شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خیر گیلانی به زودی در کوهدشت مدرسه می‌سازد

 دکتر نمک فروش از خیرین مدرسه و مسجدساز با هم‌کاری آموزش پرورش در شهرستان کوهدشت مدرسه می‌سازد.
بهمن نریمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت با اعلام خبر بالا به بلوطستان گفت باتوجه به شناختی که از جناب دکتر نمک‌فروش داشتم و نظر به نیازی که در شهرستان احساس می‌شد از وی‌ درخواست کردم که نسبت به ساخت مدرسه در کوهدشت اقدام کند. که این پیشنهاد با استقبال گرم ایشان مواجه گردید.

مدیرآموزش و پرورش کوهدشت درباره‌ی چند و چون این طرح گفت: زمین این مدرسه توسط آموزش‌پرورش تهیه و هزینه‌ی ساخت آن بوسیله آقای نمک‌فروش تأمین می‌شود.
نریمانی تصریح کرد:‌ این پروژه یک باب مدرسه ۹ کلاسه است که بناست به پیشنهاد آقای نمک‌فروش آن را متبرک به نام حضرت سکینه سلام الله علیها نمائیم.
وی خاطرنشان ساخت این مدرسه دارای سالن ورزشی و یک باب نماز خانه مزین به اسم حضرت خدیجه سلام الله علیهاست و در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد.
این مسئول ضمن تشکر از دکتر نمک‌فروش به خبرنگار بلوطستان گفت: شهرستان کوهدشت به شدت از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برد، به همین‌خاطر از خیرین دیگر درخواست می‌کنم که در صورت توان برای این امر خیر پیش قدم شوند .
گفتنی است این جلسه بعدازظهر امروز در فضایی صمیمانه و در دفتر آقای نریمانی و با حضور دکتر نمک فروش خیر نیکو کار برگزار شد. و به خاطر علاقه و اردادتی که این خیر به مولا علی و اهل بیت عصمت و طهارت نشان داد آقای بیگی از هنرمندان فرهنگی شهرستان به تنبورنوازی و کلام‌خوانی پرداخت و در آخر نیز تنبور خود را به دکترنمک‌فروش هدیه داد.

دکتر نمک‌فروش خیر دل‌داده‌ی اهل‌بیت نیز در این جلسه گفت: با توکل به خداوند منان و توسل به ائمه‌ی اطهر پنجم محرم الحرام سال جاری، فاز اول پروژه و کار فنداسیون و پی ریزی مدرسه را شروع خواهیم کرد. وی اظهار امیدواری کرد که سال آینده مراسم مداحی اباعبدالله حسین(ع) در این مدرسه با حضور مشتاقان و دوستداران اهل بیت برگزار شود.

این خیر گیلانی ضمن ابراز علاقه به مردم کوهدشت انگیزه‌ی خود برای کارهای خیر را علاقه و عشق به اهل بیت و خشنودی آن‌ها دانست و دلیل انجام این کار در کوهدشت را پیشنهاد مدیرآموزش و پرورش بیان کرد. گفتنی است آقای نمک‌فروش تاکنون در استان های سیستان و بلوچستان، زاهدان، آذربایجان شرقی، گیلان، ایلام و لرستان مدرسه و مسجد ساخته است.

به گزارش بلوطستان الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی نیز طی تماس تلفنی با این خیر از وی تشکر نمود و گفت: ادارات و مسئولین را برای انجام هرگونه همکاری و مساعدت با شما آماده هستند.

12 (5)

IMG_0566 IMG_0574 IMG_0576   12 (6)IMG_0585IMG_0590

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان