شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » در شرایط فعلی توسعه بدون سرمایه گذاری امکان پذیر نیست‌

استاندار لرستان گفت: در شرایط فعلی توسعه بدون سرمایه گذاری امکان پذیر نیست‌ .به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند در نشست مشترک با مجمع نمایندگان لرستان با بیان این مطلب افزود:سال گذشته در مجموع ۳۷۵۰ میلیارد تومان توسط بانک ها پرداخت شد.وی ادامه داد: بانکهای خصوصی به اندازه سهم سپرده های مردم لرستان در حسابهای خود برای رونق تولید و اشتغال اقدام کرده و نمایندگان نیز در این مورد کمک کنند.

استاندار لرستان گفت: برای سال ۹۶ سند تولید و اشتغال تعریف شده و باید در لرستان ۶۰۰۰ میلیارد سرمایه گذاری شود. وی افزود: حتی با فرض تخصیص کامل ؛ نهایتا در مجموع ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ میلیارد در بودجه پیش بینی شده و توسط دولت و پی گیری مجلس تامین شدنی است. بازوند تصریح کرد: باید به کمک همدیگر با فراهم کردن بستر سرمایه گذاری بخش خصوصی مابقی آن را تامین کنیم.

وی بیان کرد: سند صادرات استان در حال تهیه است. در سال ۹۵ فقط پتروشیمی لرستان ۱۶۰ میلیون دلار صادرات داشته است‌.استاندار لرستان گفت: لیست اشتغال ایجاد شده در سالهای اخیر توسط اداره کل کار در اختیار نمایندگان محترم قرار گیرد. اگر آمار اشتغال ارائه می کنیم ، آماده ی رصد آن هم هستیم.

وی خاطر نشان کرد:  مدیران دستگاههای زیر ساختی استان مسئول تحقق پروژه هایی هستند که برای سال ۹۶ در برنامه تکمیل قرار دارند. کوتاهی پذیرفته شده نیست.

استاندار لرستان ادامه داد:  در سال گذشته توسط صندوق کار آفرینی امید بیش از ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصد پرداخت شد‌. وی گفت: ۳۱۳ میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شد. بیش از ۳۰ هزار نفر وام ازدواج داده شد.

وی افزود:  در سال گذشته در مجموع ۵۶۸ میلیارد تومان برای رونق تولید به ۳۲۷ واحد تولیدی پرداخت شد  که از این حیث لرستان از استانهای فعال و برتر بوده است.

عکس از ایمان بیرانوند

  1. ناشناس

    ظاهرا نمایندگان حاضر همه لال بوده اند و شاید هم کر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان