شما اینجا هستید
خبری » رئیس جدید ورزش و جوانان پل دختر معارفه شد

با حضور معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ، رئیس جدید اداره ورزش و جوانان پلدختر معرفی شد . به گزارش بلوطستان سیروس حسنوند معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای بهسازی و تکمیل کارهای بر زمین مانده در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر اختصاص یافته است ، گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به لرستان و با پیگیری های صورت گرفته و عنایت ویژه وزیر ورزش و جوانان ده میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نواقص مجموعه ورزشی شهید سرمالبان پلدختر اختصاص یافته است .

وی تصریح کرد: این اعتبار تخصیص پیدا کرده است و در ماه های آینده سرازیری اعتبارات را برای مجموعه شهید سرمالیان خواهیم داشت.

وی افزود: طی دو یا سه سال گذشته اتفاقات خوبی افتاد تا این مجموعه به وضعیت اولیه برسد و اگرچه تلاش ها و هزینه های زیادی برای بهبود ورزش پلدختر انجام گرفت اما هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که حل آنها نیاز مند مساعدت دیگر مسئولین ازجمله شورای برنامه ریزی استان وشهرستان است.

وی ادامه داد: پلدختر از قطب های ورزشی لرستان به شمار می رود که وجود قهرمانان متعدد در رشته های نظیر کشتی و رزمی و همچنین در خشش فوتبال این شهرستان در سطح استان گواهی بر توانمندی های ورزش پلدختر است .

معاون توسعه ومنابع انسانی ورزش وجوانان لرستان با اشاره به آخرین وضعیت چمن مجموعه ورزشی شهید سرمالیان ،  تصریح کرد:  با توجه به کمبود منابع آبی  به سمت احداث یک زمین چمن مصنوعی پایدار  برای این ورزشگاه  رفته ایم.

حسنوند با بیان اینکه  با تخصیص این  اعتبارات  وضعیت روشنایی ، وضعیت رختکن  و  سرویس بهداشتی. مجموعه نیز  مرتفع خواهد شد، ادامه داد:  همچنین استخر شنای شهرستان  آماده آبگیری و بهره برداری است و  در روز های آینده  نیز در شرایط مزایده قرار خواهد گرفت .

وی گفت: مدیر جدید ورزش پلدختر بومی این شهرستان و  از نیروهای توانا و رزومه دار در استان مرکزی بوده که با سابقه مدیریت کار مدیریت ورزش و جوانان پلدختر را بر عهده می گیرد  با انتصاب آقای محمودی به عنوان فردی متخصص در ورزش و مدیریت ورزشی و از فرزندان بومی پلدختر  نویدبخش چشم انداز خوبی است.

در پایان نیز  از خدمات ۶ ماهه رسول بخشی رییس سابق اداره ورزش و جوانان پلدختر قدردانی و “مهرداد محمودی” به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

محمودی اهل پلدختر، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی با ۲۳ سال سابقه خدمت می باشد که در طول ۱۸ سال  به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان چهار شهرستان دلیجان، کمیجان، فراهان و تفرش استان مرکزی فعالیت کرده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان