شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » درخواست بالگرد برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های پل‌دختر

پلدختر – فرماندار پلدختر گفت: به علت گستردگی آتش در جنگل ها و مراتع کوه گردکانه تخت چان این شهرستان و صعب العبور بودن منطقه برای مهار آن از مرکز استان درخواست بالگرد شده است.

قدرت‌اله ترابی‌نژاد  با بیان این که آتش سوزی در مناطق مختلف امری اجتناب ناپذیراست افزود: هوای گرم و طاقت فرسای بیش از ۵۰ درجه شهرستان و خطاهای انسانی احتمال می رود بر اثر سهل انگاری آتش سوزی رخ دهد. وی گفت: با توجه به این که منطقه کوهستانی و صعب العبور است و پوشش گیاهی بالایی دارد وزش باد شدید موجب گسترش آتش در منطقه می شود.

صوره_۲۰۱۵۰۷۱۴_۱۰۴۰۴۸

فرماندار پلدختر افزود: دوری منطقه تخت چان نسبت به مرکز شهرستان باعث کندی عملیات اطفای حریق در منطقه می شود چرا که تا نیروهای امدادی خود را به منطقه برسانند چند ساعت زمان می برد و نبود امکانات و تجهیزات کار مهار آتش سوزی را سخت کرده است. ترابی‌نژاد با بیان اینکه هرچند مراقبت های ویژه ای درکوه گردکانه منطقه تخت چان صورت گرفته ولی این اتفاقات قابل پیش بینی است افزود: نیروهای امدادی برای اطفای حریق بسیج و به منطقه اعزام شده اند.

وی گفت: آتش سوزی درکوه دار خرمای منطقه  کرکی پلدختر به صورت کامل مهار شده و تلاش نیروهای امدادی برای خاموش کردن کوه گردکانه تخت چان پلدختر همچنان ادامه دارد. فرماندار پلدختر افزود: نیروهای امدادی و اعضای ستاد بحران استان و شهرستان در منطقه حضور دارند و مسئولان نیز پای کار هستند و تلاش برای مهار آتش سوزی ادامه دارد. ترابی نژاد گفت: با توجه به گذشت ۲۸ ساعت از آتش سوزی در کوه گردکانه از مرکز استان درخواست بالگرد شده تا هر چه سریعتر وارد پلدختر شده و آتش را مهار کنند.

  1. خطاب به فرماندار

    با سلام وخسته نباشید
    از آنجا که مطابق ماده۲۸ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی بند ب (شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان)بر اساس بند ۲اصلاحی روسا،سرپرستان،ومعاونین سازمانها وشرکتهای دولتی ونهادها و…از عضویت درشوراهای اسلامی محرومند آیا شما با این همه سابقه در شورا و اطلاع از قوانین آن چگونه در گرفتندحکم معاونت جهادسازندگی برای خانوم آکسونیان اقدام نموده اید؟آیا فکرمیکنید مردم نادان هستند؟نتیجه انتصاب های اینگونه باعث میشود که در مهار آتش سوزی جزئی ناتوان عمل کنند.

  2. از حامیان دولت تدبیر و امید

    جناب اقای فرماندار ایا در جهاد کشاورزی قطع رجال است .این خانم تو شورا چه گلی به سر شورا و شهرداری زده که حالا در جهاد به پشتوانه شما و سفارش نماینده باید پست بگیرد این چه سری است که هم با نماینده است هم با اصلاح طلبان و یه قول این دوستمان طبق ماده ۲۸ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامب بند ب بر اساس بند ۲ اصلاحی ……..از عضویت در شورای اسلامی محرومند و باید شخص علی البدل جایگزین گردد .انتظار میرود در این دولت که ادعای فانون مندی دارد قانون رعایت شود و اقای فریدونی بعنوان عضو علی البدل به شورا راه یابد

  3. شهروند

    به جون خودم آقای فرماندار آتش سوزی کرکی وتخت چون هم سیاسیه برای اینکه بگن شما توانایی انجام کار نداری هرچه هم پستها رابدی بشون اخر نمیگذارندت هرچند رییس جنگلبانی ازخودشونه نمیگن اوتوانای نداره کافر این ناتوان فقط تونی کاش مستقیم تورا ……تاجنگلهادرامان باشند اینجوری هم جنگلها میسوزند وهم شما دریغ وافسوس از سایرموجودات جنگل

  4. خطاب به جناب فرماندار

    باسلام ازخسارت زلزله زدگان چه خبر داری؟ایامیدانی عده ای زیربزیر ازاقوام ……….. گرفته اند؟البته منظور از……….. نه شما بلکه اقای عمران میگویی نه ازریسش نپرس خودت برو پرونده دربیار بعضی اصلا خانه نذارند ومنظور ازنماینده نه دکتر بلکه ……های که هرکس نماینده بشه مال اونهاست لطفا پیگیری بکنید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان