شما اینجا هستید
اجتماعی » رئیس فدراسیون کشتی به لرستان می آید

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در جریان سفر به تهران با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی دیدار و گفت وگو کرد. به گزارش بلوطستان به نقل از برنا  در ادامه دیدارهای مدیرکل ورزش وجوانان  لرستان با رؤسای فدراسیون های ورزشی کشور ساعتی پیش از روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه سید آرش قیاسیان  با حضور در فدراسیون کشتی کشور در خصوص نحوه همکاری های فی ما بین و همچنین مسائل روز کشتی استان با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محسن سوریان نائب رئیس فدراسیون کشتی کشور دیدار و گفتگو کرد.

برپایه این خبر؛ در ادامه این دیدار مقرر شد که رئیس فدراسیون کشتی کشور طی هفته آینده به استان لرستان سفرکاری داشته باشد.

محور اصلی این نشست سه نفره تأکید ویژه بر رشد و توسعه هرچه بیشتر کشتی در استان لرستان بود.

علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به حمایت فدراسیون از کشتی لرستان گفت:استعدادهای زیادی در کشتی کشور وجود دارد که برای شکوفا شدن آن نیاز به توجه همه ی دستگاه ها و مسئولان استانی دارد و یکی از استان های مستعد و رو به رشد در کشتی لرستان است.

همچنین قیاسیان نیز که خود از جامعه کشتی و ورزش محسوب می شود در این دیدار گفت: کشتی ورزش اول کشور است و به همین دلیل باید توجه ویژه ای به این رشته شود.

او افزود: جایگاه کشتی در استان لرستان ممتاز است و قهرمانان زیادی را به کشتی کشور و جهان معرفی کرده است. در همین راستا تلاش می کنیم که حمایت های ویژه ای از این رشته ی ورزشی در استان انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: البته پیشرفت کار نیازمند برنامه ریزی دقیق و تلاش های شبانه روزی است که امیدوارم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

در پایان این نشست رئیس فدراسیون با اشاره به سفرهای اخیر خود برای بررسی و پیگیری مشکلات کشتی استان لرستان تصریح کرد: به زودی به استان لرستان سفر خواهم کرد تا در جریان روند پیشرفت پیگیری های انجام شده قرار گرفته و جلساتی را نیز با مسئولان استانی در مورد حمایت از کشتی استان برگزار خواهم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان