شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کامنت‌های کاربران و پاره‌ایی علت‌های دیگر از دلایل اصلی فیلترشدن میرملاس بوده است

index

مدیر پایگاه خبری میرملاس نیوز در گفتگو با خبرنگار بلوطستان، اظهار داشت: در ساعت یک بامداد روز چهارشنبه (دهم دی ماه) متوجه فیلترشدن سایت میرملاس شدم. امین آزادبخت تصریح کرد: به دادگستری کوهدشت مراجعه و پیگیر علت فیلتر شدم و پس از مراجعه حضوری به پلیس فتا و  همچنین دادیاری شعبه یک، کامنت‌های کاربران و پاره ایی علت‌های دیگر از دلایل اصلی فیلترشدن میرملاس بوده است. وی همچنین ابرازامیدواری کرد با تمهیدات دادگستری محترم کوهدشت و همچنین پلیس فتا، میرملاس در روزهای آتی بتواندفعالیت مجددخودراآغازکند.

گفتنی است میرملاس نیوز از پایگاه‌های خبری استان لرستان به شمار می‌آید که در ۲۰ دی ماه ۱۳۹۰ فعالیت رسانه‌ای خود را در دنیای مجازی آغاز نمود و بیشتر به  اخبار شهرستان کوهدشت می‌پردازد.

بلوطستان امیدوار است که مشکل میرملاس به زودی رفع شده و فعالیت خود را از سر گیرد و انتظار دارد که مسئولین مربوطه سعه‌ی صدر بیشتری به خرج دهند و از فیلتر رسانه‌ها بعنوان آخرین راه‌کار استفاده نموده و ابتدا موارد تخلف را تذکر دهند در صورتی ترتیب اثر داده نشد آن‌گاه برخورد قهری داشته باشند.

بد نیست از فرصت استفاده نموده و گوش‌زد نماییم که کاربران محترم در درج نظرات و نوشتن کامنت‌ها چهارچوب‌ها را رعایت نموده و مدیران سایت‌ها و هم‌کاران رسانه‌ای هم دقت بیشتری به خرج دهند و شتاب‌زده دیدگاه‌های توهین‌آمیز و مشکل‌دار و غرض‌آلود را تأیید ننمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان