شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خودنیا رسمآ بر مسند برق لرستان تکیه زد

 photo_2008-06-21_00-37-01

فریدون خودنیا رسما به عنوان مدیر عامل برق لرستان معرفی شد. به گزارش بلوطستان آئین تودیع و معارفه مدیر ان عامل برق لرستان برگزار شد و پس از اینکه محمد بحرینی پس از شش سال و هشت ماه فعالیت در برق لرستان بازنشسته شده بود رسما خودنیا به جای او در مسند مدیر عاملی برق لرستان معارفه شد.سیدمحمد بحرینی‌ اهل بروجن چهار محال بختیاری است و از مهر ماه سال ۸۸ به عنوان مدیر عامل برق لرستان معرفی شده بود. خودنیا نیز پیش از این مدیر برق شهرستان پلدختر بوده که از نیمه دوم سال ۹۰ جای خود را به فخرالدین پناهنده داده بود. وی پس از آن نیز منطقه‌ی یک برق شهرستان خرم‌آباد بوده است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر  در این جلسه گفت: در حال حاضر کشور با کمبود سه هزار مگاوات کمبود برق مواجه بوده که این میزان در لرستان ۶۰۰ مگاوات است.وی افزود: به منظور مدیریت مصرف ۴۵۰ هزار مشترک برق دیماندی و کشاورزی باید به کنتور هوشمند مصرف مجهز شوند که در این راستا بخش کشاورزی باید در اولویت قرار گیرد.
حقی فام اظهار داشت:  تلفات انرژی تحویلی در لرستان ۲۰ درصد بوده که در حال حاضر به هفت درصد کاهش یافته است.وی ادامه داد: لرستان در خصوص توسعه کابل های خودنگهدار مقام نخست کشور را داشته و در واگذاری انشعاب، در کشور رکورد دار است.حقی فام گفت: بر خلاف وضعیت بحران طبیعی بر اساس شرایط جغرافیایی استان، عملکرد شرکت توزیع نیروی برق لرستان قابل قبول است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز در این آئیین گفت: در حال حاضر ۱۳۰ روستای ۱۰ تا ۲۰ خانوار استان فاقد برق هستند.محمد اصلانی افزود: در سالجاری برنامه جامعی برای کاهش تلفات برق در دستور کار قرار دارد. وی گفت: وضعیت روشنایی شب در معابر شهر خرم آباد نیز قابل قبول نیست و انتظار می رود روشنایی معابر شهری از کیفیت بهتری بهره مند شوند و کمک به مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در رفع چالش های استان باید در اولویت قرار گیرد.اصلانی با بیان اینکه یکی از آفت های درون سازمانی، پرداختن به شایعات است ،گفت:  باید در این راستا بدون تخریب مدیران، آنان را نقد کنیم.

عکس از یافته

  1. مرادی

    یک اصولگرای دیگر مدیر کل شد

  2. دانشجویان پلدختری

    انتصاب جناب مهندس خودنیا-از نیروههای ارزشی وپرتلاش وبسیجی استان لرستان-را به هم استانی ها تبریک میگوییم

  3. بهمن محمودی

    باتشکروسپاس اززحمات مهندس بحرینی وانتخاب وانتصاب مدیرشایسته ،لایق ومتخصص جناب مهندس فریدون خودنیا را به ایشان وشرکت توزیع برق استان تبریک و شادباش عرض می کنم وامیدواریم تا استاندارمحترم از اینچنین نیروهای بومی ومتخصص و شایسته دردیگر حوزه های مدیریتی استفاده نماید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان