شما اینجا هستید
اجتماعی » دالوند هم مثل حسینی فرماندار نشد ! / تغییرات وسیع تر استاندار در راه است !

اختصاصی بلوطستان/ با حکم وزیرکشور فرماندار الیگورز منصوب  شد . این حکم سومین حکمی است که در دولت تدبیر و امید  برای فرمانداری الیگودرز صادر می شود ، نخست ۲۵ اسفند سال گذشته از سوی فرهاد زیویار استاندار حکم ۵ فرماندار جدید در لرستان صادر شد که در بین آنها سید رضا حسینی قرار گرفته بود ، او که با خاستگاهی بروجردی مدیرکلی حوزه استاندار را در استانداری لرستان بر عهده دارد ، از سوی استاندار با حفظ سمت قرار بود سرپرستی فرمانداری الیگودرز را عهده دار شود .

در آن برهه دو انتصاب استاندار معارفه نشدند ، یکی حسینی سرپرست فرمانداری الیگودرز و دیگری موسوی سرپرست فرمانداری رومشکان ! موسوی گفته شده بود که میلی به حضور در رومشکان ندارد و همین موضوع باعث شد تا دستیاری فرماندار معزول کماکان بعنوان فرماندار تا ششم فروردین ۱۴۰۱به کار خود در این شهرستان ادامه دهد و نهایتآ در این روز رسما موسوی بعنوان سرپرست فرمانداری معارفه شود.

حکایت حسینی اما متفاوت بود ، او مخالفین زیادی در بین بدنه اصولگرایِ حامی دولت که این روزها منتقد استاندار لرستان هستند داشت و همان دسته اعتقاد داشتند سایه سنگین اودر خیلی از تصمیمات استاندار پررنگ است و البته برخی دیگر می گفتند او نیز شاید تصمیم گیر نهایی نباشد اما به مانند سایر نیروهای حلقه نزدیک به استاندار در یک مجموعه تصمیم گیری قرار گرفته است که جریانات حامی دولت در جبهه اصولگرایِ  انقلابی آنها را مقصر در عدم ورود همه جریاناتِ خودی  به ساختار مدیریتی استان قلمداد می کنند .

با همه تفاسیر و بدون توجه به این مخالفت ها  اما استاندار می خواست او را ارتقا داده و به الیگودرز ببرد و به دلایلی که هیچگاه عنوان نشد اما قابل تامل بود ، زیویار در ۲۹ اسفند سال گذشته رسما طی حکمی دیگر امیر دالوند سرپرست دفتر امور روستایی استانداری لرستان را به عنوان سرپرست فرمانداری الیگودرز منصوب کرد.

دوران حضور دالوند در الیگودرز چندان به طول نیانجامیده و حالا پس ۷۹ روز او جای خود را قرار است به ایمان خسروی بدهد .

او دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و رئیس گروه حقوق مرکز بین الملل سازمان فضایی ایران بوده است ، خسروی سابقه کار در حوزه اجرایی را نداشته و یک نیروی غیر بومی محسوب می شود .

گفته می شود زیویار طی روزهای آتی تغییرات وسیعی را در برخی حوزه های مدیریتی با برخی جابجایی و البته تغییرات رقم خواهد زد اما آنچه به نظر می رسد این است که او این روزها به خوبی متوجه اشتباهاتی شده است که یا تحت فشار و یا تحت القائات نزدیکانش در قالب نظام انتصاباتی خود مرتکب شده است و از این رو باید منتظر روزهای آتی ماند که دامنه تغییرات را گسترده تر خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان