شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رقابت برای کسب ۵کرسی شورای شهر شدید است


 

در حالی کمتر از سه ماه  تا انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است که گمانه زنی در محافل خصوصی، شبکه های اجتماعی و اخبار غیر رسمی حاکی از انتخاباتی گرم و پرشور در شهر معمولان است.

به گزارش بلوطستان  با نزدیک شدن به زمان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا چهره های مختلف جهت کاندیداتوری در این دوره از انتخابات در شهر معمولان اعلام آمادگی کرده اند.

در دوره چهارم رضا شاکرمی با ۲هزار و ۴۴۵رای ، هوشنگ کوشکی با ۲هزار و ۲۹۴ رای، نبی کوشکی هزار و ۵۶۹رای، مراد مرادی با هزار و ۴۲۸ رای و مراد محمدی با هزار و ۳۸۲ رای بیشترین آرا را کسب کرده‌ و به عضویت شورای شهر معمولان درآمدند.

رضا محمودوند با هزار و ۳۶۹ رای و کرم مرادی با هزار و ۳۱۵ رای نیز  به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر معمولان انتخاب شدند.از بین پنج عضو فعلی شورای شهر حضور نبی اله کوشکی ،مراد محمدی و رضا شاکرمی در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در معمولان قطعی به نظر می رسد. مراد”استادمراد”مرادی عضو فعلی شورای شهر که در انتخابات دوره قبل در جایگاه چهارم  قرار گرفت اخباری مبنی بر عدم کاندیداتوری اش در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر به گوش می رسد اما هنوز به طور رسمی حضور یا عدم حضور خود را اعلام نکرده است.

پس از اینکه هوشنگ کوشکی دیگر عضو شورای شهر به دلیل مهاجرت به استان البرز از عضویت در شورای شهر معمولان کناره گیری کرد ، کرم مرادی عضو علی البدل شورای شهر به عضویت شورای شهر معمولان درآمد.

کرم مرادی هم اینک علاوه بر عضویت در شورای شهر،مدیرکمیته امداد امام خمینی “ره” معمولان است و به نظر می رسد او با توجه به منع قانونی برای ثبت نام از حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر خودداری کند.

حاجی رضا شاکرمی کارمند اداره گاز پلدختر ، ابوذر ملکی دارای مدرک مهندسی عمران ،حسین زیدی بخشیوند دارای مدرک کاردانی کشاورزی،احسان کمری دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی،فاطمه محمودوند دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ،سعید کوشکی فرهنگی و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی،امین شاکرمی فرهنگی و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی،محمد شاکرمی دارای مدرک  کارشناس ارشد خانواده و دانشجوی دکترا مشاور مرکز مشاوره و مداخله در خانواده سازمان بهزیستی استان، محمد رضا “حاجی “شمسی فرهنگی دارای مدرک کارشناسی ابتدایی ،علی غلامی کارشناسى مدیریت بازرگانى،محمود شاکرمی فوق لیسانس مشاوره فرهنگی و مدیر کانون معمولان،جواد نظری دارای مدرک کارشناسی روان شناسی،بهروز فلاح پور دارای مدرک فوق دیپلم روابط عمومی و مسئول روابط عمومی شهرداری معمولان،علی حیدری فرهنگی و دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و عضو و ریس شعبه اول حقوقی شورای حل اختلاف معمولان،محسن کوشکی کارشناش ارشد برنامه ریزی شهری،سارا عزیزی کارشناس حقوق و کارمند دادگستری معمولان ،شهناز سیاه منصور دارای مدرک کاردانی علوم قرآنی ،مجتبی باباخانی ،محمد پورعزیزی شاغل در شهرداری معمولان ،رضا رحیمی مقدم ،ابراهیم زکی پور ،علی محمد سبزی پور و سجاد ولی نیا کاردان آموزش ابتدایی کارمند شبکه بهداشت و درمان پلدختر از جمله افرادی هستند که یا برای حضور در انتخابات اعلام امادگی کرده اند و یا خبرهای غیر رسمی حاکی از ورود آنها در انتخابات آتی است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان