شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رومشکان کانون بررسی مشکلات مردم با حضور مدیران استانی

photo_2017-01-30_15-36-55

فرماندار رومشکان گفت:  اداره ورزش و جوانان رومشکان به تناسب مسئولیت‌های خود، اعتبارات لازم را در اختیار ندارد.به گزارش بلوطستان نورالدین درمنان در جلسه شورای ورزش رومشکان که مدیر کل ورزش و جوانان لرستان نیز حضور داشت افزود: انتظار می‌رود به مانند سایر شهرستان‌های استان،به این شهرستان نیز بودجه لازم و کافی اختصاص یابد.

وی گفت: لازم است برای بانوان که به صورت تقریبی پنجاه درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند فضای ورزشی مناسب در نظر گرفته شود و نیز فضا و تجهیزات ورزشی مناسب در پارک‌های شهر چغابل مرکز این شهرستان ایجاد شود.

فرماندار رومشکان تصریح کرد:  تکمیل پروژه های نیمه‌تمام شهرستان از جمله  پروژه زمین چمن مصنوعی و مجموعه شهدای رشنو از مطالبات مردم این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در این خصوص لازم است که مجموعه با سرعت مناسبی تکمیل شود،افزود: ارتقاء نمایندگی ورزش و جوانان رومشکان به اداره و نیز ایجاد فضاهای اختصاصی در رشته های مختلف از دیگر مطالبات مردم در حوزه ورزش است. وی گفت:

وی با انتقاد از نبود فضای ورزشی سر پوشیده کافی در رومشکان اظهار داشت :نبود ست ورزشی در پارک های چغابل، نبود تجهیزات در چند سالن رومشکان از جمله مشکلات دیگر در حوزه ورزش رومشکان است. نورالدین درمنان خاطر نشان کرد:

تسریع در روند اجرای سالن چندمنظوره رشنو، تسریع در اجرای زمین ورزشی دوراهی بازوند، تجهیز سالن ورزشی بخش سوری ، کمک ویژه به هیئت های ورزشی , تجهیز سالن چندمنظوره بانوان از خواسته های مردم رومشکان در بخش ورزش است.

photo_2017-01-30_15-37-01

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این جلسه گفت:  شهرداری‌ها در قبال شهروندِ شاداب و با نشاط مسئول هستند. علی یاور عزیزپور افزود: و ایجاد پارک و فضای ورزشی با نشاط و سالم،خصوصاً برای بانوان و تجهیز ورزشی پارک‌ها در سطح  شهرستان‌ها میتوانند به مردم کمک نمایند.

وی گفت:  ۱۵۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی هزینه شده و امسال نیز ۵۹۰ میلیون تومان مصوب و در نظر گرفته شده است. عزیزپور تصریح کرد:  ۳۰۰ میلیون تومان برای سالن چند منظوره مجموعه شهداء رشنو و ۵۰ میلیون تومان برای تکمیل زمین خاکی روستای خیردرار و نیز ۴۵ میلیون تومان جهت تکمیل زمین خاکی بخش سوری در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص با تمام توان به پیشبرد این پروژه ها پرداخته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت:  ارتقاء نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان رومشکان به اداره،در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان لرستان به تصویب رسیده است و در آینده نزدیک شاهد این ارتقاء خواهیم بود.

وی گفت:  جهت تأمین مکان اختصاصی برای ورزش کشتی،تکواندو و سایر ورزشهای تُشَکی این شهرستان قول مساعد می دهیم  که تا زمان ساخت مکان مناسب برای این ورزش‌ها،در صورت تأمین مکانی موقت توسطِ فرمانداری رومشکان،اداره کل ورزش و جوانان نیز به تجهیز مکان‌ تأمین شده موقت اقدام خواهد کرد.

وی در خصوص  وام های ازدواج نیز گفت:  ۲۲۰ میلیارد تومان وام ازدواج در سال ۱۳۹۵ در استان پرداخت شده است و لرستان دومین استان در پرداخت وام ازدواج به جوانان است و این موفقیت حاصل فرماندهی استاندار لرستان، مساعدت ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه استان، پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری بانک های عامل است.وی افزود:  اگرچه به تعداد زیادی از زوج های جوان وام قرض‌الحسنه پرداخت شده ولی متأسفانه  حدود ۱۵ هزار نفر نیز در صف وام ازدواج هستند.

حسن امرایی،رومشکان / خبرنگار بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان