شما اینجا هستید
خبری » رئیس جمهور پنجشنبه به لرستان می آید

رئیس جمهور پنجشنبه این هفته به لرستان می آید . به گزارش بلوطستان در حالی قرار بود سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در یازدهمین سفر استانی اش پنجشتبه هفته گذشته وارد لرستان شود که این سفر به دلایلی نامعلوم لغو شد و حالا منابع آگاه خبر می دهند رئیس جمهور سفر لغو شده اش به لرستان را در دستور کار برنامه های کاری این هفته قرار داده و به احتمال بسیار بالا رئیسی پنجشنبه این هفته به لرستان سفر خواهد کرد.

در چرایی لغو سفر پنجشنبه هفته گذشته برخی شرایط نامساعد جوی را دلیل لغو سفر عنوان کرده و اعتقاد داشتند بواسطه اینکه رئیس جمهور غالب سفرش یازدیدهایی است که از وضعیت پروژه های عمرانی و صنایع راکد و همچنین دیدارهای سرزده دارد ، بازندگی ها این مجال را به رئیس جمهور نمی دهد که در سفرش برنامه های از پیش طراحی شده را عملی کند و به همین دلیل است که سفر رئیس جمهور پنجشنبه هفته گذشته لغو شد .

در حالی برخی   بررسی بودجه ۱۴۰۱ در هیات دولت و برنامه های فشرده رئیس جمهور و وزرا در این خصوص را علت اصلی لغو سفر عنوان می کنند و اعتقاد دارند نشست های دولت با سفر رئیسی به لرستان همزمان شده بود و به همین دلیل سفر لغو شده است ، که تیم تشریفات رئیس جمهور برای هماهنگی های سفر در لرستان حضور داشنند و به نظر می رسید سفر انجام خواهد شد .

سفر رئیس جمهور با وجود اینکه لغو شد  اما هیچگاه از هیچ منبع رسمی نه لغو سفر و نه علت لغو سفر اعلام نشد و حالا بدون اینکه رسمآ اعلام شود رئیسی این هفته سفرش را به استان انجام خواهد داد ، منابع مطلع خبر می دهند که رئیس جمهور پنجشنبه این هفته در قالب یازدهمین سفر استانی اش وارد لرستان خواهد شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان