیگیر هستند.
استاندار لرستان ادامه داد:سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی قبل از اینکه به عنوان وزیر بهداشت معرفی شود یک مؤسسه خیریه در سطح کشور داشت و با مناطق محروم کل کشور در ارتباط بود.
وی افزود: وزیر بهداشت شناخت کامل و مطلوبی از محرومیت‌های بهداشت و درمان استان لرستان دارد و امیدواریم این سفر بتواند بخشی از مشکلات و گرفتاری‌های استان لرستان را در زمینه بهداشت و درمان حل کند.
بازوند گفت: تلاش ما این است که مشکلات استان لرستان را در زمینه بهداشت و درمان جمع‌بندی و در اختیار وزیر بهداشت قرار دهیم تا بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل و فصل کنیم.
وی اضافه کرد: طی این سفر دو روزه، وزیر بهداشت به استان لرستان از نزدیک با مشکلات بهداشت و درمان شهرستان‌های استان لرستان به ویژه شهرستان نورآباد، الاشتر، کوهدشت، ازنا، الیگودرز و پلدختر آشنا شده و تمام مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار داده است.

۱۱ (۲)

بازوند افزود: در پایان سفر وزیر بهداشت جلسه جمع‌بندی این سفر را در استان لرستان بررسی می‌کنیم و امیدواریم خروجی خوبی را برای استان لرستان به دنبال داشته باشد.
مسئول شبکه بهداشت و درمان پلدختر نیز گفت: بیمارستان امام خمینی “ره”پلدختر با دارا بودن ۶۴تخت بیمارستانی در سال ۱۳۸۹ با پنج هزار مترمربع زیربنا راه اندازی شده است.
“احمد کرموند” افزود: نبود بخش آی سی یو، کمبود تعداد تخت های سی سی یو، کمبود پزشک متخصص بخصوص در رشته های چشم پزشکی، ارتوپد و ارولوژی از جمله مشکلات و کمبودهای بیمارستان پلدختر است.وی به هتلینگ بیمارستان و اقدامات عمرانی در راستای ایجاد کلینیک در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان هم اکنون دارای ۱۳ پزشک متخصص است که تعدادی از آنها ثابت نیستند.
گفتنی است وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز از سفر خود به لرستان در مسیر رفتن به شهرستان پلدختر از مرکز بهداشت و درمانی بخش معمولان این شهرستان به عنوان تنها بخش مورد بازدید قرار گرفته اش در سفر به لرستان بازدید کرد و ضمن گفتگوبا بیماران و همراهان بیمار در این مرکز ، در جریان مسائل و مشکلات بیماران قرار گرفت.
وی خطاب به دکتر کاییدی نماینده پلدختر و معمولان در بدو ورود به پلدختر گفت:”آقای دکتر ، مشکلات معمولان را هم بررسی کردیم ،امیدوارم بتوانم هر آنچه که از دست مان می آید را برای این منطقه و شهرستان شما انجام دهم.”

  1. ناشناس

    امکانات بیمارستان ما خوب است اما باید به حضور جراح توجه بیشتری شود آقای کاییدی بیشتر از این کارایی دارند و باید تلاش کند

    • محمدرضایی نژاد

      حیف از این افرادی که نمک خوردند و نمکدان شکستند اما خدا ابرویشان را برد و زبانزد خاص و عام شده اند و کسی هم برایشان حرمتی قائل نیست خوردید و بردید و رفتید اما خدا هست

  2. محمودی

    پس کی میخواهید عینک های دودی را بردارید انصاف هم چیزه خوبی هست/نماینده های قبلی را دیدیم مگر انان مرد دولت نبودن؟چرا هچ کدام از این امکانات نبود؟مگر در دوره انان همه دولت ها سرکارنبودند پس چرا کار نکردند؟من دوست ندارم مردم شهرم به دنبال این آن بدوند تا نماینده را ببینند؟من دوست ندارم سرکله کسانی پیدا شود که در غذا خوردن هم لشکری ازادم را بیاورند و گوشت برشته وپخته قرمز سفید بخورند خوب هست کمی واقعبین باشیم.امیدوارم دست ازلجبازی بردارید و ب دنبال هدف های بالاتر باشیم نه عقده های قدیمی

    • محمدرضایی نژاد

      بعضی ها فقط نمایندگی را برای اسم و رسم می خواهند کس ینیست از همین آقای چراغی بپرسد برادر چرا وقتی که سودای نمایندگی به سرت نزده بودی خبری ازت نبود-در کدام حرکت سیاسی فعال بودی -سال ۸۶موضعت در قبال انتخابات چی بود -به کدوم جریان سیاسی تعلق داری- در انتخابات ۸۸به کی رای دادی به هر صورت مردم هم باید بدانند به چه کسی را ی مدهند

  3. پلدختری

    الحمدالله برای دکتر کاییدی خدا قوت مرد لر

    • امین

      فرماندار باید جلوی تخلفات احتمالی و حضور مدیران در جلسات را بگیرد اما مثل اینکه مرغ همسایه غاز است

  4. ایمانی

    اگر عمری باشد دوران پس از کاییدی را هم خواهیم دید اما به شما بگویم که اگر کارنامه کاییدی را در اموزش عالی و آب و کشاورزی و راه و بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی و توسعه گازرسانی و آبرسانی روستایی بقیه داشتند همه جوره بر سر مردم می زدند فراموش نکنیم که ما هم می مانیم و می بینیم که چگونه مردم بعد از کاییدی باید برای یک نامه خالی دهها نفر را ببینند و شام و نهار بدهند و کسی هم جرات نداشته باشد به نماینده ای بگوید بالای چشمت ابروست.
    فراموش نکردیم که وقتی آقای الهی نژاد از شاهرخی انتقاد کرد چطوری دو سه نفر بدون توجه به جایگاه امام جمعه نماز جمعه را متشنج کردند اما زمانی که آقای لروند بارها به دو برادر ارزشی حمله کرد و به کاییدی انتقاد کرد و به دفاع از مخالفان اصولگرایی فقط به بهانه همشهری بودن پرداخت کسی نگفت چرا باید به ما اینگونه برخورد شود خداهم خواهد بود و نگاه خواهد کرد کمی عاقلانه تصمیم بگیریم .
    به خون شهدا من به کاییدی رای ندادم اما واقعیت ها را می بینم

  5. حسنوند از الشتر

    درود خدا بر دکتر کائیدی که بهداشت ودرمان استان را کلا ارتقا داده اند
    پیگیر راه اندازی رشته دندان و دارو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان شدند

  6. العبد

    سلام برادری که خود را حسنوند الشتری معرفی کرده اید فکرنکنم شما الشتری باشید فکرکنم همشهری پلدختری هستید

  7. دریکوند

    کائیدی در این مدت ندیدم باماشین بیت المال حتی دنبال وظایف نمایندگی اش باشد.بدون هیچگونه تشریفات باآژانس کرایه. ای شخصی وبدون هیچگونه تشریفاتی همواره دنبال برطف کردن مشکلات عمومی مردم خصوصا قشرضعیف جامعه بوده ودراین مدت باوجودهمه نامهربانی های سیاسیون شاهدپیشرفت های شگفت انگیزی در حوزه های آموزش عالی.بهداشت ودرمان.راه های ارتباطی.آب اشامیدنی روستاها.برقرسانی روستاها.گاز و….بودهایم…
    جرم کائیدی. جلوگیری از رانت خواری وویژه خواری وشکستن. تابوی حریم های قدرت وبرملاکردن چهره واقعی .. بود که خود را تافته جدابافته دانسته وردای نمایندگی را فقط برازنده ومیراث خودمیدانستندب

  8. زاگرس نشینان

    کاربرای رضای خداگفتن ودادزدن نداره،هشت سال خدمت کافیه،خسته نباشی

  9. مثلا علی یا سجاد

    نگارش این کامنتها خیلی شبیه به همه ولی با اسامی مستعار.تهران

    • نوری

      جانم انتقاد بکن،به کاییدی رای نده اما حقایق را انکار نکن زیرا امام على علیه السلام می فرماید : اَلحِرصُ وَالکِبرُ وَالحَسَدُ دَواعٍ إِلَى التَّقَحُّمِ فِى الذُّنوبِ؛ حرص و تکبّر و حسادت، انگیزه هاى فرورفتن در گناهانند. نهج البلاغه(صبحی صالح)،ص۵۴۱ ،حکمت ۳۷۱

  10. موافق

    همه ی نماینده ها خوب بودن بالاخره کارایی کردن ولی این دوره هم یک فرهنگی بنام حاج غلامرضا کوشکی وارد مجلس میشود تا فرهنگیان عزیز نیز نقشی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی داشته داشته باشند

  11. جوان اگاه پلدختر

    چطور در این ۸ سال بهوفکر پلدختر نبودید،۸سال است ادعایه عضو کمیسیون بهداشت را داری،تازه یادت افتاده بیمارستانی هست که نه پزشک ماهر و خوب دارد ،نه متخصص دارد،جواب تمام ازمایشها اشتباه،نه گوش حلق،نه مغز و اعصاب،نه چشم پزشک،نه زنان به اندازه کافی،نه گوارش،نه کلیه و مجاری ادراری،نه ارتوپد،نه …..،یک درمانگاه روستایی بزرگ هست ،حالا که یک ماه مانده به انتخابات اوردی که استفاده تبلیغاتی بکنی،الحمدالله الان بیشتر قشر جامعه تحصیل کرده هستند و جوان و اگاه،نیت هر فرد و شخصیت هر کس را خوب تشخیص میدهند و به راحتی مغلوب نیرنگ و حقه تکراری و نمیشوند و هیچ گاه شخصیت خود را با … هم عوض نمیکنند.

    • عزیز جودکی

      خجالت بکشید تازه یادش افتاده؟؟؟؟؟ او خود بانی بیمارستان است انصاف شما دفن شده است بخاطر اینکه فلان فرد رد صلاحیت شده مورد اقبال باشد ،شما اول بروید تآییدش کنید بعد بیاید برای مردم کُرکُری بخونید.
      تآییدیه رو چرا پخش نمیکنید که مردم ببینند؟؟؟؟؟؟؟؟هاهاهاهاهاها

    • نظری

      کاییدی در دوران نمایندگی اش خدمات زیادی ارائه کرد اینطور که نمی شود وقتی کاری بزرگ مثل بیمارستان انجام شود بگی مال قبلی ها بوده،درمانگاه تامین اجتماعی ساخته شود بگی دولت بوده،آب بزرگ کوثر تکمیل شود بگی مال دولت بوده و حق مردم بوده و اینها کاری نیست و فلان و فلان و فلان راه انجام بشه بگی سیاست کلان بوده ،گاز بیاد بگی روستاها هم گاز دارند و حق ماست می پرسم از جنابعالی اگر حقت بوده چرا قبلی ها بهت ندادند؟بیمارستان اگر دولت بوده چرا دولت قبل از کاییدی انجام نداد بالاخره یکی باید باشد که برود و دولت را متقاعد به اعتبار و بودجه پلدختر کند یکی باید باشد که از دولت التماس و خواهش کند مردم همه چیز را می دانند سی تی اسکن هفت ماهه که خریداری شده وزیر بهداشت هم این حرف را تایید کرده برو به خبرگزاری ها مراجعه کن فقط بهت بگم سی تی اسکن جانمایی اش تا یک ماه اینده حل و مستقر خواهد شد اما تو همچنان چشم هایت را می بندی و می گی این هم دولت بوده و حق مردم بگو تا دندت نرم بیاد

  12. جواب آقای دریکوند

    دوست عزیز که گفته اید فلانی باماشین بیت المال استفاده نکرده بهتره چشمت را باز کنی آقای …که همیشه با ماشین …چه کسی را از فرودگاه اهواز وکرمانشاه میاورد من این را ایرادی نمی دانم ولی جواب حضرتعالی رادادم چون حق ایشان بوده از وسیله دولتی استفاده کند

  13. معمولاني فر

    این اقدام ریا و دروغ است عوام فریبی است مردم آگاهند و بیدار

  14. گله مند

    سلام و ادب به تمام همشهری های عزیزم
    و جناب آقای دکتر کاییدی جای تاسف دارد که دوباره وارد عرصه انتخابات شده اید اگر حضرت عالی برای جوانان مشکل بیکاری را رفع می کردید در این هشت سال ( حداقل یک کارخانه ….) اگر جناب عالی که عضو کمیسیون بهداشت هستید یک دستگاه پزشکی ( ام آر آ یا سیتی اسکن یا …) برای رفاه مردم این شهرستان می آوردید و در ضمینه کشاورزی فقط و فقط و فقط در زمینه بذز و کود شیمیایی جهت راحت تهیه کردن آن نه بیشتر ( که همان کود های دولتی را آزاد از آقایان ….. و ……. و …… تهیه می کنند !!!!!) نیاز به تبلیغ نداشتید حتی زدن یک بنر مانند نماینده شهرستان بروجرد آقای بروجردی
    بحث گاز رسانی و دانشگاه و راه طرح های ملی اند بابت ذهنیت بعضی دوستان
    اگر نگاهی به دره شهر با یک چهارم جمعیت شهرستان ما نگاهی کنید متوجه همه چیز میشوید بقیه جاها بماند…..

    • عزیز جودکی

      خیلی انصاف به خرج دادی
      همه جریان شما را میشناسند .کارخانه طبق کجای وکدام بند اصل۱۴۴؟؟؟
      دولت ورودی ندارد در بحث ایجاد کارخانه که نماینده فشار بیاورد اگر قانون را نمیدانید لا اقل لال بشید

  15. ناشناس

    من با نظر این جوان آگاه پلدختری موافقم ایشون دیگه آرا انتخابات رو نداره من در یک روستا زندگی میکنم در دوره قبل این آقا در این روستا ۳۵۰ رای داشت ولی الان ۵۰رای هم نداره همون افرادیکه به ایشون رای دادند رفتند سمت کسی دیگه پس بنا براین تلاش وسیا نمایی دیگه فایده ای نداره

  16. قاسمی

    وقتی با یکی غرض ورزانه برخورد می کنیم اگر کوه را هم جابجا کند می گوییم کاری نشده است این افراد غرض ورزعشقشون استقرار افراد در ابادی های اطراف و مراجعه به واسطه ها و مجالسی است که نماینده دست نیافتنی باشد و برای خودش پرستیزدرست کند

    • شهروند

      این سفر جنبه تبلیغاتی داشت .قبلا”مصوب شده بود که خدمات جدید ارائه شود.انشا الله باحضورآقا سیدحمید کاظمی نگرش ها ی فرهنگی اجتماعی اصلاح شوند.خدمات بیشتری به شهروندان ارائه شود.واقعا”دراین ۸ سال تبلیغات انتخاباتی فاسد شده باید بری ظرف بشوری برا مردم؛باید سبزی پاک کنی و……-البته مطمئن باشید نماینده جدید ؛نماینده فعلی نخواهد بود.

  17. کاظمی

    کاییدی ظالمه یا … و..که اینقدر مظلو.م هستن بین شما

  18. دلسوز پلدختر

    انسان باید واقع بین باشد, انصافا پلدختر و زیر مجموعه های ان از نظر وضعیت بهداشت و درمان در وضعیت وخیمی هستند, ای کاش این اقا عضو این کمیسیون نیود اونوقت ایراد کمتری بهش وارد بود

  19. دلسوز پلدختر

    فقط حاج غلامرضا کوشکی

  20. ناشناس

    فکر کنم توی همین روزها که پالایشگاه وکارخانه سیمان پلدختر راه اندازی بشه خانواده هایکه برای کارگری رفتن ساوه همه برگردند دیگه گل وبلبل میشه همه چی خوبه

  21. محمد

    این سفر فقط جنبه تبلیغاتی داشت.به هر کی اعتماد کنیم به کاییدی نه.دوبار رای دادیم هیچی ندیدیم.باتشکر از عزیزان سایت بلوطستان

  22. ابسری واشیان

    ولا این دور ها رای بیم وت /واشیونهادوره گذشته وت رای ندن ولی تومردانگی وه جا اوردی الان وه جای اینک پا چراغ وایم هایم پا بخاری هامون.شکر خدا سی کاییدی

  23. بهاروند

    دلواپسان آب و خشک شدن کشان را به یاد بیاورید که حتی کاییدی را مقصر خشک شدن کشکان می دانستندبعد روی نظرا این افراد فکر کنید چقدر بی منطق هستند

  24. راستگو

    خانی پور وکوشکی راسگوترین کاندیدا دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

    • جودکی

      وقتی می گوییم کاندیدا باید حرف هایش و ایده هایش را تشریح کند یعنی اینکه بگوید دقیقا هدف من از نماینده شدن چیست ،آقای دکتر کاییدی نماینده شد در هشت سال امد و زیر ساخت های پلدختر را ایجاد کرد وقتی راه نباشد طبیعی است که سرمایه گذار و تولید کننده .و صاحب سرمایه ای به پلدختر نمی آید اما رد همین جاده الان شش کارگاه فعال هستند در صورتی که ما قبل از این می توانستیم با سال ۵کیلومتر چهار خطه کردن جاده پلدختر به خرم آباد را در عرض ۱۲سال ۶۰کیلومتر چهارخطه کنیم.مرحوم حجت کاییدی ،صید محمد محمدی ،سیروس رفیعی،افشین رضایی، رضایی فرزند عزت رضایی،احمدی پسر دهیار مورانی تنها نمونه هایی از جوانان پرپر شده و عزیزانی هستند که در ۵کیلومتری پلدختر بعلت سانحه تصادف زندگی را ترک و به دیار باقی شتافتند.انسان باید به اینها توجه کند اگر نماینده ای در طول نه دوره گذشته سالی یک کار خوب مثل در مانگاه تامین اجتماعی یا آب کوثر و گاز روستایی و دانشگاه و بیمارستان و پمپاژ آبرسانی و..را پیگیری می کرد الان ما زیر ساخت هایمان کاملا مهیای سرمایه گذاری بود وقتی ۱۰۰روستای ما رد طول چند سال اخیر مثل زیودرا و جلگه و افرینه و چم قلا و دوکوهه و سراب حمام و زورانتل و بابابهرام و دول گز و کپرگه و لطوند و برآفتاب و لیت بر و سرنجه و وووووووووووووآب خوردن نداشته اند چطور ما می توانسته ایم به توسعه برسیم.
      وقتی جوانان ما برای یک مدرک کاردانی به نراق می رفتند چطور ما انتظار داشتیم شهرمان پیشرفت کند ،وقتی ما بیمارستان مان در دوران همین دکتر چراغی که الان مدعی نماینده شدن است در حد یک زایشگاه و سردخانه بوده چطور می خواسته ایم به بروجرد و درود تنه بزنیم .کمی واقع بین باشیم و بدانیم چه می خواهیم ،
      در بخش سیاسی هم ما صاحب ارزش های زیادی شده ایم من قبول دارم آقای کاییدی ضعف های متعددی دارد و نمی داند روی چه اشخاصی ضعیفی دارد سرمایه گذاری می کند اما فقط یاد گرفته ایم بگوییم طرهانی ها بر ما مسلط شده اند وقتی هم سوال می پرسیم کدام غیر بومی بر ما مسلط شده حرفی نداریم مگر انتصاب مدیرانی مثل کرمی تامین اجتماعی و باشی پور کار و میرزایی و هدایتی بازرگانی و افتخاری و محمودوند و قنبری و دیناروند آموزش و پرورش و میرزایی و عزیزی و قهرمانی بخشدار و چراغی محمودی بخشدار معمولان و خدایی کمیته و کرموند و بابایی و پارسا شبکه و نصیری مسکن و نظری جهاد و قوچی و ناظری پست و جودکی گاز و پناهنده برق و بهاروند آبفار و شاکرمی بیمارستان و فریدونی و حقی پور هلال احمر و کریمی فر ارشاد و دریکوند و قدم پور دانشگاه آزاد و پیام نور و کاییدی و نورعلیوند ورزش و محمودوند و کاوه بنیاد شهید و …..نباید بومی گرایی باشد مگر اینها سوای جهت گیری سیاسی که دارند بچه پلدختر نیستند چرا چشم را روی حقیقت می بندید فضای ایجاد شده که بومی ها هر چند هم ضعیف باشند مدیر می شوند همین محیط زیست و منابع طبیعی که الان محمودی نژاد و دریکوند مدیر آن هستند زمانی در دولت اصلاحات و هاشمی دست افرادی مثل یاری و زرین چقایی و احمدی کوهدشتی و خرم ابادی بود،اسماعیلی و زینی وند و مصیب کاشی و شجاع دریکوند وووومدیر آموزش و پرور ش ما بودند،طولابی تا یک دهه معاون فرماندار ما بود و بخشدار از چابلق ازنا و اراک برای ما می آوردند.
      برای معمولان همیشه بخشدار خرم آبادی می آوردند ،کمی واقع بین باشیم .گر غیر کاییدی کس دیگری نماینده بود همی اصلاح طلبان مسند گرفته می توانستند به راحتی مدیر شوند ؟پس چرا در دوران اصلاحات امید کاییدی و تاج پور و وفایی و جاجی رضا زینی وند و نظری مدیران منسوب به شاهرخی از جریان مخالف دولت مسند دار بودند چرا ما نمی خواهیم ببینیم که الان نه تنها مدیریت بومی شده در لرستان هم صاحب چندین مدیر کل شده ایم که به برکت حرکت شما مردم بوده و قطعا نماینده فعلی نیمچه تاثیری هم در انتصاب انها داشته است.
      گودرز کریمی فر آموزش و پرورش،نجفی منابع طبیعی ،آقایی دانشگاه فرهنگیان،آقا میرزایی دبیر شورای مواد مخدر،عزیزی دانشگاه لرستان ،کرموند آبفا نمونه هیی از پلدختر یهایی هستند که الان مدیر کل شده اند.

      • حسینی

        مدیر اداره های مخابرات و کمیته امداد معمولان و میراث فرهنگی و صندوق مهر رضا از یادتان رفته ه بمی هستند اصلاح کنید

  25. دانشجو

    بهتر است مسولینی که به شهرستان می آیند با افراد تحصیل کرده و نخبه شهرستان نشستی داشته باشند
    اینطور مخفیانه آمدن و برگشتن بی احترامی به مردم است

  26. جواب آقای جودکی

    سلام آقایی که خود را جودکی معرفی کرده اید متاسفم مسئولینی که اسم بردید بیشتر آنها توسط کایدی بکار گیری نشده اند واین آقا مخالف آنها بوده است آنهایی را هم که ایشان بهشون پست داد پس از عزل در دولت تدبیر وامید او را رها کردند ورفتند جایگاه اصلی وقبلی خودشان درد مردم همین بود که از نیروهای خدوم وانقلابی باید استفاده میشد نه اینگونه افراد که تا پست را از آنها گرفتند رفتند

  27. همشهری پلدختر

    آقای دارایی ضمن عرض سلام چرا درخبرحضرتعالی هیچ توضیحی درخصوص آمار غیر واقعی دربیمارستان پلدختر به وزیر محترم بهداشت دکتر هاشمی که با تذکر ایشان مواجه شد وخود وزیر نیز ناراحت شد توضیحی نداده اید آقایان نمیدانند که دولت تدبیر وامید آمار واقعی را میپذیرد نه غیر واقعی لطفا توضح دهید

  28. Roozbeh

    کوشکی تونسته بحث طایفه ای و شهری و منطقه ای رو به اتمام برسونه و همه رو متحد کنه،فلسفه کوشکی جفرافیای انسانیه نه جغرافیایی و یک ماه دیگه نتیجه این اتحاد رو انگشت به دهن میبینید

    • ناشناس

      طوری که این Roozbehگفته انگار انتخابات به یکپارچه کردن عشایر و طوایف و یک فتح مثل غنایم جنگیه بابا جان توهم نگیرت واقعیاترو نیگاه کن فدات

  29. پلدختری مقیم تهران

    و ۷اسفند بخاطره ایل جودکی تورا مینویسم دکتر کاییدی

  30. همشهری پلدختر

    الحمدلله تورا هم تهرونی کرده کاندید مورد نظرت خیلی عالیست

  31. دلسوز پلدختر

    فقط حاج غلامرضا کوشکی, چون شعار دروغ نمیده و فقط یک قول به مردم میده و اونم اینه که تا پای جونش برای مردم زحمت بکشه و مستقیم با مردم در ارتباط باشه, احسنت به چنین دیدگاهی

  32. Roozbeh

    ناشناس عزیز پس انتخابات چیه؟!!! انتخابات رای طوایف و مناطقه که همه دارن با کوشکی بیعت میکنن و نقطه چینی برا بقیه نذاشته

    • صراط مستقیم

      اگر اخلاق مجموع اعتقاداتی است که اعتقادات مذهبی را نیز شامل می‌شود، امروز بعضی ها باید در راستای دفاع از اعتقادات خود تکلیفشان را با عده‌ای که تحت عنوان اخلاقیات خود را زیر پرچم آنها پنهان کرده‌اند و از طریق روش‌های ضددینی و غیرمذهبی برای رسیدن به قدرت استفاده می‌کنند، روشن کنند. برخلاف نقد که دارای بُعد اصلاحی است، در تخریب بُعد اصلاحی وجود ندارد. در تخریب همواره تلاش می‌شود که با نوعی غرض‌ورزی اقدامات مثبتی که انجام گرفته است منفی جلوه داده شود. در تخریب، هدف این است که حقایق در جهت رسیدن به اهداف و منافعی خاص وارونه جلوه داده شود. بیایید فکر کنم یک نفر با این هجمه های که هشت سال اسن بر او می شود توانی هم برایش می ماند که پاسخگوی تمام مطالبات ما باشد.کسانی که می‌خواهند از راه تخریب به اهداف خود برسند، در واقع از شگردها و روش‌های ماکیاولیستی استفاده می‌کنند. آنها معتقدند که هدف هرچه باشد – چه مشروع و چه نامشروع – وسیله را توجیه می‌کند. در این نگاه هیچگاه به اخلاق توجه نمی‌شود و در مجموع نسبت به اخلاق دید قدرتمندانه‌ای وجود دارد. شناسایی و برخورد با کسانی که می‌خواهند برای رسیدن به قدرت از روش‌های نامشروع استفاده کنند، وظیفه همه آحاد جامعه است و مردم با رای معنا دار خود باید جواب این افراد را بدهند این جماعت هر بار شکست بخورند شکست را توجیه می کننند پس ماهم بالید عادت کنیم به سیلی زدن به این افراد

  33. Roozbeh

    واقعیت اینه که انسان تعصب رو کنار بزاره و اصلح رو انتخاب کنه،حاج غلام رضا کوشکی

  34. بهمن

    ” کسی که در آفتاب زحمت کشیده، حق دارد در سایه استراحت کند “حق کاییدی نمایندگی مجلس است

    • کاظمی

      تو هم که فقط همینو بلدی حالا من میگم فقط کاظمی
      اسفند ۹۴ ماه نویده بقیشو دوستان بگن

  35. زاگرس نشینان

    سلام ،جناب جودکی طرفدارباانصاف
    درمورددکترچراغی بروتحقیق کن قبل ازایشان بیمارستان پلدخترداشت خاک میخورد باحضورایشان بیمارستان افتتاح وراه اندازی شد،ازآن موقع تاالان حدودپانزده سال گذشته ،باتوکل برخدا مردم شریف حوزه پلدخترومعمولان دکترچراغی راراهی بهارستان خواهندنمود

  36. سید باقر از خرم آباد

    دکتر کائیدی لایق است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان