شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رئیسی رویکردی فراجناحی دارد

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در لرستان با بیان اینکه این نامزد به صورت مستقل وارد انتخابات ریاست جمهوری شده است، گفت: حجت الاسلام رئیسی رویکردی فراجناحی دارد و از تمام ظرفیت های سیاسی استفاده خواهد کرد.

 به گزارش بلوطستان به نقل از  ایرنا حجت الاسلام محمدرضا خدایی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه هفته جاری به لرستان سفر خواهد کرد، افزود: رقیب اصلی ما فقر، بیکاری و فساد در جامعه است.
وی با بیان اینکه پیروزی دولت کار و کرامت نزدیک است، گفت: باید با فساد و ناعدالتی در جامعه مبارزه کرد و دولت اسلامی متکی به توان داخل و پیرو آرمان های امام راحل(ره) را روی کار آورد.

وی بیان کرد: رویکرد فراجناحی دولت کار و کرامت طیف های سیاسی نظام را در بر می گیرد و تمام افراد می توانند مشارکت و همکاری داشته باشند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در لرستان افزود: با توجه به نارضایتی مردم از وضع موجود در جامعه منتظر تغییر و روی کار آمدن دولت کار و کرامت هستیم.
وی با اشاره به فعالیت اقشار جوان در ستاد تبلیغاتی رئیسی ادامه داد: در ستاد جوانان موضوعات مربوط به جوانان و موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و قومیتی مطرح می ‌شوند.
وی با بیان اینکه احتمال تعامل و رسیدن به توافق با سایر نامزدها به ‌ویژه محمدباقر قالیباف وجود دارد، گفت: حجت‌ الاسلام رئیسی برای انصراف نیامده است بلکه آمده تا تحولات ارزشی، انقلابی و همه ‌جانبه ‌ای در کشور اسلامی رقم بزند.
حجت الاسلام خدایی ادامه داد: اگر آرایش سیاسی به همین شکل جلو برود امکان اینکه انتخابات به مرحله دوم کشیده شود وجود دارد.دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت همزمان برگزار می شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان