شما اینجا هستید
اجتماعی » زیبنده جمهوری اسلامی نیست که خبرنگار به خاطر درج خبر مورد تعقیب قرارگیرد

 

انتظار می رود خبرنگار علاوه بر انتقاد اصولی مشکلات جامعه را در کمال امانتداری بیان کند.  به گزارش بلوطستان فرماندار رومشکان با بیان این مطلب در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتظار این است که رسانه ها در شهرستان رومشکان در راستای اطلاع رسانی صادقانه با نقد اصولی گام بردارند .

حجت اله نصیری پور با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در شنیدن و پذیرا بودن انتقادات ، گفت : زیبنده جمهوری اسلامی نیست که خبرنگار به خاطر درج خبر مورد تعقیب قرارگیرد و این امر منافی ارزشهای اسلامی است.

وی با  بیان اینکه پتانسیل رومشکان در حوزه نیروی انسانی ، بالاست ، افزود: در این زمینه با شخصیت هایی از رومشکان که دارای وجهه سیاسی شناخته شده هستند، رایزنی های جهت رفع مشکلات شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار رومشکان گفت : مصوبات سفر استاندار به رومشکان به طور جد در حال پیگیری هستند که یکی از آنها  رفه مشکل آب شرب بوده است و در جلسه چهار ساعته شورای اداری به ریاست استاندار لرستان روی آن به طور ویژه ای تاکید شد .

وی با اشاره  به موضوع احداث بیمارستان در رومشکان اشاره کرد و گفت :  موافقت اصولی به مدت پنج سال تمدید شده  ، تغییر کاربری زمین و بار گذاری اسناد در سامانه جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ پیگیری شده و در عید مبعث این پروژه کلنگ زنی خواهد شد .

وی با اشاره  به اختصاص اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای ورزشگاه رومشکان ، گفت : مجموعه ورزشی شهدای رومشکان با هزینه این اعتبارت  در دهه فجر با اتمام کارها و نواقص باقی مانده افتتاح خواهد شد .

نصیری پور با اشاره به برگزاری کنگره عظیم شهدای استان لرستان ، ساخت میدان شهدا با هزینه کنگره را از دیگر موارد در دست پیگیری دانست و گفت :  در این زمینه کارگروهها تشکیل و ابلاغ های لازم زده شده است که انتظار می رود همه برای برپایی این کنگره پای کار بیایند .

وی با اشاره  به راه اندازی کارت خوانهای هوشمند در نانوایی ها گفت : این طرح از مهمترین طرح های دولت جهت کمک به رفاه جامعه و جلوگیری از قاچاق آرد است  که در پی اصلاح هدفمندی یارانه ها و در راستای پیشگیری از قاچاق آرد و فروش خارج از شبکه آن که سالانه موجب خروج بخش زیادی از آرد مصرفی کشور به آن سوی مرزها می شد و امنیت غذایی جامعه را با مخاطره همراه می کرد، اجرایی شده است.

  1. هومن جعفری

    احسنت برفرماندار روم اشگان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان